|
De Humor-Thread (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| basd |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
** knip vier enorm slechte grappen van Lex **
:D |
Waarschijnlijk heb ik gewoon geen humor hoor, maar deze vind ik echt slecht en totaal niet grappig.. |
|
|
| Chicane |
zucht.. oosterlingen :rolleyes:
:haha: :tongue2 |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Chicane
zucht.. oosterlingen :rolleyes:
:haha: :tongue2 |
Nou ja, import-Tukker hoor..
Ook ik kom eigenlijk gewoon uit het westen, dusse... niet zo zeuren he :p |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by basd
Waarschijnlijk heb ik gewoon geen humor hoor, maar deze vind ik echt slecht en totaal niet grappig.. |
Ik vind ze eerlijkgezegd ook niet bijster interessant en grappig. Kan aan mij liggen :S Ben ook een Import-Tukker!
Binnenkort een Import-Hagenees! |
|
|
| total woot |
| Ik vind ze wel grappig :D:D:D |
|
|
| jploveparade |
 |
|
|
| Teknikol |
 |
|
|
| Optimus |
| Hahahaha, The End of the World is echt lachen!!:stongue: :haha: :happy2: |
|
|
| Teknikol |
| quote: | Originally posted by FunkySimon
?? wat bedoel je hiermee
Ferry Corsten en James Holden zijn het toch? |
Ach vond het wel grappig maar misschien ben ik de enige.
Ferry "blijven hangen in de 99 sound" Corsten + James "garantie voor originele top electronische dansmuziek" Holden.
Sja je moet het maar grappig vinden maar that's just me:toothless |
|
|
|
|