|
סדאם חוסיין בן זונה הומו!! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| NaOren |
יואווו
מה יש לכם מהמשפט הזה???
פסדר אז רועי לוי מלך
דייי להגיד את זה כל שניה |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by NaOren
יואווו
מה יש לכם מהמשפט הזה???
פסדר אז רועי לוי מלך
דייי להגיד את זה כל שניה |
בטיול ג'יפים באילת היה לנו נהג בדואי...
וחבר שלי התחיל לעשות לו את הקטע של רועי לוי על הבדואים
יוווו איזה צחוקים היה!!! |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by NaOren
יואווו
מה יש לכם מהמשפט הזה???
פסדר אז רועי לוי מלך
דייי להגיד את זה כל שניה |
רועי הדביק אותי :nervous:
תכף יהיה לי פוסטים כמו שלו :( :( :( :( :( :( :(
לא רוצה!! |
|
|
| Vortex_SA |
| quote: | Originally posted by Rising
שגיא ציפיתי ליותר...:) |
מבחנים בפיזיקה דופקים את המוח, בדוק :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Vortex_SA
מבחנים בפיזיקה דופקים את המוח, בדוק :) |
אז זה למה אני ככה...
יש לי מגן בפיזיקה יום שישי :rolleyes: |
|
|
| DjChook |
בהצלחה רועי
איך זה הולך
מגן אחד לחשמל ואחר לפרקי בחירה
או שהם ביחד ? |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
בהצלחה רועי
איך זה הולך
מגן אחד לחשמל ואחר לפרקי בחירה
או שהם ביחד ? |
אחד לחשמל אחד למכניקה
אין לנו עדיין פרקי בחירה כי לא סיימנו
אני לא יודע כלום!!!!@#$%@##$@~@#$
ולא התחלתי ללמוד.. ואין לי כוח להתחיל ללמוד |
|
|
| DjChook |
אני בטוח שתסתדר
אנחנו לומדים עכשיו אופטיקה בשביל המעבדה / פרק בחירה
למרות שכבר סיימנו שניים מלאים
(זרם חילופין ופיסיקה מודרנית) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
אני בטוח שתסתדר
אנחנו לומדים עכשיו אופטיקה בשביל המעבדה / פרק בחירה
למרות שכבר סיימנו שניים מלאים
(זרם חילופין ופיסיקה מודרנית) |
ראית איזה יופי שהורידו בחשמל את כל הזרם חילופין?
אבל זה עדיין פרק בחירה... אז כל הזין לנו
בכלל המיקוד יצא די זבל... בעיקר במכניקה
הורידו לנו תנע שזה הכי קל שיש
והשאירו תנועה מעגלית, תנועה הרמונית פשוטה, ולווינים שזה הכי קשה בגרוויטציה
כל הזין לי :( |
|
|
| DjChook |
חחחח מסכן
שנה שעברה במכניקה
הורידו לי את כל גרוויטציה ואת כל תנועה מעגלית
ובחרתי להתעלם מתנועה הרמונית פשוטה
לא למדנו בכלל בחשמל על זרם חילופין |
|
|
| Narcotic Mind |
יש לי עוד יומיים מבחן על מגנטיות ואופטיקה ואני לא יודע יותר מדי במגנטיות
סעמק תצילו אותי אין לי כוח ללמוד |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחח מסכן
שנה שעברה במכניקה
הורידו לי את כל גרוויטציה ואת כל תנועה מעגלית
ובחרתי להתעלם מתנועה הרמונית פשוטה
לא למדנו בכלל בחשמל על זרם חילופין |
וואי שכחתי שאני יכול להמר מבחינתי :)
ואתה כן למדת בחשמל על זרם חילופין כי החומר של הפרקי בחירה הוא כמעט אותו חומר כמו החשמל |
|
|
|
|