return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Club XL 29/03/03 (pg. 5)
View this Thread in Original format
Three 'O Three
Pff net wakker, beeetje gaar nog... :tongue2

Gisteravond was best gezellig. Niet waanzinnig grote drukte, maar wel lekker vol. Jammer dat de bovenverdieping niet open was. Persoonlijk vond ik Misja het lekkerste draaien. Dazzle was ook kik, maar wel errug hard!
Binnen Cosmic Guy en Six4Eight nog gesproken. Tof jullie een keer gezien te hebben :cool:
Dj Lex
Was wel een gezellig avondje, vond de sfeer beter als de dj's lol. Misja draaide top. Man van de avond. Daarna Precision. Urrtje btje kut en daarna was hjet wel wel goed. The freak trok ik ff helemaal niet op dat moment en Dazzle was wel weer fijntjes, lekker rustig gezeten met een schone dame aan mij zij en lekker btje partypeople bekeken. Erg fun :D

O ja en ook nog Six4Eight ff gesproken. Gave producties jongen :) Jij komt er wel. En Cosmic Guy nog ff gesproken. Tois Dj Lex geen Dl Lex :P
-TAIS-
AS woensdag komt er uitsluitsel over de XL heb ik vernomen.

En over dat Dumonde niet komt, ik had het vrijdag al gehoord, maar hier maar niets gezegd, aangezien ik niet 100% wist hoe betrouwbaar de bron was en het nog steeds op hun eigen site stond (voor je het weet heb je weer de wildste geruchten :)).
Wel vaag dat de problemen met de club de reden zijn, want hij was gewoon open en volgens mij hebben ze met het entree alleen alle djs en personeel er wel uit, aangezien er redelijk wat mensen in kunnen.

En Eelke, had Pascal 7th Heaven nog gedraaid? ;) Hij blijft vet hoor! :)
Ornadel
F#ckers hebben gewoon Dumonde gecancelled. Rest van de djs was k u t uitgezonderd Misja Helsoot. Ook gewoon lekker niet communiceren aan de deur dat Dumonde niet komt. Voorlopig geen XL meer voor mij, alleen 2 Days of Kaos nog.
Ornadel
quote:
Originally posted by Arstmak
Was je er ook dan?

ja last minute besloten om te gaan. Wilde eigenlijk niks doen dit weekend, dus in principe valt het nog wel mee ;)
DjRV
heh dazzle on tha 0wnage tour!
Dj Lex
Had Dazzle liever in ze eigen stijl horen draaien. Denk dat niet veel het met me eens zullen zijn, omdat die willen knallen aan het einde, maar had liever btje ze normale stijl gehoord met af en toe zo'n beuker die hij gisteravond eigenlijk constant draaide
DjRV
dazzle past zich aan elke situatie aan,niet veel dj's die dat kunnen of willen.
hij had 1 uur om te draaien en voor een volle bak.
dus de opbouw dan of zweverige muziek want daar hadden we al een behoorlijke portie van gekregen van de andere dj's.
topprestatie!
Cosmic Guy
quote:
Originally posted by DjRV
dazzle past zich aan elke situatie aan,niet veel dj's die dat kunnen of willen.
hij had 1 uur om te draaien en voor een volle bak.
dus de opbouw dan of zweverige muziek want daar hadden we al een behoorlijke portie van gekregen van de andere dj's.
topprestatie!

Eens. Ook nog wel een grappig detail: ik stond op een gegeven moment op het podium naast Rasti Rostelli:stongue:

Kheb hem daarna niet meer gezien.....
Six4Eight
quote:
Originally posted by -TAIS-
En Eelke, had Pascal 7th Heaven nog gedraaid? ;) Hij blijft vet hoor! :)

Jep kwam nog voorbij :)
Reacties waren erg goed trouwens, echt gaaf :crazy:

Donna
quote:
Originally posted by Cosmic Guy
Eens. Ook nog wel een grappig detail: ik stond op een gegeven moment op het podium naast Rasti Rostelli:stongue:

Kheb hem daarna niet meer gezien.....

Lol ja,die dude is stamgast volgens mij;)
Vorige week stond ie boven achter de dj booth over de zooi heen te kijken,iedereen was int wit toen,hij leek wel een sekteleider over een stel losgeslagen drugsmisbruikers:stongue:
Partyhardy!
Yo! eindelijk klaar met werken, ik ben bekaf maar over gisteren...... echt super weer! :) erg genoten! en ben het volkomen met Lex eens=> De partypeople waren toffer dan de dj's! :cool: echt zoveel leuke mensen gesproken! :)
Ik vond dj precision echt suuuuuuuuper tegenvallen! bahbah wat een simple trance platen! serieus die gast viel tegen alleen het tweede nummer van Six4Eight was wel enorm tof toen hij die draaide! ;) leuk ook om je even gezien te hebben :)
Misja Helsloot draaide wel werelds, heerlijk om mee te beginnen, hij draaide ook een aantal nog onbekende lekkere trance tunes.
Dazzle vond ik ook tof, ik heb liever dat hij progressive draait en hij draaide inderdaad erg hard, maar dat was precies wat de XL nodig had op dat moment! helemaal top van hem! :cool:

Ook leuk om Cosmic Guy en maat gesproken te hebben! :) tof!

En natuurlijk een big thanks naar de partycrew met wie we weer waren! echt super mannen en vrouw! ;) kan al niet meer wachten tot Qontact! :crazy: En Lex...... bedankt voor het rijden! en laat je niet gek maken door die gekken bij je in de auto hoor! whehe :p ;) :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement