return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Waar krijgen jullie kippenvel van? (pg. 2)
View this Thread in Original format
SnuggLe
Van Dr. Macabre - Poltergeist (voorstukje!) met 10.000 man in een zaal, en de lichten die aanknallen als de bas begint...

Van een heel Burgerweeshuis in Deventer op een Nexus feest die VET uit zijn dak gaat tijdens een Live goa-act, met LTheseus naast me met een smile van hier tot Tokyo...

Van Sander Kleinenberg die eerst Underworld - Two Months off (King Unique mix) draait met daarna Rokk - Come Closer (P&K Remix)...

Van mijn vriendin die in me in mijn nek zoent.....

Van Tiesto die 10 mei gewoon Silence gaat draaien en Yahel Voyage en Silence :D

Van New_Wave in de BH van Anke.....
SnuggLe
quote:
Originally posted by New Wave
Savonds als je met je t-shirt in de zomer buiten zit en het wordt iets te frisjes.

Dat heet harde tepels :)
Optimus
quote:
Originally posted by SnuggLe
Dat heet harde tepels :)

kijk maar in me avater:D
Remy D
02-02-2002 Tijdens Magik Journey, op het moment dat het doek naar beneden valt en toen dat vuurwerk. ONBESCHRIJFELIJK!!!!!!!!!!!!
Remy D
En van een geil hoertje die een bus pringles in der poes propt en zich dan laat neuken door een blinde werkzoekende putjesschepper die dan niet kan begrijpen hoe vandaag de dag een hoer der kut eruit ziet....! :rolleyes: :gsmile:
Stivvekk
quote:
Originally posted by Remy D
En van een geil hoertje die een bus pringles in der poes propt en zich dan laat neuken door een blinde werkzoekende putjesschepper die dan niet kan begrijpen hoe vandaag de dag een hoer der kut eruit ziet....! :rolleyes: :gsmile:

Ik krijg hier meer gefronsde wenkbrauwen van
Optimus
quote:
Originally posted by Remy D

ik krijg hier ook kippevel van:D :eek: :cool:
Chicane
's avonds tijdens de zakkende zon in de smog in de verte, van je glas water genieten waar de ebola heerlijk in kan groeien, genieten van het geruzie van de buren en de snoeiharde hardstyle van de jongen aan de overkant, terwijl de muggen je opvreten en je vriendin loopt te kankeren omdat ze ongesteld is :)

Lang leve het leven in de randstad..
!_PeTrUs_!
!

Tijdens een stevige party sex de vrouw haar nagels in je rug harkt en langzaam naar beneden gaat!!!!

OMG, dan spat bijna t bloed uit m'n pik! (en me rug! :p)
basd
Paul van Dyk (jaja, zelfs ik waardeer die gast af en toe :p) die op Loveparade 2000 Born Slippy draait bovenop de Siegessaule (weer die toren).. met 500.000 mensen die compleet gek worden.. Het zal moeilijk, ERG moeilijk worden om zoiets te overtreffen.. Meeeeeeeeeen, wat was dat een feest... onbeschrijfelijk.

eieregooie
quote:
Originally posted by SnuggLe
Van Dr. Macabre - Poltergeist (voorstukje!) met 10.000 man in een zaal, en de lichten die aanknallen als de bas begint...

Ah, die plaat heb ik ook nog :D

quote:
Originally posted by Chicane
's avonds tijdens de zakkende zon in de smog in de verte, van je glas water genieten waar de ebola heerlijk in kan groeien, genieten van het geruzie van de buren en de snoeiharde hardstyle van de jongen aan de overkant, terwijl de muggen je opvreten en je vriendin loopt te kankeren omdat ze ongesteld is :)

Lang leve het leven in de randstad..

Ik krijg zin in de zomer :D

quote:
Originally posted by basd
Paul van Dyk (jaja, zelfs ik waardeer die gast af en toe :p) die op Loveparade 2000 Born Slippy draait bovenop de Siegessaule (weer die toren).. met 500.000 mensen die compleet gek worden.. Het zal moeilijk, ERG moeilijk worden om zoiets te overtreffen.. Meeeeeeeeeen, wat was dat een feest... onbeschrijfelijk.

Jaaaaaaaa dat was echt janken :D Prachtig! Alleen het was niet ut origineel van Born Slippy, maar who cares :)
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd

Oe Oe Oe als ik dit LEES krijg ik alleen al kippenvel!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement