| luckystrike |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני טסט ראשון תאוריה ראשונה
פחות משבוע אחרי היום הולדת 17 היה הטסט
בין היום הולדת ולתאריך הטסט עשיתי 7 שיעורים חחח |
כמה שיעורים אחי ?
ורועי מסכים איתך מאה אחוז ...
עברתי טסט שלישי עם 32 שיעורים ...
יש לי ידידה מעצבנת עברה טסט שני אבל עם 50 שיעורים !
ועוד פותחת פה עליי - נוהגת יותר גרוע מאימא שלי
ותאמין לי לא היית רוצה לנהוג עם אמא שלי ... |
|
|