return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Tiesto'd nieuwe cd heet Nyana (pg. 4)
View this Thread in Original format
Jesse
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Ik denk dat ie de filterheadz remix eigenlijk gewoon beter vond maar dat ie dat niet kan maken op z'n eigen compilatie een andere remix van een track die hij ook geremixed heeft erop te zetten.

Op ISOS 2 doet hij het ook...Salt Tank - Eugina (Michael Woods Remix) en Coast 2 Coast - Home (Original) op de CD zetten terwijl hij daar ook remixen van heeft gemaakt..
DjRV
die remixes van coast 2 coast en salt tank waren pas gemaakt nadat ze op de cd's verschenen.
eieregooie
quote:
Originally posted by Ding Chavez
In z'n set op gatecrasher (01/03/03 geloof ik) draait ie ze ook al na elkaar.

In Hollywood ook...
MaGiK54
Krijg net een mailtje van Black-Hole en hij komt pas begin mei uit :whip: :whip:
kreischer2000
die staat eind april toch al op het net.

maja natuurlijk gaan we deze allemaal gewoon kopen! iig ik wel!
Remy D
/me is echt blij!!!

Nieuwe supercd van Tiesto :D:D:D
AJAX MASTERS DOOR!!!!!!!!! :D:D:D
En Tiesto heeft gister weer Dancestar gewonnen. :D:D:D
arjoderoon
dat ziet er lekker uit!
en ook weer eens een mooie cover. vond magik 7 wat cover betreft teleurstellen. niet dat dat iets afdoet aan de cd maar goed.

de naam nyana doet mij denken aan aan de titel van een nummer voor Gouryella? (gouryella, walhalla, tenshi, ligaya, nyana)
pas er perfect tussen al zeg ik het zelf.

maar dit ziet er wel top uit!!

maar 1 vraagje.. waarom zou hij het niet kunnen maken om er een andere remix dan die van hemzelf op een compilatie te zetten?
als een andere remix er beter bij past etc dan zet je toch gewoon die andere remix er op??? of ben ik nou echt compleet wereldvreemd? :)
MennoB
quote:
Originally posted by arjoderoon

maar 1 vraagje.. waarom zou hij het niet kunnen maken om er een andere remix dan die van hemzelf op een compilatie te zetten?
als een andere remix er beter bij pas etc dan zet je toch gewoon die andere remix er op??? of ben ik nou echt compleet wereldvreemd? :)

Nee, wereldvreemd ben je niet.....of anders ben ik dat ook
Jesse
quote:
Originally posted by DjRV
die remixes van coast 2 coast en salt tank waren pas gemaakt nadat ze op de cd's verschenen.

aha
moogwai
Dit is echt weer een "must buy-it" cd... vooral de tracklist van cd 2 ziet er erg goed uit en dit gecombineerd met Tijs zijn skills.... woeii!!!

MaGiK54
Net ff De Magik Store gebeld en ze krijgen hoogst waarschijnlijk zaterdag Nyana binnen. Dus ff naar Breda croshen samen met een vriend.
SnuggLe
quote:
Originally posted by MaGiK54
Net ff De Magik Store gebeld en ze krijgen hoogst waarschijnlijk zaterdag Nyana binnen. Dus ff naar Breda croshen samen met een vriend.

VA-DJ_Tiesto-Nyana-2CD-RETAIL-2003

Velen hebben um al op mp3..........!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 
Privacy Statement