return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Sommarjobb !
View this Thread in Original format
dj_hysterix
Japp...jag behöver sommarjobb här i stockholm...är desperat! :sadgreen:

TIPS ?
lonne
Sök dig till serviceyrken, de har alltid hög omsättning när de gäller personal. Jag har nästan enbart jobbat inom den branschen. Ring på annonser, eller gå in och fråga på resturanger och cafe`er om de behöver folk. Skriv ett cv, där du berättar om dina tidigare erfarenher, meriter, intressen mm. Ett annat tips är seven eleven eller ica.

Lycka till !
Glorie
mmm det hemliga tipset e att söka jobb där de inte söker folk öppet alltså :) å gärna gå dit å visa upp dig med.. så att de ser att du e en snäll person. så gå omkring på affärer och sånt och fråga ef. jobb :)

ja sökte t.ex. en 15 jobb på riktigt (den klassiska vägen me brev och cv och hela baletten.. fick inte ett enda :( jävligt konstigt me tanke på att ja dels har jobbat förut samt har utbildning! fick inte ens ett jobb som ja haft sen tidigare på hotell :( då vart ja så sur att ja bara skrev ett litet kort brev, skicka me bild och skickade till fyra andra affärer. För det lilla brevet fick ja 2 jobb...skickade inte ens me nån meritförteckning eller nåt.. utan bara skrev TYP vad ja gjort tidigare. de ringde nån vecka senare men då hade ja redan fixat jobb på annat håll..

plus att AMS har jobb som inte annonserats ut.. gå å prata med en vägledare och fråga ef. nyinkomna jobb.. för de har speciella jobb som de delar ut till speciella personer.. det vet ja.. det var så ja fick ett jobb t.ex. för de sökte speciella personer till det å ja passade. :)

eller så gåru till de hemska rekryteringsföretagen och TJATAR :)

mackjobb kanske? finns ibland :)
dj_hysterix
Tack för alla goda tips...ni e alltid så hjälpsamma :)
Glorie
quote:
Originally posted by dj_hysterix
Tack för alla goda tips...ni e alltid så hjälpsamma :)

mmmmm, ja vet :) (hehhehe) det e kul å hjälpa ju! har ja alltid tyckt och kommer alltid att tycka :p

funderat på postsorteringen?
dj_hysterix
funderat på postsorteringen? [/QUOTE]

Jo, skicka dit ett cv :p
mindshooter
Passa dig för onda ställen såsom Donken och jordgubbsplockning haha... nämen fan som sommarjobbare på donken är du näst längst ner (efter praktikanter) på näringskedjan och behandlas som en papperskorg full med bränt bröd.
ShyTrance
f@n måste oxo börja leta efter sommarjobb... så jag kan köpa lite dj utrustning :cool:
dj_hysterix
quote:
Originally posted by mindshooter
Passa dig för onda ställen såsom Donken och jordgubbsplockning haha... nämen fan som sommarjobbare på donken är du näst längst ner (efter praktikanter) på näringskedjan och behandlas som en papperskorg full med bränt bröd.

ska akta mig då :p

Shytrance: jo det e just därför jag vill ha sommarjobb....:toothless
Glorie
Schyst jobbtips till boende i Stockholm typ, med körkort och tillgång till egen bil :p

HÄR

e väl ändå ingen som bor i Dalarna, s-vall :) :) eller luleÅ? eller var inte Mystoz därifrån kanske?

e lite småsugen på det där alltså, man LÄR ju få rabatt på coca cola :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

x-dream
quote:
Originally posted by Glorie

e lite småsugen på det där alltså, man LÄR ju få rabatt på coca cola :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:

Give me coca cola....:crazy: :crazy: :crazy: :crazy: annars blir jag :nervous: :nervous: :nervous: :nervous:

:D :D :D :D :D Kan skicka över lite om du vill ha...
Glorie
quote:
Originally posted by x-dream
:D :D :D :D :D Kan skicka över lite om du vill ha...

hahahha:haha: :haha::stongue: :stongue: :tongue2 aaaa gör det x-dream :) :) schlurp :p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement