|
Provinciale Staten, voor wie heb jij gestemd? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jappio |
VVD
hoppa meer snelwegen minder files |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Jappio
VVD
hoppa meer snelwegen minder files |
hmm, dit is dus echt fatte onzin, van meer wegen worden de files niet minder, op korte termijn misschien wel maar op langere termijn (meerdere jaren) niet. Van meer wegen word autorijden aantrekkelijker, meer mensen gaan met de auto, net gebouwde wegen slibben dicht.
(mijn zus studeert verkeerskunde dus die weet er aardig wat van af zou je kunnen zeggen) |
|
|
| Disney |
Heb CDA gestemd.
Met dank aan de stemwijzer, anders had ik echt helemaal geen idee gehad!!! |
|
|
| kolkiewolkie |
niet.
wou ook eens weten hoe het is om niet te stemmen en ik had die meuk dan al weeeeeeeeeeeken geleden in moeten vullen en blabla toen had ik die meuk nog niet eens binnen en ik was in die tijd echt veeeeeeeels te druk om zulke dingetjes te regelen
ik zou trouwes niet verbaasd zijn als mn mams mn stemformuliertje TOCH gebruikt heeft :D dies nl. diehard CDA :p |
|
|
| Chicane |
| quote: | Originally posted by arj1o1
wacht maar totdat nederland een dictator krijgt en het volk niks meer te zeggen heeft |
Ja, en morgen stort een meteoriet op je huis, breekt de ebolaschurft uit in Friesland, wint Jos Verstappen eens een Grand Prix, fietsen ze de elfstedentocht, vallen de kabouters aan en staat Wim Kok in de playboy...
:rolleyes: |
|
|
| robin |
| ken je beter een president hebben, kies je zelf, bevalt t niet kan ie weer opflikkeren naar paar jaar, oke moet je niet zo'n kneus als bush kiezen.. :D:D |
|
|
| mr.marcello |
| Ben ook weer voor de VVD gegaan! |
|
|
| New Wave |
KUT, vergeten, zat tv te kieken en toen was het opeens 21:11
Nja, over 4 jaar dan maar weer :s |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by New Wave
KUT, vergeten, zat tv te kieken en toen was het opeens 21:11
Nja, over 4 jaar dan maar weer :s |
YES! Weer een extreem linkse stem minder!!! |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by Blik
hmm, dit is dus echt fatte onzin, van meer wegen worden de files niet minder, op korte termijn misschien wel maar op langere termijn (meerdere jaren) niet. Van meer wegen word autorijden aantrekkelijker, meer mensen gaan met de auto, net gebouwde wegen slibben dicht.
(mijn zus studeert verkeerskunde dus die weet er aardig wat van af zou je kunnen zeggen) |
ze moeten wel meer wegen aanleggen denk ik, alleen niet om de 2 km een op/afrit bij de snelwegen. mensen gaan nu de snelweg gebruiken voor ritjes van 10 km of soms misschien nog korter. ze kunnen daarom beter meer provinciale wegen aanleggen en juist wat minder op/afritten op de snelweg. daardoor worden de korte ritjes over de provinciale wegen gereden en de langere gewoon over de snelweg
stond in de kampioen van de ANWB :)
maar goed ik heb dus VVD gestemd, zij zijn tenminste voor een zweeflijn naar de randstad en willen daar ook geld aan uitgeven, en zij zijn helemaal niet blij met asielzoekerscentra die als puisten tegen dorpen worden aangeplakt (heb je nog al veel hier in het noorden), zij willen juist kleinere centra en niet hele grote bij kleine dorpjes. het zijn toch twee standpunten wat ik erg belangrijk vind en waar ik het mee eens ben. de rest van wat ze willen ben ik over het algemeen ook wel mee eens. |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
YES! Weer een extreem linkse stem minder!!! |
Dood aan al het asfalt!!!!
wwhoehoehoeeeeee
:p |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by New Wave
Dood aan al het asfalt!!!!
wwhoehoehoeeeeee
Omhakken die bomen! 2e Betuwelijn! 6-Baans snelwegen!
|
|
|
|