|
טיול שנתי לאילת (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
ורק שתדע לך שהיה ליגה עם המיטות שחיברתי!!!
ראיתי בלילה הראשון השרדות כמו מלך שאתה ישנת כמו תינוק!
|
יאללהה איזה מוזריים, מי ישן בלילה@#$@#%% ולראות הישרדות?!
חחחחח.. מצחיקים:)
רוצה טיול שנתתיי@#$%#$%^^&%^
:tongue2 :tongue2 :tongue2 :crazy: :crazy: :crazy: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by MASTERsplinter
אנשים בפסח אני עובד כמלצר בויליג' אז אני אשמח אם תקפצו לביקור
מלון בריזה הוא מלון סביר מינוס
והדבר הכי טוב במלון הזה הוא הקומת וי איי פי הנסתרת..
מתחת למלון יש מועדון בסט.. |
אתה מדבר על המחסן עם כל הזבל והלכלוך שם או על קומה ראשונה עם השירותים שהיא מתחת ללובי?!
ואלעד... שני החברים שלי שנשארו אחד בן 18 ואחד לא
פשוט צריך אישור מההורים!!
ואלונה... תומר ישן בלילות :)
אני לילה אחד נרדמתי ב 3 ככה אחרי השרדות ולילה שני ב 6:30 נרדמתי עד 7 :) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Tarantula
יאללהה איזה מוזריים, מי ישן בלילה@#$@#%% ולראות הישרדות?!
חחחחח.. מצחיקים:)
רוצה טיול שנתתיי@#$%#$%^^&%^
:tongue2 :tongue2 :tongue2 :crazy: :crazy: :crazy: |
חחחחח יש משהו שאת לא רוצה??? |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Sniper
חחחחח יש משהו שאת לא רוצה??? |
ממממממממממ.....:rolleyes:
אני חושבת שכן...
למה?:):tongue3 :happy2: |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Tarantula
ממממממממממ.....:rolleyes:
אני חושבת שכן...
למה?:):tongue3 :happy2: |
חח כי כמעט בכל הפוסטים שרשמת רשמת
"אני רוצה" |
|
|
| Tarantula |
| quote: | Originally posted by Sniper
חח כי כמעט בכל הפוסטים שרשמת רשמת
"אני רוצה" |
אאאא... אתה עוקב אחרי הפוסטים שלי?@#:D :D
מוזר, לא שמתי לב:)
קורה |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אאאא... אתה עוקב אחרי הפוסטים שלי?@#:D :D
מוזר, לא שמתי לב:)
קורה |
בקטנהההההה:]]]]]]]]]]]]]] |
|
|
| itamarsan |
| quote: | Originally posted by Sniper
חח כי כמעט בכל הפוסטים שרשמת רשמת
"אני רוצה" |
שמעעע אחייייי לבחורה יש המון רצונות היא יכולה להביא לך את זה בהפוך על הפוך אז תזהרר אחייי:):):):):) |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by itamarsan
שמעעע אחייייי לבחורה יש המון רצונות היא יכולה להביא לך את זה בהפוך על הפוך אז תזהרר אחייי:):):):):) |
אחי צור איתי קשר באי סי קיו
שלחתי לך פי אם לא התייחסת
אני צריך שתישלח לי משו |
|
|
| Hell_Copter |
בקיצר... אני נוסע לאילת עוד שבוע וחצי עוד פעם!!!!!!!!!
כיף לי!! :D
הרבה שמש כוסיות מסיבות שמן שיזוף ואשכי ועד הבית!!!!!!! |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
בקיצר... אני נוסע לאילת עוד שבוע וחצי עוד פעם!!!!!!!!!
כיף לי!! :D
הרבה שמש כוסיות מסיבות שמן שיזוף ואשכי ועד הבית!!!!!!! |
חחחח איך אני מתגעגע לתקופת האשכים אצלנו :p |
|
|
| MASTERsplinter |
כן כן
שאתה יוצא מהחדר אוכל לכיוון הבריכה
אתה הולך ימינה ויש שם מדרגות למטה
מועדון מושקע רצח
כמעט הרביצו לי שנכנסתי |
|
|
|
|