|
Tijden QLIMAX
|
View this Thread in Original format
| !_PeTrUs_! |
| Weet iemand ze, zo ja... Let us know!!!! |
|
|
| Remy D |
| Marco V draait van 2:30 tot 4:00 :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by Remy D
Marco V draait van 2:30 tot 4:00 :) |
Yep, dat wist ik. Maar nu de rest... |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| Ik vind alles best, zolang Mauro Picotto, Marco V & Gary D maar niet te gelijk ofzo draaien. Dan wordt het lastig. Als ik moest keizen wordt het toch Gary D., omdat hij minder vaak hier is. Maar het blijft een lastige keuze... |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik vind alles best, zolang Mauro Picotto, Marco V & Gary D maar niet te gelijk ofzo draaien. Dan wordt het lastig. Als ik moest keizen wordt het toch Gary D., omdat hij minder vaak hier is. Maar het blijft een lastige keuze... |
Gary D en Mauro Picotto draaien in iedergeval niet tegelijk.
Mijn vermoeden is dat Gary D eindigt en dat Mauro Picotto voor hem draait. dus dat zou inhouden: Mauro 3:00 en Gary 5:00. :) 'k denk het haast wel... |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by Remy D
Gary D en Mauro Picotto draaien in iedergeval niet tegelijk.
Mijn vermoeden is dat Gary D eindigt en dat Mauro Picotto voor hem draait. dus dat zou inhouden: Mauro 3:00 en Gary 5:00. :) 'k denk het haast wel... |
als dat zo is heb een je iets van 4 fantastisch mooie beukende uren ongeveer :D ! |
|
|
| Bellie |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik vind alles best, zolang Mauro Picotto, Marco V & Gary D maar niet te gelijk ofzo draaien. Dan wordt het lastig. Als ik moest keizen wordt het toch Gary D., omdat hij minder vaak hier is. Maar het blijft een lastige keuze... |
als ik moest kiezen.Overduidelijk mauro picotto.Die man is 2 juni waarschijnlijk heeeeeeeel lang niet meer in NL.En Mauro Roelt gewoon keihard.......
GREETZ!! |
|
|
| Akira |
| weet je dat heel zeker dat MARCO V dan draaiT???op zijn booking burea stond namelijk dat ie om een uur of 23.00 moest draaien... |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Akira
weet je dat heel zeker dat MARCO V dan draaiT???op zijn booking burea stond namelijk dat ie om een uur of 23.00 moest draaien... |
Ja want het staat op zijn site. :) |
|
|
| Akira |
| quote: | Originally posted by Remy D
Ja want het staat op zijn site. :) |
okay ik gelooof je manneke :D:D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by Akira
okay ik gelooof je manneke :D:D |
Ok :) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
Sja, nu wordt het moeilijk...Ach ja, waarschijnlijk ben ik toch te :eek:wappie:eek: en let ik helemaal niet op wie er nu eigenlijk draaien. Zolang het maar feest is,toch!!:D !!
| quote: | Originally posted by Bellie
als ik moest kiezen.Overduidelijk mauro picotto.Die man is 2 juni waarschijnlijk heeeeeeeel lang niet meer in NL.En Mauro Roelt gewoon keihard.......
GREETZ!! |
|
|
|
|
|