|
כפיים לפלוצר על החתימה החדשה!!!! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
| כפיים לאורן!!!!!! |
|
|
| DjChook |
איזה פונט מגניב
תתחדש |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
איזה פונט מגניב
תתחדש |
תודה גבר!!
וראסמי פונט מגניב, פטרייתי כזה :) |
|
|
| luckystrike |
יא קרוע :)
תחדש אחי
אורן יא קקה אני מנסה לתפוס אותך פה שנה !
אני מקופח ! |
|
|
| TinkerbeL |
גם זאת נחמדה
אבל נורא אהבתי את החתימה הקודמת שלך....... |
|
|
| Hell_Copter |
תתחדש גבר!!!
ומורן... אתה יכול לנסות... |
|
|
| Flotser |
תודה אחוקים ותודה למעצב הגרפי של הפורום
אורן בלבלות
:crazy: |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Flotser
תודה אחוקים ותודה למעצב הגרפי של הפורום
אורן בלבלות
:crazy: |
:p
:eyespop:
מורן יא קקה תכנס לאיסקיו...
or PM. |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Rising
:p
:eyespop:
מורן יא קקה תכנס לאיסקיו...
or PM. |
אחי תתחדש על האווטר!! |
|
|
| Sniper |
אחי אתה פשוט קרוע!!!!!!!!!!!!
חחחחח תתחדששש:] |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Flotser
אחי תתחדש על האווטר!! |
תודה גבררר ;) |
|
|
| luckystrike |
אורן אחי חבל לך על הזמן איזה תיכנון יש לי !
וסורי על השאלה האולי מפגרת אבל מה רואים באבתר הזה ? |
|
|
|
|