return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
טיול שנתי לאילת (pg. 2)
View this Thread in Original format
BlueHawk
תהנה אחי תחגוג שם כמו שצריך :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NyKoN
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה אתה בכיתה ו'? הולך מכות עם בנות?


איזה צעיר אתה!!!!!!!!!!!!
איך אומרים... שתגדל תבין!!
כאב ביצים מללכת מכות עם בת... חחחחחחחחחחחח מצחיקול אתה!!!!
:stongue: :haha: :crazy: :happy2: :tongue3 :haha: :stongue:



נקווה שביום חמישי יהיה שם חם כי אז יש לנו יום חופשי על החוף והכל
אנחנו נהיה בחוף הוילג' גם והכל עם ג'יפים ובלאגנים :)
והלילה השני חופשי להסתובב...
הלילה אני לא ישן... יש לי עוד 5 שעות להעביר... חלק מהזמן אני יצרוב דיסקים ואולי נראה סרט כמו שאתמול ראיתי פייט קלאב (איזה סרט מדהים!!!!) ונקווה רק לטוב!!
בכל מקרה לוקחים בגד ים ושמן שיזוף ועם תקווה גדולה שיהיו שם בנות ותקווה עוד יותר גדולה שהבנות יהיו כוסיות :crazy:
Sm0keMachine
תהנה אחי....
תצרוב מוזיקה טוב ואל תביא לאנשים דיסקים (!!!) כי הם לא יחזירו לך..ככה זה בטיולים שנתיים..
כל השנוררים לוקחים ממך דיסקים ולא מחזירים זה ידוע!
;)

בקיצר תהנה..
ואל תעשן יותר מידי חשיש ! ! !

:rolleyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
תהנה אחי....
תצרוב מוזיקה טוב ואל תביא לאנשים דיסקים (!!!) כי הם לא יחזירו לך..ככה זה בטיולים שנתיים..
כל השנוררים לוקחים ממך דיסקים ולא מחזירים זה ידוע!
;)

בקיצר תהנה..
ואל תעשן יותר מידי חשיש ! ! !

:rolleyes:


זה מה שאני עכשיו עושה... פחות או יותר :)
צורב מוזיקה טובה!! :D

נו טוב אני לא ישתה חשיש (אסקימו לימון לאיטיים שביננו)1
Vortex_SA
בהצלחה, תהנה!!!
nargila-man
quote:
Originally posted by NyKoN
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה אתה בכיתה ו'? הולך מכות עם בנות?


גבר אני מקווה שצחקת..
זה לא כאב ביצים של ללכת מכות עם בת..
תשלח מכתב למעריב לנוער יש שם איזה מדור על הסברים בעניינים כאלה..
או שתדבר איתי באיי סי קיו ואני יסביר לך הכל על נפלאות העולם ואיך באים תינוקות לעולם..
טוב אחי?
72979655
MoSH_MaN
חחחחחחחחח די אל תרדו עליו

גם אני מקווה שהוא צחק...

לא הייתי מכניס את הכאב ביצים לנפלאות העולם
זה הדבר הכי מעצבן שקיים בערך
ועוד בטיול שנתי בעעעע
יצאת הומו!!!

;)
NaOren
בואנה שנים לא הייתי פה...

בכל מקרה

כאב ביצים זה הדבר הכי נורא שיכול להיות ...
יוואו רק לחשוב על זה כואב לי...
והכל בגלל שהזונות האלה לא יודעות מה זה כאב ביצים...!!!

תגיד BlueHawk
איזה כיתה אתה באוהל שם?
itamarsan
quote:
Originally posted by NyKoN
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מה אתה בכיתה ו'? הולך מכות עם בנות?

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ואאאאאאלללללה אחייי אהבתייייייייי
luckystrike
סעמ'ק רק את השכבה שלי תקעו אז במאהל פיצפון בתימנע המסריחה הזאת !

איזה חור התימנע הזה !

כאילו האמצע המדבר מישהוא הפליץ ויצא לו גם קצת מיים מהתחת
והחליטו לקרוא לזה תימנע !
כולם ישנו אחד על השני קפואים בקור שם !
אשכרה טירונות ...


רועי לפחות צ'יפרו אותכם במלון ...
יאללה תעשו חיים
:)

nargila-man
quote:
Originally posted by MoSH_MaN
חחחחחחחחח די אל תרדו עליו

גם אני מקווה שהוא צחק...

לא הייתי מכניס את הכאב ביצים לנפלאות העולם
זה הדבר הכי מעצבן שקיים בערך
ועוד בטיול שנתי בעעעע
יצאת הומו!!!

;)


אם היית רואה מי עשתה לי את הכאב ביצים היית חושב פעמיים לפני שאתה מדבר...
חוץ מזה היה איזה 20 איש בחדר ובני זונות כולם מסטולים אף אחד לא בזין שלו לצאת אז מה אני יזיין אותה עם 20 איש בחדר?
לא מתאים אפילו לי אחי
Flotser
quote:
Originally posted by luckystrike
סעמ'ק רק את השכבה שלי תקעו אז במאהל פיצפון בתימנע המסריחה הזאת !

איזה חור התימנע הזה !

כאילו האמצע המדבר מישהוא הפליץ ויצא לו גם קצת מיים מהתחת
והחליטו לקרוא לזה תימנע !
כולם ישנו אחד על השני קפואים בקור שם !
אשכרה טירונות ...

:)


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
:stongue: :stongue:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement