return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Waar krijgen jullie kippenvel van? (pg. 4)
View this Thread in Original format
Teal'k
quote:
Originally posted by Jappio
absoluut

HET hoogtepunt uit mijn trancecarriere.. stond met djsuez op dat linker podium naast tiesto, en naarmate dat nummer steeds meer begon op te bouwen zag je echt iedereen schreeuwen, springen enz en toen met dat vuurwerk.. brr ik heb trouwens nog steeds kippenvel als ik dat nummer hoor in die set van 02-02-02

brr dit was voor mij echt het punt waarop alles gewoon perfect was..

EENS
btw, ik stond toen ook daar links (of was het rechts) :D, voor de kijker rechts in ieder geval.. OMFG dat vergeet je nooit meer.. ik krijg het kippenvel nog als ik eraan denk
magikmuzik
tiesto 9uur tijdens zijn ROYAL SOLO
in de Heineken Music Hall 02.02.2002
al kippenvel bij binnenkomst.
de rest van de nacht geen moment zonder!
always in my memory!
arjoderoon
toen ajax uit moest tegen celtic voor de CL, en al die fans in dat stadion voor het begin van de wedstrijd het celtic lied gingen zingen....erg indrukwekkend...
Dj Lex
Gister zoon btje de hele avond toen tiesto de ene na de andere topper draaide
magrec
Sander kleinenberg op dancevalley 2002...

Superstrakke set, en dan als laatste plaat mc marxman kondigt hem aan:

my lexicon....damn wat een heerlijk gevoel :)
Switch
-elke keer als ik Magik 6 erop zet, jezus wat wilde ik graag bij dat feest zijn zeg!
-veel van die nummers waar de break vanuit het diepe begint en dan compleet opbouwt, heerlijk
-als ik 100 miljoen op mijn bankrekening vind :D
Hitman
quote:
Originally posted by Remy D
02-02-2002 Tijdens Magik Journey, op het moment dat het doek naar beneden valt en toen dat vuurwerk. ONBESCHRIJFELIJK!!!!!!!!!!!!

helemaal mee eens!!! dat was zoooooooo vet, krijg ik nog steeds kippenvel van als ik dat hoor
mr.marcello
Deze twee schieten me het snelst te binnen....

Werder Bremen - Vitesse: hele wedstrijd enorm genieten van de spanning en een lekkere pot voetbal!! :D
Mayday 2001: eerste keer Mayday en je loopt Area 1 binnen.....WOOW!! :eyes:
total woot
quote:
Originally posted by mr.marcello
Mayday 2001: eerste keer Mayday en je loopt Area 1 binnen.....WOOW!! :eyes:

die was ik idd vergeten (en dan ff op de tribune gaan zitten om t allemaal in je op te nemen, en gewoon niet kunnen praten vanwege t volume, en dan naar buiten lopen en zien dat t gewoon nog licht is buiten :D)
mr.marcello
quote:
Originally posted by total woot
die was ik idd vergeten (en dan ff op de tribune gaan zitten om t allemaal in je op te nemen, en gewoon niet kunnen praten vanwege t volume, en dan naar buiten lopen en zien dat t gewoon nog licht is buiten :D)

YEAH!! U know what I mean.... :cool:

New Wave
okheeejj, als we toch van die voetbalmomenten te voorschijn toveren.

Het hele vak zong vol uit hun borst bij het afscheid van Fred Grim vorig jaar.
Emotioneel moment.....super.
robin
>>idols<<

kippenvel, dat krijg ik van jim die under the bridge van de red hot chilli peppers zingt :D:D

:rolleyes: :p :toothless

whaha lozer.. maargoed hij zal toch wel winnen
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 
Privacy Statement