return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Club XL 29/03/03 (pg. 2)
View this Thread in Original format
DjRV
als het net zo gaat als vorige week komt dat zeker goed tijs:D
tijs08
quote:
Originally posted by DjRV
als het net zo gaat als vorige week komt dat zeker goed tijs:D


ja ik hoorde het! Marco V heeft aardig staan knallen! Heeft hij die unknown track uit zijn nieuwe Godskitchen set ook gedraaid? Met dat gitaartje erin... WOW die tune is ook weer master!

Alleen jammer dat Misja Helsloot erg vroeg komt dit keer.. hij moet van 01:45 - 03:00 draaien op Impulz..
Three 'O Three
quote:
Originally posted by tijs08
Misschien ligt dat A4tje met uitgeschreven stappenplan er nog van vorige keer, dan is het natuurlijk een fluitje van een cent! :p


Nee godver, aan de Vlietlaan laten liggen :whip:

Nou gaat het nooit meer lukken :o
tijs08
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Nee godver, aan de Vlietlaan laten liggen :whip:

Nou gaat het nooit meer lukken :o


:haha: :haha:

die hebben ze trouwens toch ook weg gegooid... voor het gevoel ze huiszoeking kregen... ;)
Cosmic Guy
Gaan we nog een mini-,eetinkje houden? Optie: 00.30 bij de bovenste bar aan de rechterkant. Ideee?
Three 'O Three
Waarom niet, mij best :)
tijs08
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Gaan we nog een mini-,eetinkje houden? Optie: 00.30 bij de bovenste bar aan de rechterkant. Ideee?


ja...

maar wel komen anders krijg je weer zoiets te horen>

quote:

kwas op die tweede meeting en kheb nooit zijn slechte meeting meegemaakt... jongens jongens en meiden.. totaal geen bezieling en vooral ook het feit dat mensen gewoon verstek laten gaan van deze prachtige kans om een fijn samenzijn te bewerkstelligen tussen 1 danwel meerdere TAss zonder zich dan op de door de secretaris vooraf afgesproken manier af te melden.. beneden elk peil als je het mij vraagt!!


:haha:
DjRV
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Gaan we nog een mini-,eetinkje houden? Optie: 00.30 bij de bovenste bar aan de rechterkant. Ideee?


heh niet zo'n strak plan,afgelopen zaterdag was dat dus vip (door die impact dudes zo ingesteld probaly,komt niet van xl uit iig..)
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by DjRV
heh niet zo'n strak plan,afgelopen zaterdag was dat dus vip (door die impact dudes zo ingesteld probaly,komt niet van xl uit iig..)


Bij Ferry was dat anders niet het geval..IK bedoel de bar aan de overkant van de DJ he, en niet dat gebeuren achter de DJ-post. Anders ergens anders?

Ik probeer er te zijn, vorige keer was deslaniettemin ook op t nippertje (niemand wou mee, behalve 1 dus). Hopen op wat meer animo nu. Als ik niet kom, meld ik dat ook (natuurlijk:D).
DjRV
geachte heer Cosmic Guy,

Ik neem aan dat U het nederlands beheerst,aangezien Uw mededelingen op
het forum in de nederlandse taal geschreven zijn.
Echter is begrijpend lezen een ander gebied,waar U naar mijn mening
een loi opleidingsplannetje zou kunnen gebruiken.
Zoals U zou kunnen zien schreef ik over hoe het vorige week was.
Aangezien U zelf aanwezig was bij het optreden van de heer Corsten,bent U bekend met het feit dat de heer Corsten niet vorige week draaide.Met deze kennis zou U mijn posting moeten kunnen begrijpen.

Met Vriendelijk Groet

Hoogachtend,

DeeJay R. V

Cosmic Guy
quote:
Originally posted by DjRV
geachte heer Cosmic Guy,

Ik neem aan dat U het nederlands beheerst,aangezien Uw mededelingen op
het forum in de nederlandse taal geschreven zijn.
Echter is begrijpend lezen een ander gebied,waar U naar mijn mening
een loi opleidingsplannetje zou kunnen gebruiken.
Zoals U zou kunnen zien schreef ik over hoe het vorige week was.
Aangezien U zelf aanwezig was bij het optreden van de heer Corsten,bent U bekend met het feit dat de heer Corsten niet vorige week draaide.Met deze kennis zou U mijn posting moeten kunnen begrijpen.

Met Vriendelijk Groet

Hoogachtend,

DeeJay R. V


Hij zegt U tegen me.....

Mijn welgemeende excuses voor het ontstane misverstand. Dank u voor deze heldere uitleg. In het vervolg zal ik trachten beter uw posts te doorgronden en van daaruit conclusies trekken.
Hopende u hierbij voldoende geinformeerd te hebben, verblijf ik, in afwachting van uw goedkeuring,

Cosmic Guy.
total woot
quote:
Originally posted by Three 'O Three
Nee godver, aan de Vlietlaan laten liggen :whip:

Nou gaat het nooit meer lukken :o



ech wel!

(samen hebben we toch nog wel genoeg korte-termijn-geheugen om koffie te zetten?..............dat hoop ik althans) :p:p:p

Grtz
WooT
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement