|
יאללה חברה בגרות ראשונה יוצאת מחרר!! בהצלחה לייי (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
רועי שלנו עוד פעם גבבררר:D :D
יאאכס בגרות בספורט, מי הדפוק שהמציא את זה?!@#$
לקום ה6 בבוקר בשביל ללכת לרוץ ולעשות כושר.....אאאא.. מפחיד:eek: :nervous:
אבל יש לי עוד זמן עד לבגרות שלנו בספורט:rolleyes: :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
תשמע אתה שור
אבל בתכלס לתלמיד הממוצע 10 מתח זה יותר מדי
|
אבל אמרתי לך שזה לא משנה...
זה או עובר או נכשל
וכולם עוברים בת'כלס... |
|
|
| NaOren |
חן אם זאת הבגרות שלנו, נראה לי יהיה לי איזה ציון בגרות מעל 90...
"=)
בונא אני בכללל לא בכושר עכשיו
ואני עושה את ה- 15 מתח בכייף
והריצב גם נראה לי קטן עלי...
זריקות לסל זה סתם בשביל הצחוק ומה עוד היה?
טיפוס?
מה הבעיה בזה...
קיצר.... הלוואי השנה הייתה לי הבגרות בספורט ככה היה לי איזה בגרות עם עובר...
:-) |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Tarantula
רועי שלנו עוד פעם גבבררר:D :D
יאאכס בגרות בספורט, מי הדפוק שהמציא את זה?!@#$
לקום ה6 בבוקר בשביל ללכת לרוץ ולעשות כושר.....אאאא.. מפחיד:eek: :nervous:
|
ראסמי !!!
קטע זבל ...
רק אני לא קמתי לבגרות הזאת ...
ישנתי כמו מלך במיטה הקטנה והחמודה שלי
ואז איכשהוא סידר לי את זה המורה המטורף שלנו
שאני יצטרך להגיש עבודה ...
חחחחחחחחחח
הורדתי עבודה על תזונה מהאינטרנט בכלל והדפסתי שער שכתוב ספורט בהיסטוריה ולא יודע איך זה עבד אלוהים יודע איך אבל בסוף אישרו את החרא הזה ... :)
תיכון !!! איזה געגועים |
|
|
| Hell_Copter |
| המורה שלך היה אבי שושני?! |
|
|
| luckystrike |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
המורה שלך היה אבי שושני?! |
כן אחי !!!
בהתחלה זה היה ערן נהרי
אבל הוא התאבד ...
אבי המשוגע החליף אותו ...
ואבי שושני הזה היה גם זה שקרא לנו במספרים במקום בשמות בפולין !
המאנייק הזה תאמין לי ... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by luckystrike
כן אחי !!!
בהתחלה זה היה ערן נהרי
אבל הוא התאבד ...
אבי המשוגע החליף אותו ...
ואבי שושני הזה היה גם זה שקרא לנו במספרים במקום בשמות בפולין !
המאנייק הזה תאמין לי ... |
אחי הוא שרוט לגמרי!!!!!
הוא מדריך בחדר כושר שלי.... כזה דפוק שזה לא יאמן
חברים שלי סיפרו לי שהם ראו אותו פעם בבורסה כזה עצבני עם המכונית שלו מסתובב הרבה סיבובים לחפש זונה...
:stongue: :stongue: :stongue: |
|
|
| luckystrike |
פחחחחחחחחחחחחחחחחח
מתאים לו
הטמבל הזה ...
שיתאבד גם כן כמו נהרי המאנייק שהתאבד ביום הולדת של הבת שלו ...
כמה מאנייק אפשר להיות |
|
|
| Sniper |
טוב יאלה קמתי ואני תיכף במיקלחת ואז נוסע לביצפרר לעשות בגרות מזוינת
בכל אופן אצלנו זה ככה
2000
מתח
10X4
קפיצה מהמקום
וכמה כפיפות בטן שאפשר לעשות בדקה
חוץ מהריצת 2000 יש לי ציונים די טובים כאילו בואו נגיד 70 ככה
אלפיים זה משו אחר למה אין לי סיבולת ריאה
בכל אופן נדבר אחורי הבגרות
בייי ובהצלחה לי!!
ולכל מי שיש בגרות היום או מחר |
|
|
| MoSH_MaN |
בהצלחה בן אדם!!!
יהיה טוב!
;) |
|
|
| DjChook |
טוב נראה לי שהלך לי סבבה באנגלית :)
סעמק אני לא מבין למה לא מגלים לנו את הציונים עדיין |
|
|
|
|