|
פגישה אצלי בחצר??
|
View this Thread in Original format
| warpedd_ |
יום שבת אחרי הצהרים אני עושה על האש בחצר לכבוד היומולדת
בכל מקרה כולם מוזמנים להגיע
אוכל+שתיה=די שווה להגיע
:D :D :D
רבוצקי 88 רעננה
067-890066 |
|
|
| Narcotic Mind |
| על איזה שעה מדובר ? |
|
|
| DjChook |
| רון אתה מקפיץ אותי ? :) |
|
|
| YuVaL |
בכיף אני וקובי נבוא
אם יהיה לנו איך לבוא
:P |
|
|
| Narcotic Mind |
חן אם אני בא אז בכיף
הבעיה שאני לא בטוח יכול לבוא
כי לבן דוד שלי יש בר מצווה
בעקרון זה בבוקר אבל אני לא יודע מתי נגמר |
|
|
| warpedd_ |
| בעקרון זה מתוכנן לאחר הצהרים משהו כמו 4 ככה |
|
|
| Narcotic Mind |
| אתה מזמין עוד אנשים חוץ מאיתנו ? |
|
|
| Hell_Copter |
סבבה תומר אני שם :)
מי עוד בא? |
|
|
| Trance man |
יהיו חתיכות?
:tongue2 |
|
|
| Scorchio |
חתיכות?
בטח יהיו המון חתיכות
חתיכות של קבב, של סטקים של נקניקיות
כמה חתיכות שאתה רוצה אבויה! |
|
|
| warpedd_ |
| חברה מהשכבה וכאלה |
|
|
| luckystrike |
| אני אומר נבוא הפורום למסיבת אפטר ... |
|
|
|
|