return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
כפיים לפלוצר על החתימה החדשה!!!!
View this Thread in Original format
Flotser
תודה תודה

תודה גם לידידי הנאמן ניר שהכין את זה

:wtf: :wtf: :wtf:
Sm0keMachine
איזה פטריה מפחידה!
:eek:


תתחדש אחי אחלה חתימה! :D
KrazyDJs
אזה חתימה נחמדה...
תתחדש

רק הצבע של הכתב מעפן...
DjChook
חחחח איזה עבודה חמודה בפוטושופ :)

תתחדש אחי

היא קצת גבוהה מדי אני חושב
Rising
תתחדש אח שלי :) :) :)
Flotser
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח איזה עבודה חמודה בפוטושופ :)

תתחדש אחי

היא קצת גבוהה מדי אני חושב


כן אני יודע,
זה די זמני הגודל והכתב אני מניחה :wtf:

ותודה על הברכות
DJ-Kreing^^
הפיטריה זאת תעשה לי סיוטים
:wtf: :wtf: :wtf:
Flotser
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
הפיטריה זאת תעשה לי סיוטים
:wtf: :wtf: :wtf:


ככה אמרתי לו
:wtf:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
איזה פטריה מפחידה!
:eek:


המילה היא נגועה...
כאילו אינפקטד כזה כאילו... :)

אחלה חתימה מיכאל
ואני עוד הלכתי לחפש אותך באיי סי קיו לברך אותך לפני שראית את הט'רד הזה
מוזר אה הנוער של היום... :wtf:
Flotser
quote:
Originally posted by Hell_Copter
המילה היא נגועה...
כאילו אינפקטד כזה כאילו... :)

אחלה חתימה מיכאל
ואני עוד הלכתי לחפש אותך באיי סי קיו לברך אותך לפני שראית את הט'רד הזה
מוזר אה הנוער של היום... :wtf:


חחחח
תודה אחוק!

רק מי שלא הבין זה חבר שלי צייר את הפטרייה לבד בכמה דקות
!
:eyes:

צריך רק לסדר את החתימה עצמה שתהייה יותר צרה והטקסט יהיה יותר מעניין

אבל הפטרייה :eyes:

אורן אחי אולי אני אשלח לך את הפטרייה ותעשה איתה משהו אחר?
:crazy:

ADiSH
למה רק אני לא רואה כלום
:confused:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by ADiSH
למה רק אני לא רואה כלום
:confused:


מוזר אה הנוער של היום...


אולי אתה עיוור צבעים :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement