|
Provinciale Staten, voor wie heb jij gestemd? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| robin |
wat een sukkels zijn jullie ook gaan ze zich helemaal laten opnaaien :D:D
6 baans snelwegen (Y)
snelwegen zijn slecht
bla
blabla
blablabla
blablablabla |
|
|
| DjSuez |
| ik heb Leefbaar Gelderland/De groenen gestemd, omdat het me eigenlijk geen ene reet kan schelen wat hier gebeurd..k wou dat k nog in Rotterdam ingeschreven stond...maar ja, dat mag niet van de boze IBG meneer...vandaar maar een partij die de natuur een btje in stand wil houden, waar is Gelderland anders goed voor...:rolleyes: :D |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by robin
wat een sukkels zijn jullie ook gaan ze zich helemaal laten opnaaien :D:D
|
Wat is dat nu weer voor een rechtse opmerking!!!! stoepkut!
:p |
|
|
| franzelare |
| ik heb niet gestemd, ik was gewoon te lui om te gaan mede omdat ik echt geen idee heb waarover het hier in de omgeving gaat en het me eigenlijk ook niet veel interreseert want ik ben toch weg na mijn studie :p |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by New Wave
Wat is dat nu weer voor een rechtse opmerking!!!! stoepkut!
:p |
bek droplul!
:p |
|
|
| eieregooie |
Whehehe... Leefbaar Weiland :toothless
Ow, ik heb PvdA gestemd trouwes voor de 3e keer in 1 jaar tijd... alleen met de gemeenteraad niet, toen heb ik STIP gestemd... Ja, zeg maar soort Leefbaar Weiland dus hehehe... Maar dan anders... |
|
|
| Stivvekk |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Hier heb ik verder niks aan toe te voegen ;) |
:) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by New Wave
Wat is dat nu weer voor een rechtse opmerking!!!! stoepkut!
|
Vieze linkse rakker!! |
|
|
| New Wave |
| quote: | Originally posted by mr.marcello
Vieze linkse rakker!! |
Vieze linkse rakker mwhehehe
Al die rechte partijen die willen meer wegen (dus meer vervuiling, minder natuur dus minder schoon)
het is dan nog altijd SCHONE LINKSE RAKKER JA!!!
femkuh femkuh femkuh!! :p |
|
|
| Stivvekk |
| quote: | Originally posted by New Wave
Vieze linkse rakker mwhehehe
Al die rechte partijen die willen meer wegen (dus meer vervuiling, minder natuur dus minder schoon)
het is dan nog altijd SCHONE LINKSE RAKKER JA!!!
femkuh femkuh femkuh!! :p |
Van die 0,01% extra wegen (400 km rijstrook met een breedte van 7,2 meter (2 rijstroken van ieder 3,60 meter) om de grote steden goed met elkaar te verbinden (tussen Rotterdam en Amsterdam ga je op een gegeven moment over op een 2 baans snelweg, en dat is dus de hoofd-ader tussen onze 2 grootste steden) zal het natuurgebied niet ten onder gaan, juist door het oplossen en verminderen van files (want een 2-baans rijstrook op zo'n belangrijk gebied werkt echt wel als een trechter) zal de vervuiling afnemen.
Maar ja verder denken dan je neus lang is, is bij linkse (socialistische) mensen niet zo gebruikelijk ;) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by Stivvekk
Van die 0,01% extra wegen (400 km rijstrook met een breedte van 7,2 meter (2 rijstroken van ieder 3,60 meter) om de grote steden goed met elkaar te verbinden (tussen Rotterdam en Amsterdam ga je op een gegeven moment over op een 2 baans snelweg, en dat is dus de hoofd-ader tussen onze 2 grootste steden) zal het natuurgebied niet ten onder gaan, juist door het oplossen en verminderen van files (want een 2-baans rijstrook op zo'n belangrijk gebied werkt echt wel als een trechter) zal de vervuiling afnemen.
Maar ja verder denken dan je neus lang is, is bij linkse (socialistische) mensen niet zo gebruikelijk ;) |
Hehe......1 - 0! :p |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Stivvekk
Maar ja verder denken dan je neus lang is, is bij linkse (socialistische) mensen niet zo gebruikelijk ;) |
tering je moest eens weten hoe lang mijn neus is! daar kun je heel wat gedachtes in kwijt :D |
|
|
|
|