return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
יאללה חברה בגרות ראשונה יוצאת מחרר!! בהצלחה לייי
View this Thread in Original format
Sniper
אנשים מחר בגרות ראשונה אולי לא במיקצוע מי יודע מה
אבל עדיין בגרות ראשונה בספורט
בעעעעעע

נקווה שנעבור את זה למרות שאין סיבה שאני לא יעבור

בהצלחה לי!!!:]]]]]]]]]]
Rising
בהצלחה לך...

אתה אמרת את זה אין סיבה שלא תעבור.
NyKoN
בגלל שזאת בגרות ראשונה אני מניח שאתה בכיתה י'

אבל למה לעזאזל אתה עושה בגרות בספורט בכיתה י'?!
DJ-Kreing^^
מזתומרת בגרות בספורט
זה יענו עיוני או שאתה צריך לעשות כל מיני תרגילים ושטויות כאלה?
itamarsan
quote:
Originally posted by DJ-Kreing^^
מזתומרת בגרות בספורט
זה יענו עיוני או שאתה צריך לעשות כל מיני תרגילים ושטויות כאלה?

בוחנים אותך במקצוע שבחרת למשל בחרת כדור אף אז בוחנים אותך על סוגי הנחתות וכאלו שטויות כאלוו
ואגב בהצלחהה אח''ש שלי מחרר זאת בגרות שכונה אחושרמוטה
DjChook
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח יא מסטולים

אלון, אלעד ביב וזה הבגרות הראשונה השנההה

כולם עושים בגרות בספורט בכיתה יב

זה מין מבחן

יש מורים שעושים מיזה שכונה, ויש מורים שמקפידים

המורה שלי רק רוצה שנעשה 2000 בתוצאה טובה..

בכל מקרה, גם לי מחר בגרות ראשונה
(בע"פ באנגלית חחח)

ומשום מה אני מה זה לחוץ מיזה כי אני יודע שאני אתפקע מצחוק מחר
Hell_Copter
סטלנים כולכם אה...

בגרות בספורט זה ריצת 2000
שכיבות שמיכה
כפיפות בטן
ויש כאלה שעושים גם מתח...
אהה ואצלנו יש גם מבחן זריזות כזה...

קיצר זה כולה ציון עובר או נכשל אז בין אם יש לי 100 או 56 זה אותו דבר!


לי בגרות ראשונה ביום שלישי גם באנגלית בעל פה
למי יש כוח לקיו קארדס המזדיינים האלה :)
DjChook
כן סעמק איתם

למרות שנראה לי אני יותר יתקע ב
INTERVIEW
עם הקטע שצריך לשלב דקדוק מסובך

מאיפה אני אפליץ את זה

בכל מקרה

אצלנו יש שני מורים לספורט שעושים מבחן כזה:

(כל תחנה זה ניקוד מסוים, באחוזים, בסוף יש שכלול שמגיע ל 100)

מתחילים בריצת 1500 שהמאה אחוז זה 5 דקות

אחכ לעבור על הסולמות פעמיים, ואז על המקבילים (שאתה עם הידים כלפי מטה)
ואז רצים לאולם
באולם אתה עושה 10 מתח, ו 10 ירידות מקבילים
ואז אתה צריך לקפוץ על חמור כזה
ואז לטפס על חבל
ואז בסוף
לעמוד על קו העונשין ולזרוק 5 זריקות לסל

:)
DJ-Kreing^^
וואי זה נראה אחוש קשה כמו שחן תיאר את זה...
כאילו עובר אני בטוח אבל יצא לי איזה 60-
מה שבטוח הזריקות לסל בסוף יצילו אותי
:wtf:

ואיזה מצחיק זה יכול להיות לדבר בבגרות באנגלית בעל פה במבטא אמריקאי כזה של טקסס
:rolleyes:
נראה לי אני עושה את זה עוד שנתיים...
:wtf:
itamarsan
טוב חברס ניסיתי לעזור מה אני יעשהה

Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
כן סעמק איתם

למרות שנראה לי אני יותר יתקע ב
INTERVIEW
עם הקטע שצריך לשלב דקדוק מסובך

מאיפה אני אפליץ את זה

בכל מקרה

אצלנו יש שני מורים לספורט שעושים מבחן כזה:

(כל תחנה זה ניקוד מסוים, באחוזים, בסוף יש שכלול שמגיע ל 100)

מתחילים בריצת 1500 שהמאה אחוז זה 5 דקות

אחכ לעבור על הסולמות פעמיים, ואז על המקבילים (שאתה עם הידים כלפי מטה)
ואז רצים לאולם
באולם אתה עושה 10 מתח, ו 10 ירידות מקבילים
ואז אתה צריך לקפוץ על חמור כזה
ואז לטפס על חבל
ואז בסוף
לעמוד על קו העונשין ולזרוק 5 זריקות לסל

:)



חחחחחחחחחחחחחחח מה זה הקייטנה הזאת?!?!
דווקא זה לא ממש קשה לפי איך שאני רואה את זה...
לרוץ 1500 שאתה לא בכושר שיא זה לעשות 5 וחצי ככה... לפחות ככה רצתי לפני שנה וחצי בבית ספר...
סולמות ומקבילים בולשיט
לעשות 10 מתח ו 10 מקבילים... קטן עליי
לטפס על חבל נשמע פנאן לגמרי ולזרוק לסל זה סתם בשביל הכיף

קיצר... עדיף את זה מהבגרות שלנו
DjChook
תשמע אתה שור

אבל בתכלס לתלמיד הממוצע 10 מתח זה יותר מדי

ה 5:30
וואלה אני לא יודע
אני רק יודע שמי שעשה 6:50 2000 עשה את ה 5

בכל מקרה, זה מטומטם שעושים בביהס מבחן בראור
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement