| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
לא יודע בדיוק כמה הסטייל עדכני היום.. אבל כל בן שני שם דקס אחי... ורוב הבנים עושים פן כדי לשים
ואולי אתה מכיר אנשים ששמים דקס ופשוט אתה לא יודע שהם עושים.. זה לא כזה דבר שישר בולט |
כל בן שני שם דקס רק בלילינבלום 25...
כל היענו קלאברים המעפנים האלה...
אז תעשה טובה |
|
|