return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
tiesto donderdag in hollywood
View this Thread in Original format
Jappio
Donderdag (morgen) dus in hollywood.. Kwam in de TiC thread ook al ter sprake, maar hier dus maar ff een threadje..

Ik heb van de week met de liefelijke dame van de hmh gebeld en er is geen voorverkoop meer voor donderdag, maar ze verzekerde dat er genoeg kaartjes waren..

Wie gaan morgen allemaal?

Ik ga in ieder geval, ook omdat maatje van me in de basement moet draaien..

Grtz Jappio!
Dj Lex
Nou ja van mij wist je het al, maar bij deze :D

Ik ga dus ook :D
MaGiK54
Ik heb het ook al gepost, maar ik ga ook. We gaan met een gezellig groepje, dus ik ga maar zeker vermaken. Alleen jammer dat het in de Hollywood is. Maar volgens een paar hier op het forum is het beter op donderdag als op vrijdag en/of zaterdag, ben ik errug benieuwd naar.
Chicane
Ik wil die billboard poster die ze bij het Erasmus/Dijkzicht hebben hangen :D
Jappio
quote:
Originally posted by Chicane
Ik wil die billboard poster die ze bij het Erasmus/Dijkzicht hebben hangen :D


lol hij hangt in heel de stad.. moet wel te doen zijn.. als je nou naar hmh komt chicane, dan pikken we m daarna :D
Rinus
quote:
Originally posted by Jappio
lol hij hangt in heel de stad.. moet wel te doen zijn.. als je nou naar hmh komt chicane, dan pikken we m daarna :D


Idd hamer of breekijzer er tussen. Die van Jackass heb ik ook al :D
Acidophilus
Als ie zo mooi is wil ik 'm ook wel!
Ornadel
Hele foute tent
MaGiK54
quote:
Originally posted by Ornadel
Hele foute tent


En daar heb je nou helemaal gelijk in. Maar ja ik heb gratis kaarten gekregen, heb nog een zooi munten en ik hoef niet te rijden. Dus ik kan me een slechtere donderdagavond bedenken :p

Maar tis zekers mijn tent niet, de laatste keer dat ik er was ben ik gillend weggelopen, maar dat was op een zaterdagavond, wat heb ik me lopen ergeren aan alles daaro zeg.
Jappio
quote:
Originally posted by Ornadel
Hele foute tent


ben je dr wel is op donderdag geweest dan :rolleyes:

Teal'k
Ik wil eigenlijk ook wel (mee), maar moet nog ff tjekken of het uitkomt met de studie :(
Jappio
quote:
Originally posted by Teal'k
Ik wil eigenlijk ook wel (mee), maar moet nog ff tjekken of het uitkomt met de studie :(


gewoon gaan!

mag je wel meedrinken uit mijn kan bier :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement