|
תחפושת (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| MoSH_MaN |
אני חושב שאני הולך להתחפש לאחותי
:D |
|
|
| Tarantula |
לנו דווקא כל שנה עושים מסיבות מזה מושקעות..טוב למה כי
אנחנו אחראים על האירגון ולא איזה
מורים אינפנטילים...
השנה במקום מסיבה עושים לנו יריד בבית ספר, איזההה כייףף!@$#:D
הכול לא יותר מ8 שקל, אני וחברות הולכות למחור עוגווותתתת טעימות שאנחנו בעצמנו נעשה:D :D
טוב, עכשיו לענינינו, אני חחחייבבבתתת תחפושת,
ולא כמו שמורן המסטול הציע לי אלא משהו כזה מפפווצץץ לגמרי,
אני חייבת, פשוט חייבת
ההצציללו, מישהו?:( |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
טוב, עכשיו לענינינו, אני חחחייבבבתתת תחפושת,
ולא כמו שמורן המסטול הציע לי אלא משהו כזה מפפווצץץ לגמרי,
אני חייבת, פשוט חייבת
ההצציללו, מישהו?:( |
יא אללה אני לא מאמין !!!
קצת כבוד :) אני חושב דווקא אחלה רעיון !
צחוקים לבוא עם הכלב לביה"ס ...
אוף ... לא מפרגנים שכמוכם ...
:)
...
... |
|
|
| Flotser |
בתור טראנסאדיק
אני מתחפש ל
vinyl
גדול ושחור!
סתם...
ממש מעצבן שאין לי רעיונות,
והקטע עם האוהל הבדואי נשמע כזה טוווווב
וגם חשבנו על משהו כזה, אבל אצלנו כולם מאעפנים אין לאפחד כוח,
עכשיו שפורים מתקרב אף אחד לא רוצה כבר |
|
|
| BlueHawk |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כמו שאמרתי לאלונה להתחפש לעיוורת זה אחלה רעיון
...
לשים משקפי שמש שחורות ענקיות ולבוא עם כלב לבית ספר עם מקל
כזה ביד ... אין על התחפושת הזאת - אני יבוא ככה לצבא נראה לי . |
אם אני ייתן לכלב שלי להוביל אותי אני יגמור מתחת למשאית
הוא רק מחכה להזדמנות השטן הקטן הזה :disbelief |
|
|
| TinkerbeL |
| quote: | Originally posted by BlueHawk
אם אני ייתן לכלב שלי להוביל אותי אני יגמור מתחת למשאית
הוא רק מחכה להזדמנות השטן הקטן הזה :disbelief |
חחחחחח אהבתי :)
מישהו מהכיתה שלי התחפש שנה שעברה לשהיד
היה נחמד חוץ מהקטע שאיזה חיל בדרך בא לירות בו |
|
|
| DjChook |
אצלנו עושים הרי הי"בניקים... בערך כל כיתה משהו
לפחות אנחנו
הבנים למעודדות, הבנות לשחקני פוטבול
למרות שבסוף הם יעשו כנראה כדורגל
(סתומות משהו פחד, אני אסביר בהזדמנות) |
|
|
| Hell_Copter |
וואלה לא יודע למה להתחפש...
צ'יפנדיילס יכול להיות נחמד אבל לא לבד כמובן :)
חשבתי אולי איזה אל יווני כזה... עם טוגה והכל
אבל מאיפה אני ישיג טוגה :) |
|
|
| nimrod levi |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואלה לא יודע למה להתחפש...
צ'יפנדיילס יכול להיות נחמד אבל לא לבד כמובן :)
חשבתי אולי איזה אל יווני כזה... עם טוגה והכל
אבל מאיפה אני ישיג טוגה :) |
אתה יכול לסדר עם סדין:)
צ'וק אצלנו עשו את זה שנה שעברה כל השחקני כדורסל
לפי דעתי עלוב מאוד...עוד רעיונות מישהו?
גם אני די תקוע |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
וואלה לא יודע למה להתחפש...
צ'יפנדיילס יכול להיות נחמד אבל לא לבד כמובן :)
חשבתי אולי איזה אל יווני כזה... עם טוגה והכל
אבל מאיפה אני ישיג טוגה :) |
אחי חבר שלי התחפש לפני שנתיים לזה
יצא לו בן זונה - יש לו את כל האביזרים והכל ... |
|
|
| DjChook |
הרעיון זה המעודדות
למי אכפת מהכונפות |
|
|
| TinkerbeL |
היום נסעתי לקניון ועדיין לא מצאתי כלום!!!!
עצוב.......
אני נורא רוצה להתחפש לטינקרבל
אבל אין לי איך!!! |
|
|
|
|