|
כפיים לפלוצר על החתימה החדשה!!!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| BlueHawk |
תתחדש אחי
הפטרייה נראית פצצה |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by ADiSH
למה רק אני לא רואה כלום
:confused: |
כי................................
הרגע כל צוות הפורום הריץ עליך היתול !!!
בעצם אין לי חתימה כלל וכלל:eyes:
ורועי,
אכן מוזר , אכן...
ותודה
bluehawk!!!
:crazy:
:tongue2 |
|
|
| Vortex_SA |
| היתול!!! מילה חזקה!! |
|
|
| ADiSH |
אה!
פתאום אני רואה:tongue2 |
|
|
| DjNumShum |
מדהים !!!
:stongue: :stongue: |
|
|
| itamarsan |
אחלההההההההה של סמללללל אחייייי
אני עדיין מחפשששש |
|
|
| luckystrike |
גם שלי גדלה קצת ...
אורן ! צור קשר במיידי ... |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Flotser
כי................................
הרגע כל צוות הפורום הריץ עליך היתול !!!
בעצם אין לי חתימה כלל וכלל:eyes:
ורועי,
אכן מוזר , אכן...
ותודה
bluehawk!!!
:crazy:
:tongue2 |
LOL!!!!!!!!!
תתחדש אח שלי!!!:]
הפיטריה באמת ניראת נגועה חופשי |
|
|
| TinkerbeL |
נעלמת לכמה ימים וכמעט לכולם יש פה חתימה חדשה
בכל מיקרה פלוצר תתחדש נורא נחמדה החתימה שלך
:gsmile: :gsmile: :gsmile: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by TinkerbeL
נעלמת לכמה ימים וכמעט לכולם יש פה חתימה חדשה
בכל מיקרה פלוצר תתחדש נורא נחמה החתימה שלך
:gsmile: :gsmile: :gsmile: |
גם את נורא נחמדה
   |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Flotser
גם את נורא נחמדה
  |
LOL!!!!!! |
|
|
| Flotser |
אנשים אורן הוא מלךךךךךךךךךךך!!!!!!!!!!!!!!
הוא עשה לי חתימה חדשה!!
עם פטריות
וזה כזה יפהההההההההההההההההההההההההההה
תגידו לי להתחדש בשנית
וגם הוספתי תמונה של הדמות הנערצת עלי!!!
אההההההההההה
:wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
|
|