return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Provinciale Staten, voor wie heb jij gestemd? (pg. 3)
View this Thread in Original format
Jappio
quote:
Originally posted by Blik
hmm, dit is dus echt fatte onzin, van meer wegen worden de files niet minder, op korte termijn misschien wel maar op langere termijn (meerdere jaren) niet. Van meer wegen word autorijden aantrekkelijker, meer mensen gaan met de auto, net gebouwde wegen slibben dicht.

(mijn zus studeert verkeerskunde dus die weet er aardig wat van af zou je kunnen zeggen)


Mja die theorie gaat hier dus niet op.. Wel is gehoord van een trechter?
New Wave
quote:
Originally posted by mr.marcello
Omhakken die bomen! 2e Betuwelijn! 6-Baans snelwegen!

:p



Alle auto's 10 keer duurder!!!!!
ALLE CONDOOMS AFSCHAFFEN! GEEFT ALLEEN MAAR TROEP IN DE DUINEN!!!
New Wave
quote:
Originally posted by Jappio
Wel is gehoord van een trechter?


Ja als iedereen nou eens ging RITSEN!!! Dan is er niets aan d ehand.

Maarja, al die rechtse mensen (mwhehe) willen allemaal snel snel snel snel gaotisg rijden...........tja....dan krijg je idd vieles!!!
Cosmic Guy
VVD. Normaal stem ik CDA, maar ik dacht nu VVD om ervoor te zorgen dat PvdA en CDA geen meerderheid in de 1e kamer zouden krijgen waardoor de formatie een stuk moeilijker wordt...

Mocht niets baten dus...
Kamaya
PvdA
Flipper01
quote:
Originally posted by New Wave
Dood aan al het asfalt!!!!
wwhoehoehoeeeeee
:p

:whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:
Jappio
quote:
Originally posted by New Wave
Ja als iedereen nou eens ging RITSEN!!! Dan is er niets aan d ehand.

Maarja, al die rechtse mensen (mwhehe) willen allemaal snel snel snel snel gaotisg rijden...........tja....dan krijg je idd vieles!!!


Zelfs als iedereen gaat ritsen krijg je nog files :) Weer een typisch voorbeeld van een linkse oplossing ;)

Het gaat er in dit geval om dat de a4 verlengt wordt naar schiedam zodat niet al het verkeer via overschie rijdt (voor de insiders :))

Lijkt me een goed plan, en daarom heb ik hier in Zuid-Holland op de VVD gestemd. (ook de stemwijzer gaf een eenduidige piek naar rechts hoor ;))
total woot
D'66
Blik
quote:
Originally posted by Jappio
Zelfs als iedereen gaat ritsen krijg je nog files :) Weer een typisch voorbeeld van een linkse oplossing ;)

Het gaat er in dit geval om dat de a4 verlengt wordt naar schiedam zodat niet al het verkeer via overschie rijdt (voor de insiders :))

Lijkt me een goed plan, en daarom heb ik hier in Zuid-Holland op de VVD gestemd. (ook de stemwijzer gaf een eenduidige piek naar rechts hoor ;))


en dit is dan wel een weer een goede reden :)

(ging me namelijk alleen om die uitleg van meer wegen - minder files ;))
Miss Proximus
quote:
Originally posted by New Wave
Ik heb extreem Links gestemd :p

Groen Links krijgt weer mijn stem



yep same goes 4 me :)

Nummer 6 van de lijst...is erg positief over eco-meuk en biologische rommel :D

!_PeTrUs_!
Ik heb niet gestemd. Geen zin/tijd/moeite voor willen nemen :p
Djeebie
CDA.

Er stond een overzicht van de punten van alle partijen in de krant en die heb ik snel doorgelezen.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement