|
Club XL 29/03/03 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Cosmic Guy |
Morgen is het zover. Meeting?
ik ben rond 00.00 binnen, dus zeg maar wat het handigst is. |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
Morgen is het zover. Meeting?
ik ben rond 00.00 binnen, dus zeg maar wat het handigst is. |
We zien wel? |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
We zien wel? |
Wat?:( |
|
|
| Dj Lex |
| Wij zijn er waarschijnlijk al vroeg, dus zeg jij de tijd en plaats maar |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Van de XL website:
Geruchten
Er zijn de laatse week een hoop geruchten geweest over hoe of wat. We wilden wachtten met mededelingen tot we zelf ook wat meer wisten, maar op het moment weten we nog helemaal niks. Voorlopig gaat XL de komende tijd gewoon iedere zaterdag door. Zodra er meer nieuws is zullen wij dat direct met jullie communiceren. De line-up van april zullen we in de loop van volgende week bekend maken, wij wachtten daarvoor nog even op enkele bevestigingen
Bedankt !
Iig nóg niet dicht dus, gelukkig !! |
|
|
| magrec |
"voorlopig"
:haha: :haha: |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Wij zijn er waarschijnlijk al vroeg, dus zeg jij de tijd en plaats maar |
00.30, in de gang bij de toiletten (bij zo'n gast die gezichten tekent, tenminste, die zat er bij Ferry wel). Goed, of niet?
Ik doe een donkerbruin shirt met een witte streep aan, en je kan me niet over t hoofd zien (bijna 2 meter), dus. |
|
|
| -TAIS- |
ff de draaitijden voor zover ik die weet (ze willen bij XL op het laatste moment nog wel eens wat veranderen); ik weet dat Misja Helsloot van 23:00 tot 01:00 draait en daarna komt Precision van 01:00 tot 02:30. Hoe de overige DJs ervoor en erna ingedeeld zijn weet ik zo niet :)
Meest logisch zou qua draaistijl zijn dat Dazzle begint, daarna dus Misja Helsloot en Precision, dan Dumonde en dat The Freak afsluit (op z'n site staat 03:30 - 04:00, maar een half uurtje is wel erg kort, ik neem aan dat het tot 05:00 is (zou wel betekenen dat Dumonde erg kort moet draaien)).
Voor degenen die gaan: veel plezier! |
|
|
| Six4Eight |
Ben er ook vanavond, hang meestal achter de DJ booth en draag een soort witte broek met beige vlekken / strepen, en een beetje zelf soort shirt met wat bruine vlakken, allemaal lichtgekleurde troep. Oja ben vrij lang en redelijk dun.
Das voor het geval iemand het nodig vind me aan te spreken :P |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Cosmic Guy
00.30, in de gang bij de toiletten (bij zo'n gast die gezichten tekent, tenminste, die zat er bij Ferry wel). Goed, of niet?
Ik doe een donkerbruin shirt met een witte streep aan, en je kan me niet over t hoofd zien (bijna 2 meter), dus. |
Yep, vind ik een goed plan! En als die pipo er niet zit dan gewoon op de plek waar hij vorige keer zat.. kan niet missen dan denk ik.
IK sta links :p
En Tais.. thanxx for the info!
Misja begint iig want die moet daarna naar Impulz.. hoop dat Dumonde wel gewoon een setje van 1,5 uur gaat draaien! En die freak mag van mij dan wel een half uurtje draaien... (misschien dat hij wel van 03:30 - 04:00 draait, en dat Dumonde afsluit.. in het laatste uur! :crazy:
we zien wel, ik ga me zeker weten toch wel vermaken :D |
|
|
| Dj Lex |
| Hoe laat gaat die toko open dan als Dazzle voor Misja draait? |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by Six4Eight
Ben er ook vanavond, hang meestal achter de DJ booth en draag een soort witte broek met beige vlekken / strepen, en een beetje zelf soort shirt met wat bruine vlakken, allemaal lichtgekleurde troep. Oja ben vrij lang en redelijk dun.
Das voor het geval iemand het nodig vind me aan te spreken :P |
zo dat gaat ook gebeuren dan, kan niet duidelijker omschreven worden :thepirate :p
Ben jij trouwens de Six4Eight van DJ Precision presents M.I.D.O.R. & Six4Eight - 7th Heaven ??
Waanzinnig nummer, en hoop hem vanavond ook ZEKER te horen!! |
|
|
|
|