|
De Humor-Thread (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Kamaya |
een heeeeele flauwe die ik vandaag hoorde:
Rookworst zónder R is ook worst
de groeten. |
|
|
| Smirnoff |

Hij,s wel een beetje groot maarja... |
|
|
| Rinus |
| quote: | Originally posted by Smirnoff

Hij,s wel een beetje groot maarja... |
LOL deze klaart te erg |
|
|
| Ding Chavez |
http://www.ofjeworstlust.com/kelvinoorlog.html
Man zijn is gaaf!
Vrijwel al het naakt op de TV is vrouwelijk.
Als je vijf dagen weg gaat, hoef je maar 1 koffer mee te nemen.
De rij voor het toilet is altijd minstens 80% korter.
Je krijgt zelf alle flessen en potten open.
Als je naar de kapper wilt, hoef je niet eerst te sparen.
Als je solliciteert, letten ze niet op je kont.
Al je orgasmen zijn echt.
Je kunt in je eentje naar het toilet.
Een gemiddeld telefoongesprek duurt 30 seconden.
Als men kritiek op je werk heeft, hoef je niet in paniek te raken, omdat "iedereen een hekel aan je heeft".
Niemand vraagt zich stiekem af of je "alles doorslikt". :D
Je kunt je douchen en aankleden in 10 minuten.
Als iemand je ergens voor vergeet uit te nodigen, hoef je daarom geen ruzie met hem te maken.
Je onderbroeken kosten 10 euro per drie.
Geen van je collega's kan je aan het huilen krijgen.
Lager dan je nek hoef je niet te scheren.
Je hoeft 's nachts niet tegen een harige kont aan te kruipen.
Als je 34 bent en nog steeds vrijgezel, maakt niemand zich echt druk.
Je kunt meedoen aan wedstrijden ver-pissen.
Je hoeft je nooit op te maken.
Met een bloemetje maak je alles weer goed.
Je hoeft je niet druk te maken als je witte T-shirt nat wordt.
Je hebt aan drie paar schoenen meer dan genoeg.
Waar je ook bent, je kunt altijd een banaan eten.
Je kunt alles zeggen wat je wilt, zonder je daarom druk te maken.
Voorspel is slechts een optie.
Het maakt niet uit als niemand ziet dat je naar de kapper bent geweest.
Als je een T-shirt aanhebt, kun je nog steeds springen.
Je hoeft nooit je benen te waxen.
Je hebt geen probleem als je alleen maar zelfbedieningsbenzinestations tegenkomt.
Je kunt op minstens 20 manieren een bierflesje open maken.
Wat je ook aan hebt, je kunt met je benen wijd zitten.
Hetzelfde werk, meer loon.
Grijs haar en rimpels geven je karakter en verbeteren je uitstraling.
Als je eens flink aan je kruis wilt krabben, hoef je niet de kamer uit te lopen.
Met 400.000.000 zaadcellen per keer, kun je in theorie met 15 orgasmen de wereldbevolking verdubbelen.
De afstandbediening is van jou. En van jou alleen.
Niemand kijkt naar je borst als je met ze praat.
Je kunt condooms kopen zonder dat de verkoper zich alles in zijn hoofd haalt.
Je kunt op de TV altijd wel een sportwedstrijd vinden.
Als je een boer laat, is dat iets dat men toch al van je verwacht.
Kortom: Man zijn is gaaf!
Na veel politiek gepalaver is de kogel dan toch eindelijk door de kerk, het eerste televisiekanaal voor allochtonen is een feit. Wij stellen u in primeur het programma voor van de eerste uitzenddagen
van Couscous-TV.
MORGEN:
15.00 Talitubbies
15.30 Tik Tak (Boem)
16.10 Klein Klein Terroristje
16.30 Mufti
17.00 Moslim en Meedogenloos
18.00 Allah Mc Beal
19.00 Man bijt kameel
19.30 Het rad van terreur
20.00 Speelfilm: Pakahandtas
20.45 Wittemoskee
22.00 Celgenoten
22.00 Ter land, ter zee en tegen de WTC
22.00 Opsporing verzocht (tot 03.00)
Uw programmaleider |
|
|
| Ding Chavez |
Nog wat Drik-Jan stripjes, mijn favoriet :D










 |
|
|
| SnuggLe |
Hey Smirnoff, die heb je van mijn computer af :D
Hij was eerst iets donkerder (het orgineel), die heb ik wat opgefleurd :) |
|
|
| Cosmic Guy |
Deze is ook vrij amusand:
Let ook op de spelling van de United States :D |
|
|
| Optimus |
| Dirk Jan rules!! EN Heinz ook!:) |
|
|
|
|