| luckystrike |
טוב אנשים לרגל המאורע - מי מגיע ?
נראה לי אפילו יותר ראלי שכולם
איכשהוא ניפגש שם מאשר באילת כי יותר
קל להגיע לת"א למרות שאני לא יפספס גם את ארמין ...
בכל מקרה - ראנק 1 אין מצב לפספס וזה אשכרה עוד שבוע !
WOOOOPA !!!
:)
תרשמו פה מי יודע עוד פרטים , מחיר , גילאים וכו' ומי מתכוון להגיע ? |
|
|