return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: [1] 2 3 4 
Frukt!
View this Thread in Original format
Endre

FRUKT är gott! :D

vad gillar du för frukter? varför?

jag gillar nog banan och fruksallad! det är tungt i förorten!

WoberT
frukt är hur gott som helst ju.. tycker om all frukt nästan.. speciellt läskande härlig såsom ananas, apelsin, persika.. =)
o sen kan jag ju tillägga att fruktsallad inte är en frukt utan en blandning.. hihi :D men jag håller med dig om att fruktsallad är smaskens.. fruktcocktail likaså..
mindshooter
annanas är fett gott.... och Jorgubbar! mumma!
SWE_TRANCE
gillar alla citrusfrukter!!
Dioxys
kiwis!! :D

appelsiner kan jag knarka sönder på ;)
Nyx
clementiner, kiwis & hallon
Endre

okej wobban ;) blandning inte sallad :D

ah, jordgubbar och hallon :eyes:
Dioxys
quote:
Originally posted by Endre

okej wobban ;) blandning inte sallad :D

ah, jordgubbar och hallon :eyes:



mums!! jordgubbar!! sommar :toocool:
Aendy
Inget snack! Kiwi på vintern, jordgubbar på sommaren. Året runt gäller grapefrukt samt melon.
lonne
Har alltid tillgång till färsk frukt på jobbet. Jag käkar ananas, passionsfrukt, päron och bananer dagligen. Frukt är nyttigt godis !

ScuL
bara söta saker :)

jordgubbar med socker :D (jättebra i sommaren på smörgåsar :))
hmm.. bananer.. äter jag varje vecka.
ananas .. persik.. och.. grapes.. (rasiner? :conf: ).. vita grekiska. de blir jättesöt när man ätar de i riktiga säsongen.
öh and another one.. cherry.. straight from the tree.. :)
dj_hysterix
quote:
Originally posted by mindshooter
annanas är fett gott.... och Jorgubbar! mumma!


VI HAR SAMMA SMAK ! :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement