|
ג'ל ! ! ! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Scorchio |
עזבו אותכם ג'ל תאמינו לי הכל חרטה
שיטה הכי טובה
תביאו ביד
תמרחו על השיער
מסור חשמלי לא חותך את זה
(מי שראה משתגעים על מרי מבין אותי) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
עזבו אותכם ג'ל תאמינו לי הכל חרטה
שיטה הכי טובה
תביאו ביד
תמרחו על השיער
מסור חשמלי לא חותך את זה
(מי שראה משתגעים על מרי מבין אותי) |
מעניין מאיפה הם קיבלו את הרעיון בסרט ;)
רון... נראה לי שאחרי השבעה חודשים צח עשה כמו במת לצעוק שהוא מזיין אותה ואז היא דבוקה לתקרה מרוב שפיך...
לא ככה? :stongue: |
|
|
| Scorchio |
חחחחחחחחחחחחח קטע הכי מצחיק בעולם זה היה
בקיצור
כמעט אבל לא בדיוק |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Scorchio
חחחחחחחחחחחחח קטע הכי מצחיק בעולם זה היה
בקיצור
כמעט אבל לא בדיוק |
חחחחחחחחחחחחחחחח
אתה משתף אותנו איך התפרקת?! :stongue: |
|
|
| Q-PiXeL |
טוב אז צריך פעם אחת ללכת לספר נורמלי.... :)
הינה עוד משהו
באיזה תדירות אתם חופפים תשער? |
|
|
| DjNumShum |
אין על ג'ל פנינה רוזנבלום
16.99 בסופר פארם |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Q-PiXeL
טוב אז צריך פעם אחת ללכת לספר נורמלי.... :)
הינה עוד משהו
באיזה תדירות אתם חופפים תשער? |
תלוי .. אם אני בלי פן אז יום כל יום לא..
אם אני עם פן... אחרי שבוע שהלכתי עם הפן אני חופף (ואז הפן ירד..) ואז יום אחר כך עושה פן |
|
|
| KrazyDJs |
| quote: | Originally posted by Shahar
תלוי .. אם אני בלי פן אז יום כל יום לא..
אם אני עם פן... אחרי שבוע שהלכתי עם הפן אני חופף (ואז הפן ירד..) ואז יום אחר כך עושה פן |
פן ?
כאילו...זה עם המכונה שמוציאה אוויר חם ?
בעעעעעע
כל אחד והסטיות שלו...
בנוגע לג'ל...שם כמעט כל יום, כשיש לי כוח בבוקר
לא זוכר איזה יש לי, אחד של חוחובה נראה לי...
מחזיק מעמד כמעט יםו שלם... |
|
|
| Gil Shwarts |
בעיקרון אני גם עושה פן כל פעם לפני היציאה ואחרי המקלחת
כי אז השיער הכי מוכן לקבל את הג'ל, וככה יותר קל וטוב לעצב אותו
בקשר לג'ל אני לא חושב שציינתי אותו בהודעה הקודמת אבל קפצתי לאמבטיה לראות וזה
Natural Formula Extreme Design...
שם ארוך :) |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
כל אחד והסטיות שלו...
|
סטיות?
תתעורר ככה הולכים היום ..
מן הסתם כל בנאדם שאין לו שיער חלק ורוצה לשים דקס חייב... |
|
|
| KrazyDJs |
אני ער..
פשוט יש לי שער קצר מאוד...אז פן לא ממש יעזור לי
ואני לא מכיר ממש בנים שעושים פן, אז כנראה שזה לא מה שהולך בקריות... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
אני ער..
פשוט יש לי שער קצר מאוד...אז פן לא ממש יעזור לי
ואני לא מכיר ממש בנים שעושים פן, אז כנראה שזה לא מה שהולך בקריות... |
לא יודע בדיוק כמה הסטייל עדכני היום.. אבל כל בן שני שם דקס אחי... ורוב הבנים עושים פן כדי לשים
ואולי אתה מכיר אנשים ששמים דקס ופשוט אתה לא יודע שהם עושים.. זה לא כזה דבר שישר בולט |
|
|
|
|