|
יאללה חברה בגרות ראשונה יוצאת מחרר!! בהצלחה לייי (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Tarantula |
אאאאאאאאא!#$@#$
לא רוצה!@#לא רוצה !@#לא רוצה בגרויות@!! |
|
|
| Sniper |
| quote: | Originally posted by Tarantula
אאאאאאאאא!#$@#$
לא רוצה!@#לא רוצה !@#לא רוצה בגרויות@!! |
חחח סוף סוף שינית:]]
בכל אופן היתה בגרות פנאניי
2000 - עשיתי ב 9 דקות
מתח - 8
כפיפות בטן - 60
4X10 - 10 שניות
קפיצה מהמקום - 2.30
זה ציון דיי בסדר 60 70 ככה
פנאני ביותר |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
חחח סוף סוף שינית:]]
בכל אופן היתה בגרות פנאניי
2000 - עשיתי ב 9 דקות
מתח - 8
כפיפות בטן - 60
4X10 - 10 שניות
קפיצה מהמקום - 2.30
זה ציון דיי בסדר 60 70 ככה
פנאני ביותר |
כנס לכושר יא פדלעה!!!@#$@#@#$V ;)
אתה יכול יותר טוב |
|
|
| DjChook |
מה ?!
זה טוב...
הוא עשה פי 8 מתח ממני ! :)))) |
|
|
| NyKoN |
8 מתח?
זה קטלני
אני עושה אולי 3- במקסימום
כל השאר אני יכול להוציא ציונים טובים
מה זה
4X10?!
"ולמזלי" הבגרות הראשונה שלי אחרי פסח..
הייתי אמור לעשות השנה את אנגלית אבל הרכזת השרמוטה הזאת... כוס אמא שלה |
|
|
| DJ-Kreing^^ |
| quote: | Originally posted by NyKoN
8 מתח?
זה קטלני
אני עושה אולי 3- במקסימום
כל השאר אני יכול להוציא ציונים טובים
מה זה
4X10?!
"ולמזלי" הבגרות הראשונה שלי אחרי פסח..
הייתי אמור לעשות השנה את אנגלית אבל הרכזת השרמוטה הזאת... כוס אמא שלה |
אתה עושה השנה בגרות בערבית אחי?
לי מזיינים על זה את השכל מלא, אבל אין מצב שאני עושה את זה כי מכיתה זיין אני עושה משעורי ערבית שכונה, ואני עדיין בקושי יודע לקרוא
חפיף...
גם היינו אמורים לצאת לגדנע מזרחנים הזאת וביטלו בגלל המלחמה
:whip: |
|
|
| luckystrike |
אני לא מבין את הקטע החדש הזה של לעשות בגרויות
בכיתה יוד בערבית\צרפתית ???
מה זה נותן היחידה הזאת ?
זה רק מוריד את הממוצע בסופו של דבר
גם אם מקבלים מאה בשיכלול של התעודת בגרות זה יוריד את הממוצע
מה הרעיון ??!?!? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NyKoN
8 מתח?
זה קטלני
אני עושה אולי 3- במקסימום
כל השאר אני יכול להוציא ציונים טובים
מה זה
4X10?!
|
אז חבל כי אני עושה איזה 30 ומשהו מתח...
4X10
זה שאתה רץ 10 מטר נוגע באיזה משהו חוזר את ה10 מטר אז חוזר עוד פעם למקום הראשון ואז חוזר חזרה להתחלה...
שהיינו עושים את זה באימונים הייתי עושה איזה 8 שניות וקצת... |
|
|
| DjChook |
רועי, זה שאתה מטורף וחולה נפש וסוס ברמות מטורפות
(אני לא אשכח איך צח דיבר על העובי שלך)
ולא על איבר המין יא סוטים! |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
רועי, זה שאתה מטורף וחולה נפש וסוס ברמות מטורפות
(אני לא אשכח איך צח דיבר על העובי שלך)
ולא על איבר המין יא סוטים! |
כנראה שאני כבר שכחתי...
כי אין לי מושג על מה אתה מדבר...
אבל לפי איך שהצגת את זה יש המשך למשפט... לא? |
|
|
| Sniper |
חחח רועי אחי אני פשוט לא בכושר:]]
ועכשיו גם כל הגוף שלי תפוס כמו לא יודע מה
אינעל ראבאק זה מה שקורה שלא מתאמנים ולא ניכנסים לשיעור ספורט מתחילת שנה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
חחח רועי אחי אני פשוט לא בכושר:]]
ועכשיו גם כל הגוף שלי תפוס כמו לא יודע מה
אינעל ראבאק זה מה שקורה שלא מתאמנים ולא ניכנסים לשיעור ספורט מתחילת שנה |
גם אם נכנסים לשיעורי ספורט זה לא עקרוני
בתחילת שנה הייתי עם מורה שמשקיע והכל ועושה את כל המבחנים... קרע לנו את התחת וזיין בציונים
המורה השני לא הגיע שלושת רבעי מהפעמים... בפעמים שהוא הגיע התלמידים שלו גם לא עשו כלום וכולם קיבלו 100
אז אני וחבר שלי עברנו אליו במחצית השניה
מה אנחנו פראיירים :)
שיעורי ספורט לא מעידים על כושר |
|
|
|
|