return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
סדאם חוסיין בן זונה הומו!! (pg. 2)
View this Thread in Original format
NaOren
יואווו

מה יש לכם מהמשפט הזה???

פסדר אז רועי לוי מלך
דייי להגיד את זה כל שניה
Hell_Copter
quote:
Originally posted by NaOren
יואווו

מה יש לכם מהמשפט הזה???

פסדר אז רועי לוי מלך
דייי להגיד את זה כל שניה


בטיול ג'יפים באילת היה לנו נהג בדואי...
וחבר שלי התחיל לעשות לו את הקטע של רועי לוי על הבדואים
יוווו איזה צחוקים היה!!!
Rising
quote:
Originally posted by NaOren
יואווו

מה יש לכם מהמשפט הזה???

פסדר אז רועי לוי מלך
דייי להגיד את זה כל שניה


רועי הדביק אותי :nervous:
תכף יהיה לי פוסטים כמו שלו :( :( :( :( :( :( :(

לא רוצה!!
Vortex_SA
quote:
Originally posted by Rising
שגיא ציפיתי ליותר...:)


מבחנים בפיזיקה דופקים את המוח, בדוק :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Vortex_SA
מבחנים בפיזיקה דופקים את המוח, בדוק :)


אז זה למה אני ככה...
יש לי מגן בפיזיקה יום שישי :rolleyes:
DjChook
בהצלחה רועי

איך זה הולך

מגן אחד לחשמל ואחר לפרקי בחירה

או שהם ביחד ?
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
בהצלחה רועי

איך זה הולך

מגן אחד לחשמל ואחר לפרקי בחירה

או שהם ביחד ?


אחד לחשמל אחד למכניקה
אין לנו עדיין פרקי בחירה כי לא סיימנו

אני לא יודע כלום!!!!@#$%@##$@~@#$
ולא התחלתי ללמוד.. ואין לי כוח להתחיל ללמוד
DjChook
אני בטוח שתסתדר
אנחנו לומדים עכשיו אופטיקה בשביל המעבדה / פרק בחירה
למרות שכבר סיימנו שניים מלאים

(זרם חילופין ופיסיקה מודרנית)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
אני בטוח שתסתדר
אנחנו לומדים עכשיו אופטיקה בשביל המעבדה / פרק בחירה
למרות שכבר סיימנו שניים מלאים

(זרם חילופין ופיסיקה מודרנית)


ראית איזה יופי שהורידו בחשמל את כל הזרם חילופין?
אבל זה עדיין פרק בחירה... אז כל הזין לנו

בכלל המיקוד יצא די זבל... בעיקר במכניקה
הורידו לנו תנע שזה הכי קל שיש
והשאירו תנועה מעגלית, תנועה הרמונית פשוטה, ולווינים שזה הכי קשה בגרוויטציה
כל הזין לי :(
DjChook
חחחח מסכן

שנה שעברה במכניקה
הורידו לי את כל גרוויטציה ואת כל תנועה מעגלית

ובחרתי להתעלם מתנועה הרמונית פשוטה

לא למדנו בכלל בחשמל על זרם חילופין

Narcotic Mind
יש לי עוד יומיים מבחן על מגנטיות ואופטיקה ואני לא יודע יותר מדי במגנטיות
סעמק תצילו אותי אין לי כוח ללמוד
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
חחחח מסכן

שנה שעברה במכניקה
הורידו לי את כל גרוויטציה ואת כל תנועה מעגלית

ובחרתי להתעלם מתנועה הרמונית פשוטה

לא למדנו בכלל בחשמל על זרם חילופין


וואי שכחתי שאני יכול להמר מבחינתי :)

ואתה כן למדת בחשמל על זרם חילופין כי החומר של הפרקי בחירה הוא כמעט אותו חומר כמו החשמל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement