return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
ג'ל ! ! !
View this Thread in Original format
luckystrike
טוב באחד הט'רדים פה דיברו על זה אז אם כבר
אז כבר ...

קיצר - איזה ג'ל אתם שמים ?
מי פה לא שם בכלל כלום ?

ומי פה מהמגעילים שהולכים לישון עם זה וקמים בבוקר עם שיער לבן
לא מבינים למה !!!
זה קורה אחרי ששיכורים מדי ופשוט נופלים למיטה ...


מישהוא ניסה את הוקס הזה מהסידרה החדשה הזאת
שברח לי השם שלה באריזות הירוקות האלה ?
זה כזה זבל - זה כמו לשים שעווה על השיער !!!
זה אשכרה מקשה את המוח החרא הזה וכואב הראש
שעתיים אחרי זה !
...
Sm0keMachine
הג'ל הכי טוב לדעתי הוא
Protein E+
ג'ל חזק ואיכותי, שבניגוד לג'לים הזולים עם החוחובה יש לו ריח טוב.

אבל יש עכשיו משהו בןזונה חדש שאפשר לקנות אצל ספרים קוראים לזה:
ג'ל-ואקס..זה בקופסה אפורה קטנה כזאת..
שזה חומר כזה שעושה את השיער רך ויכול להעמיד אותו מצוין. שזה טוב מאוד בשביל אנשים עם שיער קצר (כמו שהולך להיות לי עוד מעט כשאני יתגייס) שרוצים בסוף השבוע להעמיד את השיער כשהם יוצאים למסיבה או משו כזה!:)
זה עולה 35-50 שח..וזה שווה את זה..

ויש את הדאקס שזה מתאים לאלה שיש להם שיער ארוך וחלק (מה שכל ה"סטייליסטים" שמים) יכול להעמיד את השיער מצוין..אבל הבאסה זה שיקר..
עולה בין
50-80 שח
:(


אה, ובקשר ללישון עם ג'ל,..כן אני מהמגעילים שיושנים עם ג'ל!
אין לי כח כל יום לפני שאני הולך לישון לשטוף את השיער! אחרי זה זה מקרר לי את הראש אחושרמוטה ואז אני לא מצליח להרדם!
:whip:
Rising
דאקס :wtf:
DjChook
דאקס לא אמור להיות רק לאנשים עם רסטות וזה מזיין את השיער ?

בכל מקרה, אני הפסקתי לשים ג'ל בערך לפני 3 שנים ?

בכיתה ט יש את ההתלהבות הזאתי של להתלבש יפה לביהס

מכיתה י, ועד היום

אני לא שם ג'ל אף פעם

(אלא אם כן ממש ממש יש איזה אירוע חשוב)

ובמקרה הזה יש לי את הליטר חוחובה שנשאר מכיתה ט :)
warpedd_
תלוי מה המצב בבוקר

אם אני קם והשער מסתדר יפה
(יש לי שער מתנפח או משהו כזה )
אז סבבה ואם לא אז משפצרים עם ג'ל

למרות שמאז שצבעתי בפורים השער זבל לא מסתדר בגרוש
NaOren
טוב דבר ראשון
חימר זה החומר הכי טוב שיש
ויש לזה ריח בנזונה טוב!!!!!

אני באמת צריך לקנות כזה אבל אני מחכה שיגמר לי הדאקס שלי...
עכשיו ליפני שיוצאים לארועים מיוחדים או סתם שהשיער יהיה יפה
אז עושים פן
ואז שמים את החימר או הדאקס
וככה השיער יוצא הכי טוב...
אני עכשיו עם שיער מחומצן אז אני לא צריך פן כי השיער גם ככה יבש החושרמוטה והוא לא חלק עכשיו ....

ובונא מי שם בימינו ג'ל???
מכיתה ח' נראה לי לא שמתי ג'ל
oDrori
בקשר לג'ל אני כבר לא בררן כ"כ כי אני שם אותו רק אחרי שאני מספתפר והשיער קצר, זה לא קורה הרבה. ברגע שהשיער כבר לא קצר כ"כ אז נטורל פורמולה וא משהו כזה תמיד... תכל'ס לא שמתי ג'ל איזה שנה וואקס בכלל מאז כיתה ז' או משהו.
NyKoN
אני שם ג'ל כוס עמאק!
ויוצא לי סטייל!
חוחבה כזה טוב..
לא מהחרא..
ופור פאק סייק יא מפגרים! לא ישנים עם החרא הזה על הראש! אתם רוצים להיות קרחים בעוד עשור?
אני גם מחומצן אבל רק למעלה וטיפה טיפה בצדדים ואחרי שזה יורד אני עושה לבן פלטינה כנראה
luckystrike
נראה לי אני זקן מדי - מה זה הדאקס הזה ?
כמו וקס יענו ?
itamarsan
אני תאמת לעומתכםםם לא שם ג'יל ולא שמתי אף פעםם בחיים שלייייי
יש לי תספורת בסגנון איטלקי כזה חלק אחורה משהו זה בסט ולא צריכים בישביל זה כלום אז אני לא מבין בזה אח''ש

Rising
בתאכלס לא שמתי כלום על השיער כבר חודש בערך..
אבל דאקס הכי פצצה...

משה שטוב גם זה שאם לא מורידים את זה מהשיער בבוקר לא צריך לשים עוד פעם פשוט מעצבים את השיער איך שרוצים
ולא צריך לשים כמות רצינית כמו ג'יל..
DJ-Kreing^^
כבר 3 שנים לא נגעתי בג'ל כי יענו לבית ספר אני בא רגיל ובוקשי מסתרק בבוקר, אבל אירועים מיוחדים אז אני עושה פן ומעמיד עם דאקס.
ולמי שלא יודע אז דאקס זה סוג של וואקס כזה שמעמיד את השיעור אחושרמוטה וצריך לשים רק טיפה, אבל זה לא עושה את השיער קשה כזה אלא גורם לו להראות עומד טבעי כזה.

:rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 
Privacy Statement