|
Clocks (Picotto remix) (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Optimus |
| quote: | Originally posted by New Wave
Forget it!!!! :D
Die krieg je nooit van je leven :p ze speelt met je :p
|
Echt wel!:D ik krijg em echt wel !!!!:D:D:whip: |
|
|
| Partyhardy! |
ff reageren op optimus (ook in die andere thread tegen ornadel) en blik.......... beetje jammer van jullie dat wanneer jij hem al hebt hij niet geplaatst mag worden :rolleyes: ik ben namelijk erg benieuwd naar hoe hij klinkt en natuurlijk is het volgens de regels verboden om hem door te leechen blabla jullie hebben hem al dus moet de link weg :rolleyes:
er komen hier in het holland forum alleen maar een paar mensen die echt van de muziek houden dus wat mij betreft kan af en toe een link met waar je dat nummer kunt downloaden geen kwaad, toch? :) het is maar voor een tiental mensen.............. |
|
|
| Bellie |
PICOTTO = GOD!!!!
Wat een prachtig nr die remix!!! heb hem ook al tig keren teruggespoeld.haha.
30 april word gekkenhuis :crazy: |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Partyhardy!
ff reageren op optimus (ook in die andere thread tegen ornadel) en blik.......... beetje jammer van jullie dat wanneer jij hem al hebt hij niet geplaatst mag worden :rolleyes: ik ben namelijk erg benieuwd naar hoe hij klinkt en natuurlijk is het volgens de regels verboden om hem door te leechen blabla jullie hebben hem al dus moet de link weg :rolleyes:
er komen hier in het holland forum alleen maar een paar mensen die echt van de muziek houden dus wat mij betreft kan af en toe een link met waar je dat nummer kunt downloaden geen kwaad, toch? :) het is maar voor een tiental mensen.............. |
linkstealen is gewoon verboden, als Bellie hem ergens wilt sharen en dat niet hier wilt doen dan heeft hij daar alle recht toe, en dan hoeft niemand hem dat recht te ontnemen door de link hier toch neer te zetten
kun je flauw vinden, maar ik vind het flauw dat iemand zich niet aan de regels houdt
en ja, als ik hem nog niet had ging de link ook weg, simpel as that |
|
|
| Rinus |
| Wel een leuk setje maar het beste nummer blijft toch het laatste Ignition key (speedy j rmx) :D :D |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Blik
linkstealen is gewoon verboden, als Bellie hem ergens wilt sharen en dat niet hier wilt doen dan heeft hij daar alle recht toe, en dan hoeft niemand hem dat recht te ontnemen door de link hier toch neer te zetten
kun je flauw vinden, maar ik vind het flauw dat iemand zich niet aan de regels houdt |
Maar als Cosmic Guy er nou bij had gezet op welke site je hem zou kunnen vinden, mag het dan wel? |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Flipper01
Maar als Cosmic Guy er nou bij had gezet op welke site je hem zou kunnen vinden, mag het dan wel? |
als die zegt dat die op die en die site staat mag dat gewoon ja
(maar ook niet directe link) |
|
|
| Optimus |
heb m niet van hier hoor...
je hebt wel gelijk, maar tis tegen de regels... daarbij zou Bellie ons vermoorden als wij hem aan jan en alleman zouden geven... |
|
|
| robin |
| tis toch gewoon een radio rip.. die had toch de eerste de beste sukkel zelf kunnen rippen..?? |
|
|
| Cosmic Guy |
| quote: | Originally posted by New Wave
En Cosmic guy...haal alstjeblieft die foto van die Idols gast weg.
We worden er misselijk van. |
Als ie niet meer op 1 staat, haal ik hem voor je weg:disbelief |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by robin
tis toch gewoon een radio rip.. die had toch de eerste de beste sukkel zelf kunnen rippen..?? |
Dit soort kansloze replys kan je ook achterwege laten. Wees blij dat hij dat doet voor jou en de rest van het forum. Ja iedereen kan dat rippen, maar doe jij het? Nee! Is er vraag naar? Ja! Dus niet meer zo stom reageren |
|
|
| Donna |
Scherp hoor:D
Sja Robin,t begint r aardig op te lijken dat jij hier de pispaal gaat worden om tegenaan te zeiken,maar vind je vast niet erg aangezien je jezelf wel erg hard promoot:)
Of je gaat strakke ripjes posten:) |
|
|
|
|