return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
טיול שנתי לאילת (pg. 4)
View this Thread in Original format
Tarantula
quote:
Originally posted by Hell_Copter


ורק שתדע לך שהיה ליגה עם המיטות שחיברתי!!!
ראיתי בלילה הראשון השרדות כמו מלך שאתה ישנת כמו תינוק!



יאללהה איזה מוזריים, מי ישן בלילה@#$@#%% ולראות הישרדות?!
חחחחח.. מצחיקים:)
רוצה טיול שנתתיי@#$%#$%^^&%^

:tongue2 :tongue2 :tongue2 :crazy: :crazy: :crazy:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
אנשים בפסח אני עובד כמלצר בויליג' אז אני אשמח אם תקפצו לביקור
מלון בריזה הוא מלון סביר מינוס
והדבר הכי טוב במלון הזה הוא הקומת וי איי פי הנסתרת..
מתחת למלון יש מועדון בסט..


אתה מדבר על המחסן עם כל הזבל והלכלוך שם או על קומה ראשונה עם השירותים שהיא מתחת ללובי?!


ואלעד... שני החברים שלי שנשארו אחד בן 18 ואחד לא
פשוט צריך אישור מההורים!!


ואלונה... תומר ישן בלילות :)
אני לילה אחד נרדמתי ב 3 ככה אחרי השרדות ולילה שני ב 6:30 נרדמתי עד 7 :)
Sniper
quote:
Originally posted by Tarantula
יאללהה איזה מוזריים, מי ישן בלילה@#$@#%% ולראות הישרדות?!
חחחחח.. מצחיקים:)
רוצה טיול שנתתיי@#$%#$%^^&%^

:tongue2 :tongue2 :tongue2 :crazy: :crazy: :crazy:


חחחחח יש משהו שאת לא רוצה???
Tarantula
quote:
Originally posted by Sniper
חחחחח יש משהו שאת לא רוצה???

ממממממממממ.....:rolleyes:
אני חושבת שכן...
למה?:):tongue3 :happy2:
Sniper
quote:
Originally posted by Tarantula
ממממממממממ.....:rolleyes:
אני חושבת שכן...
למה?:):tongue3 :happy2:


חח כי כמעט בכל הפוסטים שרשמת רשמת

"אני רוצה"
Tarantula
quote:
Originally posted by Sniper
חח כי כמעט בכל הפוסטים שרשמת רשמת

"אני רוצה"


אאאא... אתה עוקב אחרי הפוסטים שלי?@#:D :D

מוזר, לא שמתי לב:)
קורה
Sniper
quote:
Originally posted by Tarantula
אאאא... אתה עוקב אחרי הפוסטים שלי?@#:D :D

מוזר, לא שמתי לב:)
קורה


בקטנהההההה:]]]]]]]]]]]]]]
itamarsan
quote:
Originally posted by Sniper
חח כי כמעט בכל הפוסטים שרשמת רשמת

"אני רוצה"

שמעעע אחייייי לבחורה יש המון רצונות היא יכולה להביא לך את זה בהפוך על הפוך אז תזהרר אחייי:):):):):)
Sniper
quote:
Originally posted by itamarsan
שמעעע אחייייי לבחורה יש המון רצונות היא יכולה להביא לך את זה בהפוך על הפוך אז תזהרר אחייי:):):):):)


אחי צור איתי קשר באי סי קיו
שלחתי לך פי אם לא התייחסת
אני צריך שתישלח לי משו
Hell_Copter
בקיצר... אני נוסע לאילת עוד שבוע וחצי עוד פעם!!!!!!!!!
כיף לי!! :D

הרבה שמש כוסיות מסיבות שמן שיזוף ואשכי ועד הבית!!!!!!!

Flotser
quote:
Originally posted by Hell_Copter
בקיצר... אני נוסע לאילת עוד שבוע וחצי עוד פעם!!!!!!!!!
כיף לי!! :D

הרבה שמש כוסיות מסיבות שמן שיזוף ואשכי ועד הבית!!!!!!!


חחחח איך אני מתגעגע לתקופת האשכים אצלנו :p
MASTERsplinter
כן כן
שאתה יוצא מהחדר אוכל לכיוון הבריכה
אתה הולך ימינה ויש שם מדרגות למטה
מועדון מושקע רצח
כמעט הרביצו לי שנכנסתי
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement