| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואי טלי... היה לך איזה שבועיים כולה בין טסט לטסט לא?
שיחקת אותה לגמרי |
כן היה לי הבדל של שבועיים
כי למורה שלי לא היה יותר מה ללמד אותי
חוץ מזה שהייתי נודניקית שיעשה לי טסט ישר אחרי שבועיים ועוד עם חברה שלי שאיתה ניגשתי בטסט ה1
וככה הוא עשה
אני מקווה שהיום אני יקבל את הרישיון ואז יקח את אבא ויסע לפיצה מטר
:tongue2 :tongue2 :tongue2 |
|
|