|
Frukt!
|
View this Thread in Original format
| Endre |
FRUKT är gott! :D
vad gillar du för frukter? varför?
jag gillar nog banan och fruksallad! det är tungt i förorten!
|
|
|
| WoberT |
frukt är hur gott som helst ju.. tycker om all frukt nästan.. speciellt läskande härlig såsom ananas, apelsin, persika.. =)
o sen kan jag ju tillägga att fruktsallad inte är en frukt utan en blandning.. hihi :D men jag håller med dig om att fruktsallad är smaskens.. fruktcocktail likaså.. |
|
|
| mindshooter |
| annanas är fett gott.... och Jorgubbar! mumma! |
|
|
| SWE_TRANCE |
| gillar alla citrusfrukter!! |
|
|
| Dioxys |
kiwis!! :D
appelsiner kan jag knarka sönder på ;) |
|
|
| Nyx |
| clementiner, kiwis & hallon |
|
|
| Endre |
okej wobban ;) blandning inte sallad :D
ah, jordgubbar och hallon :eyes:
|
|
|
| Dioxys |
| quote: | Originally posted by Endre
okej wobban ;) blandning inte sallad :D
ah, jordgubbar och hallon :eyes:
|
mums!! jordgubbar!! sommar :toocool: |
|
|
| Aendy |
| Inget snack! Kiwi på vintern, jordgubbar på sommaren. Året runt gäller grapefrukt samt melon. |
|
|
| lonne |
| Har alltid tillgång till färsk frukt på jobbet. Jag käkar ananas, passionsfrukt, päron och bananer dagligen. Frukt är nyttigt godis ! |
|
|
| ScuL |
bara söta saker :)
jordgubbar med socker :D (jättebra i sommaren på smörgåsar :))
hmm.. bananer.. äter jag varje vecka.
ananas .. persik.. och.. grapes.. (rasiner? :conf: ).. vita grekiska. de blir jättesöt när man ätar de i riktiga säsongen.
öh and another one.. cherry.. straight from the tree.. :) |
|
|
| dj_hysterix |
| quote: | Originally posted by mindshooter
annanas är fett gott.... och Jorgubbar! mumma! |
VI HAR SAMMA SMAK ! :D |
|
|
|
|