return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
תחפושת (pg. 4)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
חחחחחחחחח רועי עזוב קלאברים או לא עדיין נראית הומו
אני לא מכחיש שאני ייראה כמו פרי רציני עם תחפושת פייה
אבל זה פורים אז מי שם


בדיוק...
אז למה אתה אומר שאני צריך לשים על זה שנראיתי הומו כביכול??
לפחות מהתחפושת שלי יש מסקנה... קלאברים הם הומואים ;)
Sniper
טוב אז ככה אני ככל הניראה לא יתחפש למה אני לא מוצא תדברים שאני רוצהה

בהתחלה רציתי להיתחפש לזרע אבל חבר אחר שלי גנב לי תתחפושת וזה ממש יפה יצא אחרי זההה חשבתי על סופרמן אבל אין לי כח ללבוש תיצ' ותחתונים על זה

אחרייי זההההה חשבתי להתחפש לקוקסינל אבל לאף אחד מהידידות\חברות בנות שאני מכיר שמלה קצרה כזאת... יענתו יש להם אבל לפני כמה שנים טובות ככה שזה לא עולה עליי...

אז ככל הניראה אני יוותר על הרעיון

ומורן אהבתי אחושלינגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגגג תרעיון הזה!
eXeTik
יש לי תחפושת משהו עצבניייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!

נעליים שחורות, שרוכות לכל האורך... מדי ב
m-16
וכוננות מלאה :p


איזה כיף זה פורים בצבא :rolleyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by eXeTik
יש לי תחפושת משהו עצבניייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי!

נעליים שחורות, שרוכות לכל האורך... מדי ב
m-16
וכוננות מלאה :p


מצטער לאכזב אותך אחי אבל אתה מזה לא מקורי עם התחפושת שלך
אני יודע על עוד עשרות אלפי אנשים שמתחפשים לזה
:crazy:
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מצטער לאכזב אותך אחי אבל אתה מזה לא מקורי עם התחפושת שלך
אני יודע על עוד עשרות אלפי אנשים שמתחפשים לזה
:crazy:


חחחחח ראסמי!!:]
Hell_Copter
טוב יאללה אין לי זין להתחפש כבר
אז פשוט נבוא רגיל לבית ספר :)
Flotser
באנו לבית ספר ,
צבענו את עצמנו עם שוקו שערבבנו עם קרם ידיים!!! :)
ולבשנו תחתונים ופיסת בד,
ואחד מהצופים הביא כאלה מקלות עם נוצות,וגם אני הכנתי שרשרות עם עצמות של עוף

ובקיצור היינו שבט אפריקאים והיה בן בן בן זונה!!

:wtf: :wtf: :wtf:
nargila-man
אני וחבר התחפשנו לדבר הכי מצחיק שראיתם בחיים שלכם!!!

אם מישהו רואה ג'ק אס אז הוא ידע על מה אני מדבר..

נכון יש את האבירים של פעם שהיו הולכים קרבות עם מוטות ארוכים כאלה ומנסים להפיל אחד את השני מהסוס??

אז התחפשנו לזה שמנו פחי זבל על הראש וקישטנו אותם שמנו סירים עלינו והכנסנו אופניים וקורקינט על מנוע לאוטו שלי..
עכשיו את המקלות עשינו מהמוטות של הגינה ועטפנו אותם בחולצות משהו כואב אחושרמוטה!

לקחנו מלא רימוני עשן זרקנו ונכנסנו לבית ספר..

אני בן זונה אם יש מישהו בבית שלא יצא עם סימנים כחולים כולם קיבלו מאיתנו פצצות!!!

היה בן זונה של פורים!!!!

בקרוב התמונות!
Hell_Copter
חחחח בסוף גם בקושי הייתי בבית ספר
הגעתי ב 12 וכבר התחילו ללכת למה זרקו פול רימוני עשן ופצצות סירחון שם אז פירקו את המסיבה
אבל חפיף... גם ככה לא הפסדתי שם כלום

ואחר כך היינו בעיר ושמתי לב שיש פי 6 כוסיות ברעננה ממה שחשבתי!!
פורים זה היום לגלות כזה דבר... כולם עם בגדים חושפניים והכל... ;)
KrazyDJs
היה חרטא שם בפארק..
אז אני ועוד כמה אנשים "נאבדנו" למרכז...

וסתם ישבנו...

בינתיים זרקו בכל מקום רימוני אשן, הדליקו אבוקות וחזיזים מכאן ועד הודעה חדשה...

התפוצץ לי חזיז קטן ליד האוזן אינעל רברבאק...

:eyes: גם אצלנו פתאום מגלים את כל הכוסית
אבל גם את כל הערסים...לא חסר...אצלנו

Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחח בסוף גם בקושי הייתי בבית ספר
הגעתי ב 12 וכבר התחילו ללכת למה זרקו פול רימוני עשן ופצצות סירחון שם אז פירקו את המסיבה
אבל חפיף... גם ככה לא הפסדתי שם כלום

ואחר כך היינו בעיר ושמתי לב שיש פי 6 כוסיות ברעננה ממה שחשבתי!!
פורים זה היום לגלות כזה דבר... כולם עם בגדים חושפניים והכל... ;)


חחחח חופשי!! זה בדיוק מה שאמרתי לחבר שלי היום שפורים זה יום לגלות כוסיות..:] חופשי ואללה היינו במלון כרמל היום איפה שעשינו תמסיבת פורים היה דיי חביב הרבה אמרו שהיה ליגה.. כי זה גם שינוי מהקרנבל המסריח שיש כל שנה בביצפר והרבה אנשים נהנו אני אישית לא כ"כ כי כל הזמן דאגתי לשאול אנשים אם כיף להם בלה בלה בלה

Cluber@work
גם קפץ לביקור עשינו הכירות קטנה וזהו:]]

בכל אופןןן היה דיי חביב
והיום גילתי שיש לי בביצפר פול כוסיות יענתו חופשיייייייייייי
איזה גופות
MoSH_MaN
טוב אצלנו בבית ספר היה חביב

כמה תחפושות טובות

אני התחפשתי לאחותי והיה מצחיק
יהיה לי בקרוב תמונות

אבל אחד התחפש לפרטי בוי והתפשט ורקד מול כולם רק עם חוטיני איזה שלוש פעמים!!!
זה היה גדולללל


http://g-club.envy.nu/sinimini/pages/IMG00063.htm
http://g-club.envy.nu/sinimini/pages/IMG00064.htm
http://g-club.envy.nu/sinimini/pages/IMG00065.htm


חחחחח
וזה הקהל בערך (היה עוד) כ

http://g-club.envy.nu/sinimini/pages/IMG00070.htm


היה גם עוד "תחפושת" שווה
איזה שתיים נכנסו לבית ספר עם המכונית
וכזה אחד ירד לשני
והם קראו לזה משהו הבועלת
חחח זה היה גדול
אחד פשוט נהג במכונית בתוך המגרש והשני כאילו ירד לו
חחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement