| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
סעמ'ק רק את השכבה שלי תקעו אז במאהל פיצפון בתימנע המסריחה הזאת !
איזה חור התימנע הזה !
כאילו האמצע המדבר מישהוא הפליץ ויצא לו גם קצת מיים מהתחת
והחליטו לקרוא לזה תימנע !
כולם ישנו אחד על השני קפואים בקור שם !
אשכרה טירונות ...
רועי לפחות צ'יפרו אותכם במלון ...
יאללה תעשו חיים
:) |
כל היום הראשון טיילנו בפארק תימנע הזה
יש שם נוף מרהיב ביותר של חול ואבנים!!!!
ואז אחרי שאתה ממשיך ללכת ועובר כל מיני סלעים כזה אתה מגיע להרבה מקומות שיש בהם הרבה חול ואבנים!!!!!
ראסמי אחד המקומות המסריחים...
מזל שנשרפו האוהלים או אנערף מה שלא קרה שם שלא ישנו שם
נספר מחר נראה לי על כל מיני דברים שם |
|
|