return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
טיול שנתי לאילת (pg. 3)
View this Thread in Original format
oDrori
יופי טופי רק עכשיו אני רואה את זה...

מקווה שנהניתם!!!!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by luckystrike
סעמ'ק רק את השכבה שלי תקעו אז במאהל פיצפון בתימנע המסריחה הזאת !

איזה חור התימנע הזה !

כאילו האמצע המדבר מישהוא הפליץ ויצא לו גם קצת מיים מהתחת
והחליטו לקרוא לזה תימנע !
כולם ישנו אחד על השני קפואים בקור שם !
אשכרה טירונות ...


רועי לפחות צ'יפרו אותכם במלון ...
יאללה תעשו חיים
:)


כל היום הראשון טיילנו בפארק תימנע הזה
יש שם נוף מרהיב ביותר של חול ואבנים!!!!
ואז אחרי שאתה ממשיך ללכת ועובר כל מיני סלעים כזה אתה מגיע להרבה מקומות שיש בהם הרבה חול ואבנים!!!!!
ראסמי אחד המקומות המסריחים...
מזל שנשרפו האוהלים או אנערף מה שלא קרה שם שלא ישנו שם

נספר מחר נראה לי על כל מיני דברים שם
Flotser
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כל היום הראשון טיילנו בפארק תימנע הזה
יש שם נוף מרהיב ביותר של חול ואבנים!!!!
ואז אחרי שאתה ממשיך ללכת ועובר כל מיני סלעים כזה אתה מגיע להרבה מקומות שיש בהם הרבה חול ואבנים!!!!!
ראסמי אחד המקומות המסריחים...
מזל שנשרפו האוהלים או אנערף מה שלא קרה שם שלא ישנו שם

נספר מחר נראה לי על כל מיני דברים שם


ואלה !!!!!

ברוך השב !!!
Sniper
ברוך השב אח שלו

בכל אופן אני יוצא לטיול ב
6 - 8
עכשיו אם הביצפר יאשר לנו
אז אני נישאר שם באילת
שלושה ימים עד ה 11
ואז יש תהפקה של נקסט יענתו עם כל המסיבות וזהה
אז אם כל החברה ירצו ללכת למסיבות האלה אז נישאר אם לא
אז נחזור עם כולם עם הטיול
בכל אופן זה יוצא שאני יהיה
שבוע וחצי באילתת פארחני ביותר!!
warpedd_
אני רואה שרועי הספיק כבר לרשום פה משהו

לא היה לי זיין לכתוב אתמול הלכתי לישון
;)

אקיצר באמת מזל שלא ישנו בתמנע באיזה אוהל מסריח
בסוף הסתדרנו ישנו אני רועי ועוד חבר שלנו בחדר של 6 אנשים
איזה ליגה
אני לקחתי את המיטה הזוגית ורועי לקח עוד 2 מיטות וחיבר למרות שלא נראה משהו נוח

בלילה הראשון משהו הזמין נערת ליווי למלון איזה קטעים
אני וחברים שלי עומדים בחוץ ליד המלון פתאום עוצרת מונית ויוצאת ממנה איזה רוסיה פצצה חצאית מיני מיני ונעלי עור עד הברכים
בכל מקרה היא באה נכנסת למלון אמרה משהו לבעל המלון ברוסית ועלתה לענינים
:rolleyes: :rolleyes:

אמממ האוכל היה במלון די על הפנים
Hell_Copter
quote:
Originally posted by warpedd_
אני רואה שרועי הספיק כבר לרשום פה משהו

לא היה לי זיין לכתוב אתמול הלכתי לישון
;)

אקיצר באמת מזל שלא ישנו בתמנע באיזה אוהל מסריח
בסוף הסתדרנו ישנו אני רועי ועוד חבר שלנו בחדר של 6 אנשים
איזה ליגה
אני לקחתי את המיטה הזוגית ורועי לקח עוד 2 מיטות וחיבר למרות שלא נראה משהו נוח

בלילה הראשון משהו הזמין נערת ליווי למלון איזה קטעים
אני וחברים שלי עומדים בחוץ ליד המלון פתאום עוצרת מונית ויוצאת ממנה איזה רוסיה פצצה חצאית מיני מיני ונעלי עור עד הברכים
בכל מקרה היא באה נכנסת למלון אמרה משהו לבעל המלון ברוסית ועלתה לענינים
:rolleyes: :rolleyes:

אמממ האוכל היה במלון די על הפנים


מי הזמין נערת ליווי1?!?
לא ראיתי!!!

ורק שתדע לך שהיה ליגה עם המיטות שחיברתי!!!
ראיתי בלילה הראשון השרדות כמו מלך שאתה ישנת כמו תינוק!

ראסמי האוכל שם גרוע בטירוף!!! רק השניצלים היו עוד בסדר....


ואלעד... אתה מדבר על ההפקה של אנ אקס...
יש מצב אני ילך לזה
כי חברים שלי הולכים ואם לא יסתדר עם החברים האחרים שלי לנסוע לאילת אני יסע איתם
התחלתי לתפוס אתמול טיפה צבע שהיינו בחוף הויליג'... משהו בסט!!!!
DjChook
העיקר שעשיתם חיים חבר'ה :)
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מי הזמין נערת ליווי1?!?
לא ראיתי!!!

ורק שתדע לך שהיה ליגה עם המיטות שחיברתי!!!
ראיתי בלילה הראשון השרדות כמו מלך שאתה ישנת כמו תינוק!

ראסמי האוכל שם גרוע בטירוף!!! רק השניצלים היו עוד בסדר....


ואלעד... אתה מדבר על ההפקה של אנ אקס...
יש מצב אני ילך לזה
כי חברים שלי הולכים ואם לא יסתדר עם החברים האחרים שלי לנסוע לאילת אני יסע איתם
התחלתי לתפוס אתמול טיפה צבע שהיינו בחוף הויליג'... משהו בסט!!!!


אני מאוד מקווה שההנהלה לא תעשה לנו בעיות שאנחנו רוצים להישאר שם
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
אני מאוד מקווה שההנהלה לא תעשה לנו בעיות שאנחנו רוצים להישאר שם


טוב קודם כל אני הולך להפקה של האנ אקס הזה
למה לא?
שמש כוסיות ומסיבות
מה צריך יותר מזה??

ואני לא חושב שיעשו לכם בעיות... למה יש לי שני חברים שנשארו באילת אחרי הטיול כדי להיות עם המשפחות או אנערף...
פשוט תודיעו להם מראש או משהו
MASTERsplinter
אנשים בפסח אני עובד כמלצר בויליג' אז אני אשמח אם תקפצו לביקור
מלון בריזה הוא מלון סביר מינוס
והדבר הכי טוב במלון הזה הוא הקומת וי איי פי הנסתרת..
מתחת למלון יש מועדון בסט..

Sniper
ני חושש שיעשו בעיות רק ביגלל שהרוב שם הם לא בני 18 ככה שהם חייבים אישור מההורים או שמישו מבוגר יבוא לקחת אותם משו כזה
אני ידע הכל מחר:]]
warpedd_
quote:
Originally posted by MASTERsplinter
אנשים בפסח אני עובד כמלצר בויליג' אז אני אשמח אם תקפצו לביקור
מלון בריזה הוא מלון סביר מינוס
והדבר הכי טוב במלון הזה הוא הקומת וי איי פי הנסתרת..
מתחת למלון יש מועדון בסט..


WTF??????
:eyes: :eyes: :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement