|
Waar krijgen jullie kippenvel van? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Stivvekk |
| quote: | Originally posted by robin
>>idols<<
kippenvel, dat krijg ik van jim die under the bridge van de red hot chilli peppers zingt :D:D
:rolleyes: :p :toothless
whaha lozer.. maargoed hij zal toch wel winnen |
Hee robin ik krijg het idee dat jij je een beetje verveelt op het moment :D |
|
|
| Hitman |
Dat is geen kippevel-moment.
dat is een moment om even stil te staan en na te denken waar het heen gaat met deze wereld.
En om vervolgens keihard te gaan janken!!!
wat een bagger tv... |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Hitman
wat een bagger tv... |
Ach ja.....en het wordt alleen maar erger!! |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by Stivvekk
Hee robin ik krijg het idee dat jij je een beetje verveelt op het moment :D |
hoe kom je daar nou bij :D:D:P;) |
|
|
| Teknikol |
- oorlel suckin' lickin':D
- sarah mc lachlan's stem:D
- Gouryella - Walhalla
- Firewall - Sincere
- Fire & Ice - Souvenir du Chine
nogal een verschil in tijd maagoed, keppet gevoel nu nie egt meer, kippenvel gaat weg na een tijdje..als je ze dan hoort in een club ofzo ist weer heel anders
naja en nog een hoop tunes, niet alleen trance, ook prog ensjow |
|
|
| Ding Chavez |
| de essential mix van Gabriel & Dresden |
|
|
| DJ_Siesta |
newe capetown, echt overal kippevel tot me ballen aan toe.
knettergeile plaat |
|
|
| TrAnCeNeVeRdIe |
Toen ik Robert Lidstroem - Recitation (Misjah Helsloot mix) voor t eerst hoorde kreegik aaaardig wat rillingen over me lijf wat een nummer zeg.
Verder benk nog niet naar feest geweest dus daar kank nix van zegge,maar zoalsk jullie hoor ik moet zkr naar Mayday/Loveparade! en dat zalliok doen ook !.
Bij Feyenoord die de UEFA Cup won hebbik ook aardig wat kippenvel gehad. Dat moment was super.
En die maandag daarvoor ook, toen Pim Fortuyn doodgeschoten werd, de rillingen liepen over me lijf, en ik dacht echt dat DIT in NL kan gebeuren, daar verwacht je echt niet, Toch een zwarte bladzijde in onse geschiedenis. |
|
|
| snitz |
Tijdens de set van Yoji Biomehanika op DANCEVALLEY zo'n super set had ik nog nooit gehoord.Hij overtrof alles:crazy:
En tijdens de set van Tom Harding tijdens de cdpromotie in de Melkweg. Tom is altijd wat matig maar tijdens die set werd ik echt gek:eyespop: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by snitz
Tijdens de set van Yoji Biomehanika op DANCEVALLEY zo'n super set had ik nog nooit gehoord.Hij overtrof alles:crazy:
En tijdens de set van Tom Harding tijdens de cdpromotie in de Melkweg. Tom is altijd wat matig maar tijdens die set werd ik echt gek:eyespop: |
jo :disbelief
wa lul je nou weer yoji was op impulz outdoor wel wa beter hoor!
en jah tom was vet. trouwens zet maar vast in je agenda 25 okt Hard house acedemy.
MIJN KIPPENVEL MOMENTEN:
JP @ impulz --> direct dizko
Yoji @ impulz outdoor --> ding a ling
Marco V @ ML 2002 --> cafe del mar toen alle lazers aangingen
Tiesto @ innercity --> overkill |
|
|
| snitz |
YO MAAT,
kzal het noteren. OP die datum hebben we al meerdere malen een topdag/nacht gehad. En over die set van yoji gesproken, DANCE VALLEY WAS GEWOON MASTER. Het overtrof Impulz outdoor. Maar ik geef toe, ze waren allebei rete lekker!!! see you the 29th:crazy: |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by basvh
Marco V @ ML 2002 --> cafe del mar toen alle lazers aangingen
|
die was idd SUPER!!!!! elke keer als ik met Thesaus ben, hebben we t er wel over:) |
|
|
|
|