|
tiesto donderdag in hollywood
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
Donderdag (morgen) dus in hollywood.. Kwam in de TiC thread ook al ter sprake, maar hier dus maar ff een threadje..
Ik heb van de week met de liefelijke dame van de hmh gebeld en er is geen voorverkoop meer voor donderdag, maar ze verzekerde dat er genoeg kaartjes waren..
Wie gaan morgen allemaal?
Ik ga in ieder geval, ook omdat maatje van me in de basement moet draaien..
Grtz Jappio! |
|
|
| Dj Lex |
Nou ja van mij wist je het al, maar bij deze :D
Ik ga dus ook :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Ik heb het ook al gepost, maar ik ga ook. We gaan met een gezellig groepje, dus ik ga maar zeker vermaken. Alleen jammer dat het in de Hollywood is. Maar volgens een paar hier op het forum is het beter op donderdag als op vrijdag en/of zaterdag, ben ik errug benieuwd naar. |
|
|
| Chicane |
| Ik wil die billboard poster die ze bij het Erasmus/Dijkzicht hebben hangen :D |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Chicane
Ik wil die billboard poster die ze bij het Erasmus/Dijkzicht hebben hangen :D |
lol hij hangt in heel de stad.. moet wel te doen zijn.. als je nou naar hmh komt chicane, dan pikken we m daarna :D |
|
|
| Rinus |
| quote: | Originally posted by Jappio
lol hij hangt in heel de stad.. moet wel te doen zijn.. als je nou naar hmh komt chicane, dan pikken we m daarna :D |
Idd hamer of breekijzer er tussen. Die van Jackass heb ik ook al :D |
|
|
| Acidophilus |
| Als ie zo mooi is wil ik 'm ook wel! |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by Ornadel
Hele foute tent |
En daar heb je nou helemaal gelijk in. Maar ja ik heb gratis kaarten gekregen, heb nog een zooi munten en ik hoef niet te rijden. Dus ik kan me een slechtere donderdagavond bedenken :p
Maar tis zekers mijn tent niet, de laatste keer dat ik er was ben ik gillend weggelopen, maar dat was op een zaterdagavond, wat heb ik me lopen ergeren aan alles daaro zeg. |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Ornadel
Hele foute tent |
ben je dr wel is op donderdag geweest dan :rolleyes: |
|
|
| Teal'k |
| Ik wil eigenlijk ook wel (mee), maar moet nog ff tjekken of het uitkomt met de studie :( |
|
|
| Jappio |
| quote: | Originally posted by Teal'k
Ik wil eigenlijk ook wel (mee), maar moet nog ff tjekken of het uitkomt met de studie :( |
gewoon gaan!
mag je wel meedrinken uit mijn kan bier :D |
|
|
|
|