|
De Humor-Thread (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| MennoB |
Kan je die mop van die Truk in de friettent?
Achmed :D |
|
|
| MaGiK54 |
| Die is wel uber flauw zeg :) |
|
|
| nwopper |
Okay....ik gooi er gewoon wat stripjes in die ikzelf ooit getekend heb....
Eentje over Tiesto die ik twee keer op een dag op de televisie zag waarbij hij op twee verschillende feesten was en daar die twee keren zei: 'Dit is het beste feest waar ik gedraaid heb'.

En deze n.a.v. een hele zeikthread op partyflock na Sensation Black over wat Promo nou draaide daarzo.

Maar ja, of het grappig is.... Dat laat ik aan jullie over.... |
|
|
| Cosmic |
| wel creatief in ieder geval |
|
|
| Cosmic |
Ik dacht laat ik ook eens naar Zwisterland gaan, het uitgaansleven checken. Ik had gelukkig mn digitale camera bij me:
klik |
|
|
| nwopper |
Hmmm....een girls&games-forum....
...thanks...but I'll pass....
Ik wil wat mooie mannen! :whip: :tongue2
Die wijven boeien me niet :p |
|
|
| MaGiK54 |
| quote: | Originally posted by nwopper
Ik wil wat mooie mannen! :whip: :tongue2
Die wijven boeien me niet :p |
Speciaal voor jouw dan:
:toothless :toothless :toothless :toothless |
|
|
| jp |
| Het moet niet gekker worden :D |
|
|
| Hitman |
| quote: | Originally posted by Cosmic
Ik dacht laat ik ook eens naar Zwisterland gaan, het uitgaansleven checken. Ik had gelukkig mn digitale camera bij me:
klik |
tering...:eyespop: |
|
|
|
|