return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
תחפושת (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
אחי חבר שלי התחפש לפני שנתיים לזה
יצא לו בן זונה - יש לו את כל האביזרים והכל ...


יש מצב אתה מארגן לי את זה??

עוד רעיון שלי זה להתחפש לרמבו
יענו יש לי איזה אחד שלומד איתי שפעם בא עם כזה סרט לשיער והוא נראה בדיוק כמו רמבו
אז מאז אני קורא לו ככה
אז חשבתי להתחפש אליו יענו :) משמע אני מתחפש לרמבו...
אבל צריך מכנסיים צבאיות כזה וגופיה צמודה בצבע חאקי וגם זה אין לי...
רובה ויענו מחסנית אני יכול להשיג מאח של חבר שלי

מורן... דבר עם חבר שלך שיארגן לי את זה...!!!
Flotser
מה אתם אומרים על
לבוא 6 ילדים ללבוש הכל לבן, ואיזה כובע גדול כזה כחול
ואז לכתוב על החולצות
Actimel
ואז להתעתף כולם ביחד בניילון
ובקיצור להיות שישיית אקטימל???
!!!

נכון זה טוב????
:eyes:

חברים שלי לא ממש חושבים ככה המאעפנים האלה
בסוף עם כאלה קקות, אני אצטרך להתחפש כמו טלי לטינקרבל או משהו !
:crazy:

שישיית אקטימל!!!!!!!!
DjChook
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח חמוד מאד מיכאל
אבל הכובע צריך להיות כזה כמו גלגל
Scorchio
אני הולך להתחפש לפייה
אחותי מכינה לי כנפיים וניקח איזה שמלה מהארון שלה
הולך להיות ענק במיוחד בגלל שאני אדם שרירי אז תתארו לכם מי שמכיר אותי עם שמלה שרביט וכנפיים

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
DjChook
אל תשכח להשאיר את הפיטמה בחוץ


רועי תתחפש איתו... מכיוון שאתה גם בחור שרירי

:))
Scorchio
רועי שנה שעברה התחפש לפרפר הוא נראה כזה הומו
BlueHawk
quote:
Originally posted by Scorchio
אני הולך להתחפש לפייה
אחותי מכינה לי כנפיים וניקח איזה שמלה מהארון שלה
הולך להיות ענק במיוחד בגלל שאני אדם שרירי אז תתארו לכם מי שמכיר אותי עם שמלה שרביט וכנפיים

חחחחחחחחחחחחחחחחחח



צח אל תשכח לקחת תמונה :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
רועי שנה שעברה התחפש לפרפר הוא נראה כזה הומו


זאת הייתה הכוונה!!!
התחפשנו לפרפרים קלאברים

העיקר אתה תראה כמו סטרייט עם התחפושת שלך... :)
ואז תלך לטי אל וי עם זה ;)


ושנה שברה כמה י"אניקים אצלנו לבשו הכל לבן ושמו עליהם ניילון וכל פעם שראו בת רצו והתנפלו עליה
יענו הזרעונים מהפרסומת של דורקס
coby
הכי מגניב להתחפש לצ'יפס :clown:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by coby
הכי מגניב להתחפש לצ'יפס :clown:


אם אתה אומר...


יותר מגניב אבל להתחפש לפיטמה של צח!!!

DjChook
quote:
Originally posted by Hell_Copter


יותר מגניב אבל להתחפש לפיטמה של צח!!!



חחחחחחחחחחחח ראאאסמי
Scorchio
חחחחחחחחח רועי עזוב קלאברים או לא עדיין נראית הומו
אני לא מכחיש שאני ייראה כמו פרי רציני עם תחפושת פייה
אבל זה פורים אז מי שם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement