|
Clocks (Picotto remix) (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
|
Wheheheh :D
Jij ook hoor Tin :)

He binnenkort ben ik weer in Den Haag, gaan we ff Turkse Pizza scoren! :D |
|
|
| TimeportE |
mmmm waar ging de topic ook al weer over?
thread had allang dicht gegooit moeten worden en het debat had met pm verder gezet mogen worden.. maar ja.. :)
iedereen weer vriendjes? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by TimeportE
mmmm waar ging de topic ook al weer over?
thread had allang dicht gegooit moeten worden en het debat had met pm verder gezet mogen worden.. maar ja.. :)
iedereen weer vriendjes? |
het ging over Mauro Picotto - Coldfunk....maar das alweer 4 pagina's terug :p |
|
|
| robin |
alles wat k hier zeg is niet goed bij jullie maar k ga t nog 1 keer proberen :p
deze tread ging over remix van coldplay - clocks, ja die zat in die en die set.. als k hem niet toevallig gehad zou hebben had k dat ook gevraagt dat is toch f*cking logisch.. dan komen jullie aan met wazige begrippen als linkstealen :rolleyes: en maar door schreeuwen en doen :whip: als de regels zijn dat je t niet mag geven zeg dan gewoon dat ie de regels overtreed door t te vragen.. of pm hem als je wil dat ie t krijgt
en ja ik moet toegeven dat mijn replay misschien een beetje .. niet zo handig was.
'de ballen' |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by robin
alles wat k hier zeg is niet goed bij jullie maar k ga t nog 1 keer proberen :p
deze tread ging over remix van coldplay - clocks, ja die zat in die en die set.. als k hem niet toevallig gehad zou hebben had k dat ook gevraagt dat is toch f*cking logisch.. dan komen jullie aan met wazige begrippen als linkstealen :rolleyes: en maar door schreeuwen en doen :whip: als de regels zijn dat je t niet mag geven zeg dan gewoon dat ie de regels overtreed door t te vragen.. of pm hem als je wil dat ie t krijgt
en ja ik moet toegeven dat mijn replay misschien een beetje .. niet zo handig was.
'de ballen' |
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :o :o :o
;) |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :o :o :o
;) |
ja toch |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :o :o :o
;) |
Laat maar lullen joh :D |
|
|
| TranceFool |
Ja nou is het wel genoeg stelletje nurts :whip:
......lopen hier ff met zn allen mijn thread te vergallen zeg...poe he :p |
|
|
| robin |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Laat maar lullen joh :D |
heb k ongelijk dan? |
|
|
| Nook |
| forget clocks, dat nummer wat bij 30:00 zo lekker opkomt met die set, weet iemand welke dat is? |
|
|
| Jellow |
doe mij maar 25:00 whooeiii :D
en 34:30..groovvyy :) |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Donna
Nou uhhh spijt me ff zeer hoor,maar ten eerste hoef je niet als een losgeslagen mongool tekeer te gaan zoals je deed (zoiets hoor je als mod pm te doen)
En ten tweede,als de linkgever dat zo wil dan moet dat erbij verteld worden want net als PH al zegt,er word zovaak wat geshared onder elkaar hier.
Houd gewoon die ordi arrogante studenteballen meuk voor je mkay?
Sukkel
|
goed, ik geef toe dat het een beetje overdreven reactie was, maar het is wel gewoon een regel dat het niet mag...
als de linkgever (bellie in dit geval) wil dat het hele forum hem mag downloaden dan moet die dat hier zelf neerzetten, en dat moet niet door anderen gebeuren
rest van je reply is net zo laag als mijn edit van arjan, beetje jammer als je kritiek wilt geven op iemands beslissingen (en vooral de manier waarop ik die beslissing gemaakt heb) dat je meteen begint met schelden... |
|
|
|
|