|
Clocks (Picotto remix) (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| robin |
k merk het ja..
k kom afentoe wel eens wat tegen maar dat mag k toch niet zo posten? wil k best doen hor.. .. af en toe dan..
ff reageeren op lex, owja ben k heel blij mee.. lekker setje al was t vast niet helemaal de bedoeling was dat k em zou krijgen.. misschien heb je wel een beetje gelijk hor lex.. maar als t toch gehost staat waarom zou je dr dan moeilijk over doen.. nouja aan de andere kant is t ook weer zijn keuze om hem te sharen en met wie.. |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by robin
tis toch gewoon een radio rip.. die had toch de eerste de beste sukkel zelf kunnen rippen..?? |
Anders ga je even je mond spoelen.
Ik sluit me aan bij de reply van lex. Doe jij het?? Rip jij ze?
Ontvang jij BBC Radio 1 dan namelijk op je radio? Ga jij daarvoor een satteliet ontvanger kopen? Ga jij een supervette soundcard / computer kopen zodat de kwaliteit goed is? Ga jij je leven opgeven (als je die al hebt) om hele dagen achter de radio te zitten, op te nemen, te editen en te zorgen dat ze verspreid worden?
Nee?
Nou, smoelen dan! |
|
|
| Donna |
| quote: | Originally posted by Blik
linkstealen is gewoon verboden, als Bellie hem ergens wilt sharen en dat niet hier wilt doen dan heeft hij daar alle recht toe, en dan hoeft niemand hem dat recht te ontnemen door de link hier toch neer te zetten
kun je flauw vinden, maar ik vind het flauw dat iemand zich niet aan de regels houdt
en ja, als ik hem nog niet had ging de link ook weg, simpel as that |
Nou uhhh spijt me ff zeer hoor,maar ten eerste hoef je niet als een losgeslagen mongool tekeer te gaan zoals je deed (zoiets hoor je als mod pm te doen)
En ten tweede,als de linkgever dat zo wil dan moet dat erbij verteld worden want net als PH al zegt,er word zovaak wat geshared onder elkaar hier.
Houd gewoon die ordi arrogante studenteballen meuk voor je mkay?
Sukkel
(En ga nu de zooi maar weer aanpassen meneertjes mod,gadverdamme,de 1 verteld je wel ff dat je sig of atavar niet bij he past,de ander loopt de macho uit te hangen via zn waffel,wtf is er met jullie attitude aan de hand hey?!) |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Donna
(En ga nu de zooi maar weer aanpassen meneertjes mod,gadverdamme,de 1 verteld je wel ff dat je sig of atavar niet bij he past,de ander loopt de macho uit te hangen via zn waffel,wtf is er met jullie attitude aan de hand hey?!) |
Relax, relax! Fijn dit weer.
Wat bedoel je met "de 1 verteld je wel ff dat je sig of atavar niet bij he past"?? Als je die andere thread bedoeld over 'signatures/avatars', daar wordt gewoon geouwehoert over signatures enzo ja. Laat iedereen gewoon daar lekker zijn MENING geven over wat je wel of niet een mooie signature vind. Je kan toch ZELF beslissen of je um aanpast of laat staan, niet dan??? Beetje stupid dat je daarom geflamed wordt :rolleyes: Er wordt toch ook niks over jou signature gezegd???
Maar sommige zijn idd te groot, die van Kolkie met 30 regels is te groot, of je daar nou blij mee bent of niet. Er wordt niets gezegd bij hem over 'erbij passen'. En dan nog dan is het een MENING!
Verder is het gewoon RESPECT. Iedereen moet zelf weten wat voor een signature die heeft...er worden daar alleen meningen gegeven. Als iemand die van mij niet mooi vind ga ik toch ook niet flamen.
Damn, waar gaat het hier heen als je dat al nie eens meer mag zeggen. |
|
|
| kolkiewolkie |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Maar sommige zijn idd te groot, die van Kolkie met 30 regels is te groot, of je daar nou blij mee bent of niet. Er wordt niets gezegd bij hem over 'erbij passen'. En dan nog dan is het een MENING!
Verder is het gewoon RESPECT. Iedereen moet zelf weten wat voor een signature die heeft...er worden daar alleen meningen gegeven. Als iemand die van mij niet mooi vind ga ik toch ook niet flamen.
Damn, waar gaat het hier heen als je dat al nie eens meer mag zeggen. |
twaren dr geen 30 en ik had um al zwaar aangepast :p (al dat spaanse gezwets eruit gehaald, geen idee wat ut betekent nl.
maaaaaaaaaaaaaar wat me nog STEEDS verbaasd is de afmeting van jou signature snuggle... daar wil ik de meetlat wel eens langsleggen want volgens mij istie een beeeeeeetje te lang :o |
|
|
| Donna |
ok
"Laatste tijd zie ik erg veel lelijke signatures en avatars langskomen. Een smiley, verrotte verkeerd gespelde text, een Jamai als avatar, Hansi Hintersee..... vanalles en nog wat."
"Je hebt de beste signature sowieso, alleen past jammergenoeg je avatar er niet bij. Das jammer "
"
IK BEN EEN STOMME LINK STEALENDE KNEUS!!!!
