return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Tiesto'd nieuwe cd heet Nyana (pg. 6)
View this Thread in Original format
Dj Lex
quote:
Originally posted by Duke2003
waar haal je die mp3 dan? ik zoek met kazaa maar kon m niet vinden...

Wie gaat hier een mooie reply op geven?
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Dj Lex
Wie gaat hier een mooie reply op geven?

Tijs! ;) :p
tijs08
quote:

nou tadaaaa!!

sorry boys ik heb een writers block en zal mij hierdoor enkele dagen terugtrekken in een heerlijk knus huisje op de Veluwe. Ik zal je 1 tip geven Duke, .... ja en hier zie je dan het directe gevolg van deze uitermate ongewenste ... ja *plop*
eieregooie
quote:

Die komt uit de lucht vallen...
Duke2003
oh ok thanks
Rudy
Heeft iemand de covers?

THX
Ding Chavez
in de winkel :x
drpeer_holland
Nog een paar daagjes wachten en hij ligt eindelijk in de winkel !!
arjoderoon
vergeet het maar. hij is al in de winkel te koop. gewoon even bij samsam music langs geven. voor 17.99 heb je dat dubbelcdtje te pakken.
zag hem gisteren (donderdag 1 mei) al liggen bij samsam.
New Wave
Ik ben hem nu effe aan het luisteren.........wat een softe hap muziek zeg....bijna lounche muziek.....Waar is zijn power gebleven van 5 jaar terug...enige cd die van hem goed is, is die van Innercity 1998.
Tjowww

Supreme Theory
quote:
Originally posted by New Wave
Ik ben hem nu effe aan het luisteren.........wat een softe hap muziek zeg....bijna lounche muziek.....Waar is zijn power gebleven van 5 jaar terug...enige cd die van hem goed is, is die van Innercity 1998.
Tjowww

Als een aapje "puur hypothetisch voorbeeld" vanaf 1998 tot op heden continue het zelfde kunstje uitvoerd beginnen mensen zich aan het aapje te irriteren. Als het aapje naar verloop van tijd echter een extra kunstje leert uit te voeren......blijven mensen naar het aapje kijken en terug komen...en komen ook andere mensen, die het eerste kunstje nix vonden (of nooit van het aapje gehoord hadden)maar het tweede kunstje wel kunnen waarderen ook naar het aapje kijken.

Dit heet in de volksmond......"MARKETING STRATEGIE"

Wij mogen er dus van uitgaan dat jij een groot FAN bent van sesamstraat...aangezien dit programma zijn succes baseerd op herhaling, herhaling, herhaling..... en elke vorm van vernieuwing je behoorrlijk in de war/stress brengt. Wees niet ban....verandering van spijs doet eten!!!!!

P.s trek uit deze korte, doch wijze les uw voordeel/leering. :D
moogwai
Toen ik ziek in bed lag was Nyana wel een erg lekker ceedeetje om te luisteren. De Indoor mix is echt goed... vooral de mix van Andain t/m Roc Project.. alleen maar toppers :) Ik vind de Outdoor mix wat minder omdat de eerste vier tracks echt zwaar saai zijn.. waarom niet de geweldige Filterheadz remix van Obsession??? Voor de rest is ook deze cd top. DJ Tiësto - Nyana (het nummer ;) ) doet me weer denken aan de oude "magik" style van Tiesto... nice :D

Volgende week meteen kopen...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 
Privacy Statement