return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
ג'ל ! ! ! (pg. 6)
View this Thread in Original format
KrazyDJs
בטח תצחק או משו...[ לא מזיז לי תביצה האמצעית.. ]

אבל..

דקס ? שו ?
כאילו..

אתה מדבר איתי עכשיו סינית...:)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
לא יודע בדיוק כמה הסטייל עדכני היום.. אבל כל בן שני שם דקס אחי... ורוב הבנים עושים פן כדי לשים
ואולי אתה מכיר אנשים ששמים דקס ופשוט אתה לא יודע שהם עושים.. זה לא כזה דבר שישר בולט


כל בן שני שם דקס רק בלילינבלום 25...
כל היענו קלאברים המעפנים האלה...
אז תעשה טובה
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כל בן שני שם דקס רק בלילינבלום 25...
כל היענו קלאברים המעפנים האלה...
אז תעשה טובה


כנראה שכל מי שראית עם דקס זה מישהו שיודע להתלבש..
זה הסטייל


quote:
Originally posted by KrazyDJs
דקס ? שו ?
כאילו..

אתה מדבר איתי עכשיו סינית...:)


אממ חומר כזה חזק שאפשר לעצב איתו תשיער איך שרוצים.. אבל חובה שיער חלק כדי שיצא טוב ;]
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
כנראה שכל מי שראית עם דקס זה מישהו שיודע להתלבש..
זה הסטייל


כנראה שכמעט כל מי שראיתי עם דקס זה כאלה שצריך להוריד להם מכות על מה שהם עושים בדיסקוטקים...
כולל לנשק בנים...


אני מת שכאלה אנשים יגיעו לצבא...
כאלה דברים ותופעות לא רואים במסיבות חיילים... אין שום קלאברים מסריחים
כולם נורמליים
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
כנראה שכמעט כל מי שראיתי עם דקס זה כאלה שצריך להוריד להם מכות על מה שהם עושים בדיסקוטקים...
כולל לנשק בנים...


אני מת שכאלה אנשים יגיעו לצבא...
כאלה דברים ותופעות לא רואים במסיבות חיילים... אין שום קלאברים מסריחים
כולם נורמליים


אהה נו אתה מדבר על מקרה אחר.. ראית אולי הומואים אז סבבה להם הם שמו..
אבל מי ששם דקס לא חייב להיות הומו...
זה סטייל נו...
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
אהה נו אתה מדבר על מקרה אחר.. ראית אולי הומואים אז סבבה להם הם שמו..
אבל מי ששם דקס לא חייב להיות הומו...
זה סטייל נו...


ומי שהומו לא חייב לשים דקס
אבל הוא עדיין שם...
מכאן נובע מה?

שהומואים גם סטייליסטים...?!
או שסטייליסטים הם גם הומואים?
Shahar
quote:
Originally posted by Hell_Copter
ומי שהומו לא חייב לשים דקס
אבל הוא עדיין שם...
מכאן נובע מה?

שהומואים גם סטייליסטים...?!
או שסטייליסטים הם גם הומואים?


או שהם רק זה או רק זה..
Rising
טוב בוא נדחף לכם לריב/וויכוח מה שתרצו לקרוא לזה..

רועי מה אתה דלוק? מה אתה מנסה להוכיח?... אז מי ששם דאקס הוא הומו?.. יש מללללאאא ערסים ששמים דאקס.. ככה שגם ההכללה של סטייליסטים :rolleyes:
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Rising
טוב בוא נדחף לכם לריב/וויכוח מה שתרצו לקרוא לזה..

רועי מה אתה דלוק? מה אתה מנסה להוכיח?... אז מי ששם דאקס הוא הומו?.. יש מללללאאא ערסים ששמים דאקס.. ככה שגם ההכללה של סטייליסטים :rolleyes:


לא מנסה להוכיח כלום...
רק מעצבן אותי שכל דבר זה סטייל...
מי ששם דאקס סטייליסט?!
אז כמו שאמרת פול ערסים והומואים הם סטייליסטים גם
אז מה שאני בעצם רוצה זה חלאס עם ההגדרות...
Rising
quote:
Originally posted by Hell_Copter
אז מה שאני בעצם רוצה זה חלאס עם ההגדרות...


וואלה!!
:)

DjChook
אני לא מבין מה אתם מתווכחים

וד"א דאקס זה אחד החומרים שיותר הורסים את השיער

זה פשוט זבל
clubber@work
אני תמיד הייתי משתמש בחוחובה - של QH אבל הוא מוביל לנשירה אז עברתי
לוקס אבל הוא הורס עוד יותר את השיער ולוקח שנים להוריד אותו..
עכשיו מצאתי חומר ממש פצצה - וקס בנג'י - זה לא בדיוק
וקס אלא חומר שמזכיר קצת קרם לחות לשיער - יש לו ריח אדיר ואפשר לעצב איתו את השיער איך שרוצים - אפילו אני עם שיער כמו שלי
הבעיה היחידה שהקופסא ממש קטנה וגם מאוד יקרה...
אבל כל עוד זה עובד :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 
Privacy Statement