[blikmode]
denk godverdomme ff na voordat je iets post!!!
[/blikmode]"
Nouh,als daar niet ff op gereageerd mag worden moet t r in 1ste instantie niet al neergezet worden.
Ennuh,tis uiteraard ook mijn mening maar,ookal ben ik dan geen mod ofcuz |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by kolkiewolkie
twaren dr geen 30 en ik had um al zwaar aangepast :p (al dat spaanse gezwets eruit gehaald, geen idee wat ut betekent nl.
maaaaaaaaaaaaaar wat me nog STEEDS verbaasd is de afmeting van jou signature snuggle... daar wil ik de meetlat wel eens langsleggen want volgens mij istie een beeeeeeetje te lang :o |
Er is een verschil met te groot en te groot. Meerdere mensen hebben hun signature te groot, maar daar doen we ook niet moeilijk over. Ik wil um best aanpassen hoor die van mij (moek eerst weer ff fotosoep installen). We moeten gewoon ergens een lijn trekken. Sorry maar je weet zelf ook dat die van jou ERG groot was :)
| quote: | Originally posted by Donna
ok
"Laatste tijd zie ik erg veel lelijke signatures en avatars langskomen. Een smiley, verrotte verkeerd gespelde text, een Jamai als avatar, Hansi Hintersee..... vanalles en nog wat."
"Je hebt de beste signature sowieso, alleen past jammergenoeg je avatar er niet bij. Das jammer "
|
Is dat wat ik schrijf flamend bedoeld? Volgensmij niet. Ik vind die hansi niet cool, ik vind...ik vind. Mensen vinden die van mij ook niks. Boeiend, das hun mening.
En ja jij mag ook gewoon je mening geven, vind ik allemaal best. Mij hoor je niet klagen!
Op dat van Blik mag idd ook best gereageerd worden. Ben het zelfs sprekend met je eens dat hoe hij dat heeft opgeschreven dat dat niet kan, dat dat in PM thuishoort. Heb ik um zelf ook gezegd.
Maaareh...kunnen we nie wat liever voor elkaar zijn en elkaars mening respecteren? |
|
|
| Donna |
Dan zul je er ook *ik vind* bij moeten schrijven,en sja sorry maar ik let r zelf ook altijd op bij mezelf dus doek t bij een ander ook,tis jouw mening dus schrijf het dan niet algemeen op,not smart.
En dat lieve voor elkaar,dat houd in dat er geen kritiek geleverd mag worden?
Excuse moi,ik ben geen jaknikker omdat ik lief gevonden wil worden,ik ben harstikke lief 4 those who deserve it,en dus als ik lief voor je ben betekend t ook wat en ist geen loos gelamer,zo kun je t ook bekijken.
Hoeveel mensen zijn er niet lief in iemands face en braken je uit achter je rug?
Das met iig not the case.
Als iemand mij niet lief vind.....lekkeah boeiuhh
Dan just this :   |
|
|
| Donna |
Dan zul je er ook *ik vind* bij moeten schrijven,en sja sorry maar ik let r zelf ook altijd op bij mezelf dus doek t bij een ander ook,tis jouw mening dus schrijf het dan niet algemeen op,not smart.
En dat lieve voor elkaar,dat houd in dat er geen kritiek geleverd mag worden?
Excuse moi,ik ben geen jaknikker omdat ik lief gevonden wil worden,ik ben harstikke lief 4 those who deserve it,en dus als ik lief voor je ben betekend t ook wat en ist geen loos gelamer,zo kun je t ook bekijken.
Hoeveel mensen zijn er niet lief in iemands face en braken je uit achter je rug?
Das met mij iig not the case.
Als iemand mij niet lief vind.....lekkeah boeiuhh
Dan just this :  *hihi*
Flamen is goed voor de mens once and a while!  |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Donna
Dan zul je er ook *ik vind* bij moeten schrijven,en sja sorry maar ik let r zelf ook altijd op bij mezelf dus doek t bij een ander ook,tis jouw mening dus schrijf het dan niet algemeen op,not smart.
En dat lieve voor elkaar,dat houd in dat er geen kritiek geleverd mag worden?
Excuse moi,ik ben geen jaknikker omdat ik lief gevonden wil worden,ik ben harstikke lief 4 those who deserve it,en dus als ik lief voor je ben betekend t ook wat en ist geen loos gelamer,zo kun je t ook bekijken.
Hoeveel mensen zijn er niet lief in iemands face en braken je uit achter je rug?
Das met mij iig not the case.
Als iemand mij niet lief vind.....lekkeah boeiuhh
Dan just this :  *hihi*
En ofcuz geclosed vanwege niet lief doen *DUH* |


I know i know :) Er mag kritiek geleverd worden, en ik had het er bij moeten zetten en ik weet ook dat je geen jaknikker bent :)
En als er iemand een hekel heeft aan 'achter iemands rug om lullen' ben ik het wel, en dat weten er meer hier. Ksteek mijn mening nie onder stoelen of banken.
kusje? :) |
|
|
| Optimus |
 |
|
|
|
|