|
כפיים לפלוצר על החתימה החדשה!!!!
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
תודה תודה
תודה גם לידידי הנאמן ניר שהכין את זה
:wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Sm0keMachine |
איזה פטריה מפחידה!
:eek:
תתחדש אחי אחלה חתימה! :D |
|
|
| KrazyDJs |
אזה חתימה נחמדה...
תתחדש
רק הצבע של הכתב מעפן... |
|
|
| DjChook |
חחחח איזה עבודה חמודה בפוטושופ :)
תתחדש אחי
היא קצת גבוהה מדי אני חושב |
|
|
| Rising |
| תתחדש אח שלי :) :) :) |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח איזה עבודה חמודה בפוטושופ :)
תתחדש אחי
היא קצת גבוהה מדי אני חושב |
כן אני יודע,
זה די זמני הגודל והכתב אני מניחה :wtf:
ותודה על הברכות |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
הפיטריה זאת תעשה לי סיוטים
:wtf: :wtf: :wtf: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by DJ-Kreing^^
הפיטריה זאת תעשה לי סיוטים
:wtf: :wtf: :wtf: |
ככה אמרתי לו
:wtf: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
איזה פטריה מפחידה!
:eek:
|
המילה היא נגועה...
כאילו אינפקטד כזה כאילו... :)
אחלה חתימה מיכאל
ואני עוד הלכתי לחפש אותך באיי סי קיו לברך אותך לפני שראית את הט'רד הזה
מוזר אה הנוער של היום... :wtf: |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
המילה היא נגועה...
כאילו אינפקטד כזה כאילו... :)
אחלה חתימה מיכאל
ואני עוד הלכתי לחפש אותך באיי סי קיו לברך אותך לפני שראית את הט'רד הזה
מוזר אה הנוער של היום... :wtf: |
חחחח
תודה אחוק!
רק מי שלא הבין זה חבר שלי צייר את הפטרייה לבד בכמה דקות
!
:eyes:
צריך רק לסדר את החתימה עצמה שתהייה יותר צרה והטקסט יהיה יותר מעניין
אבל הפטרייה :eyes:
אורן אחי אולי אני אשלח לך את הפטרייה ותעשה איתה משהו אחר?
:crazy: |
|
|
| ADiSH |
למה רק אני לא רואה כלום
:confused: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by ADiSH
למה רק אני לא רואה כלום
:confused: |
מוזר אה הנוער של היום...
אולי אתה עיוור צבעים :D |
|
|
|
|