return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
ג'ל ! ! ! (pg. 5)
View this Thread in Original format
Scorchio
עזבו אותכם ג'ל תאמינו לי הכל חרטה
שיטה הכי טובה
תביאו ביד
תמרחו על השיער
מסור חשמלי לא חותך את זה

(מי שראה משתגעים על מרי מבין אותי)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
עזבו אותכם ג'ל תאמינו לי הכל חרטה
שיטה הכי טובה
תביאו ביד
תמרחו על השיער
מסור חשמלי לא חותך את זה

(מי שראה משתגעים על מרי מבין אותי)


מעניין מאיפה הם קיבלו את הרעיון בסרט ;)

רון... נראה לי שאחרי השבעה חודשים צח עשה כמו במת לצעוק שהוא מזיין אותה ואז היא דבוקה לתקרה מרוב שפיך...
לא ככה? :stongue:
Scorchio
חחחחחחחחחחחחח קטע הכי מצחיק בעולם זה היה

בקיצור
כמעט אבל לא בדיוק
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Scorchio
חחחחחחחחחחחחח קטע הכי מצחיק בעולם זה היה

בקיצור
כמעט אבל לא בדיוק



חחחחחחחחחחחחחחחח
אתה משתף אותנו איך התפרקת?! :stongue:
Q-PiXeL
טוב אז צריך פעם אחת ללכת לספר נורמלי.... :)


הינה עוד משהו
באיזה תדירות אתם חופפים תשער?
DjNumShum
אין על ג'ל פנינה רוזנבלום
16.99 בסופר פארם
Shahar
quote:
Originally posted by Q-PiXeL
טוב אז צריך פעם אחת ללכת לספר נורמלי.... :)


הינה עוד משהו
באיזה תדירות אתם חופפים תשער?


תלוי .. אם אני בלי פן אז יום כל יום לא..
אם אני עם פן... אחרי שבוע שהלכתי עם הפן אני חופף (ואז הפן ירד..) ואז יום אחר כך עושה פן
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Shahar
תלוי .. אם אני בלי פן אז יום כל יום לא..
אם אני עם פן... אחרי שבוע שהלכתי עם הפן אני חופף (ואז הפן ירד..) ואז יום אחר כך עושה פן



פן ?
כאילו...זה עם המכונה שמוציאה אוויר חם ?

בעעעעעע


כל אחד והסטיות שלו...

בנוגע לג'ל...שם כמעט כל יום, כשיש לי כוח בבוקר
לא זוכר איזה יש לי, אחד של חוחובה נראה לי...

מחזיק מעמד כמעט יםו שלם...
Gil Shwarts
בעיקרון אני גם עושה פן כל פעם לפני היציאה ואחרי המקלחת
כי אז השיער הכי מוכן לקבל את הג'ל, וככה יותר קל וטוב לעצב אותו
בקשר לג'ל אני לא חושב שציינתי אותו בהודעה הקודמת אבל קפצתי לאמבטיה לראות וזה
Natural Formula Extreme Design...

שם ארוך :)
Shahar
quote:
Originally posted by KrazyDJs
כל אחד והסטיות שלו...


סטיות?
תתעורר ככה הולכים היום ..

מן הסתם כל בנאדם שאין לו שיער חלק ורוצה לשים דקס חייב...

KrazyDJs
אני ער..

פשוט יש לי שער קצר מאוד...אז פן לא ממש יעזור לי
ואני לא מכיר ממש בנים שעושים פן, אז כנראה שזה לא מה שהולך בקריות...
Shahar
quote:
Originally posted by KrazyDJs
אני ער..

פשוט יש לי שער קצר מאוד...אז פן לא ממש יעזור לי
ואני לא מכיר ממש בנים שעושים פן, אז כנראה שזה לא מה שהולך בקריות...


לא יודע בדיוק כמה הסטייל עדכני היום.. אבל כל בן שני שם דקס אחי... ורוב הבנים עושים פן כדי לשים
ואולי אתה מכיר אנשים ששמים דקס ופשוט אתה לא יודע שהם עושים.. זה לא כזה דבר שישר בולט
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 
Privacy Statement