|
Tiesto'd nieuwe cd heet Nyana (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
| quote: | Originally posted by Supreme Theory
Als een aapje "puur hypothetisch voorbeeld" vanaf 1998 tot op heden continue het zelfde kunstje uitvoerd beginnen mensen zich aan het aapje te irriteren. Als het aapje naar verloop van tijd echter een extra kunstje leert uit te voeren......blijven mensen naar het aapje kijken en terug komen...en komen ook andere mensen, die het eerste kunstje nix vonden (of nooit van het aapje gehoord hadden)maar het tweede kunstje wel kunnen waarderen ook naar het aapje kijken.
Dit heet in de volksmond......"MARKETING STRATEGIE"
Wij mogen er dus van uitgaan dat jij een groot FAN bent van sesamstraat...aangezien dit programma zijn succes baseerd op herhaling, herhaling, herhaling..... en elke vorm van vernieuwing je behoorrlijk in de war/stress brengt. Wees niet ban....verandering van spijs doet eten!!!!!
P.s trek uit deze korte, doch wijze les uw voordeel/leering. :D |
Goh, jij bent vast de enige die veel van de muziek industrie weet.
Wanneer kunnen we een workshop bij je komen bezoeken?:rolleyes:
Ik snap heus wel dat mensen veranderen, dat hoef je mij niet uit te leggen...maarja, jij loop natuurlijk langer mee dan mij dus jij weet het veeeeel beter dan ik/mij.:rolleyes:
Dat je sesamstraat er bij haalt dat is dus weer een punt waardoor ik je al niet serieus ga nemen.
Ik vind dit ceedeetje gewoon te soft....klaar uit, mijn mening....kan jij wel dikke fan van tijs zijn of alles weten bladiebla....no problem...maar ga mijn mening niet belachelijk lopen maken....
Als ik die cd van 1998 zijn beste vind dan heb je het daar mee te doen...kan je aan mij dingen gaan uitleggen die ik al weet, kan je vage vergelijkingen maken bladiebladiebla....het zal mij allemaal niets interesseren wat je over mijn standpunt zegt.
Succes met je workshop, wat zullen we nog veel van je leren :rolleyes: |
|
|
| Supreme Theory |
| Dank je....ik doe me best! :gsmile: |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by arjoderoon
vergeet het maar. hij is al in de winkel te koop. gewoon even bij samsam music langs geven. voor 17.99 heb je dat dubbelcdtje te pakken.
zag hem gisteren (donderdag 1 mei) al liggen bij samsam. |
Heb hem net bij de free record voor € 16.99 gehaald. Echt goeiekoop voor een dubbelaar :D
Net ff cd 1 geluisterd en ik ben nu happy :D |
|
|
| MarkzMan_X |
Zwaar toffe cd's (allebei).
Ben zeer te spreken over de trackkeuze.
Maar het mixen zelf slaat nergens op.
't Is dat het album als artiestennaam "Tiesto" draagt maar het net zo goed Dj Jan Piet of Klaas kunnen zijn. |
|
|
| M5 |
lol kutcd zeg die eerste .. begint ie ook nog eens met Supertiel... wel erg afgezaagd nadat Sven Vath & k.cee hem voorgingen... ach jaa...
2de cd is relax (Y) |
|
|
| Kakao |
Tsja, ik ben toch best teleurgesteld over deze cd. Het mixen is gewoonweg fantasieloos, de tracklist is natuurlijk wel helemaal super maar ja.
Ik luister liever een livesetje van onser tiesto, zit veel meer sfeer in ben ik bang. Beetje jammer. |
|
|
| Teal'k |
| ik heb em gewoon nog niet eens geluisterd (en ik heb em al 2 weken ofzo) echt slecht.. :D toch maar ff doen VOOR 10 mei denk ik zo :D |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by MaGiK54
Heb hem net bij de free record voor € 16.99 gehaald. Echt goeiekoop voor een dubbelaar :D
Net ff cd 1 geluisterd en ik ben nu happy :D |
Hij is nu al te koop? En voor maar 17 euro? :eyespop: |
|
|
| arjoderoon |
| jups.. was ook lichtelijk verbaasd toen ik hem in de winkel zag liggen... |
|
|
| ChooChoo |
Moet eerlijk zeggen dat ik cd 1 ook geen kut aan vind, alleen de eerste paar nrs..cd 2 is daarentegen stukken beter. Lekker begin, maar sommige nrs heb ik zelf al iest te vaak gehoord.
Maarre cd 2 zal nog ff een tijdje in mijn radio blijven zitten. :)
greetz |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Hij is nu al te koop? En voor maar 17 euro? :eyespop: |
Effe een paar zakken chips halen en krassen maar, kerel!!! Ik wilde hem ook kopen donderdag, maar er stond zo een tering rij dat ik hem spontaan terug heb gezet.
Mijn mening was ook al dat ik de overgangen minder vond voor Tiësto's doen. Heb spontaan maar zelf een mp3-mixje in elkaar geknutseld.
Maar kopen ga ik hem zeker nog doen maar ik ga echt geen kwartier in de rij staan!!! |
|
|
| Biohazard |
Ik heb hem daarnet gehaald, echt een top CD :D
Als ik mixtechnische hoogstandjes wil horen koop ik wel een GU, hier gaat het om de 'Tiesto magie' :) |
|
|
|
|