return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
De Humor-Thread (pg. 5)
View this Thread in Original format
Dj Lex








:D
basd
quote:
Originally posted by Dj Lex
** knip vier enorm slechte grappen van Lex **

:D

Waarschijnlijk heb ik gewoon geen humor hoor, maar deze vind ik echt slecht en totaal niet grappig..
Chicane
zucht.. oosterlingen :rolleyes:



:haha: :tongue2
basd
quote:
Originally posted by Chicane
zucht.. oosterlingen :rolleyes:

:haha: :tongue2

Nou ja, import-Tukker hoor..

Ook ik kom eigenlijk gewoon uit het westen, dusse... niet zo zeuren he :p
SnuggLe
quote:
Originally posted by basd
Waarschijnlijk heb ik gewoon geen humor hoor, maar deze vind ik echt slecht en totaal niet grappig..


Ik vind ze eerlijkgezegd ook niet bijster interessant en grappig. Kan aan mij liggen :S Ben ook een Import-Tukker!
Binnenkort een Import-Hagenees!
total woot
Ik vind ze wel grappig :D:D:D
Duke2003
mwa het gaat...
jploveparade
Teknikol
Phortje
Kennen jullie The End of the World al? :D
Echt meesterlijk :D

Optimus
Hahahaha, The End of the World is echt lachen!!:stongue: :haha: :happy2:
Teknikol
quote:
Originally posted by FunkySimon
?? wat bedoel je hiermee

Ferry Corsten en James Holden zijn het toch?


Ach vond het wel grappig maar misschien ben ik de enige.

Ferry "blijven hangen in de 99 sound" Corsten + James "garantie voor originele top electronische dansmuziek" Holden.

Sja je moet het maar grappig vinden maar that's just me:toothless
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 
Privacy Statement