return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
סדאם חוסיין בן זונה הומו!! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
יש לי עוד יומיים מבחן על מגנטיות ואופטיקה ואני לא יודע יותר מדי במגנטיות
סעמק תצילו אותי אין לי כוח ללמוד


לא הייתי כמעט באף שיעור על מגנטיות... זה גם בעיה אצלי
צריך ללמוד הכל לבד
Narcotic Mind
שמע יש לי יום וחצי לקרוא את כל הספר ועוד לפתור קצת תרגילים ואז אולי אני ישרוד
ורק לחשוב על זה שאני צריך ללמוד עכשיו עד יום חמישי הורגת אותי בא לי למות
ובסופו של דבר אני לא מצליח בכלל להתחיל ללמוד
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
שמע יש לי יום וחצי לקרוא את כל הספר ועוד לפתור קצת תרגילים ואז אולי אני ישרוד
ורק לחשוב על זה שאני צריך ללמוד עכשיו עד יום חמישי הורגת אותי בא לי למות
ובסופו של דבר אני לא מצליח בכלל להתחיל ללמוד


welcome to the club!!
אני יש לי ללמוד את כל הספר של חשמל ואז את כל הספר של מכניקה ולפתור תרגילים ביומיים...
ואני לא מסוגל להתחיל ללמוד :(
DjChook
מגנטיות ?

למה זה לא זכור לי
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
מגנטיות ?

למה זה לא זכור לי


וואי אחי מישהו האכיל אותך סרטים עם לוקשים!!
זה החלק השלישי בחשמל...
יש אלקטרוסטטיקה
מעגלי זרם ישר
ומגנטיות

אתה אכול סרטים לגמרי
Narcotic Mind
עזוב את הסטלן הזה
תציל אותי בא לי למות!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
עזוב את הסטלן הזה
תציל אותי בא לי למות!!!


אני רוצה להתאבד!!!
אחי אין לך מושג כמה חומר זה ללמוד ביומיים...
אין מצב אני מספיק בחיים!!
נתחיל להמר על דברים לפי דעתי
DjChook
לך להזדיין

זה מה שאני זוכר שלמדתי:

כל החרא של השדה חשמלי ומגנטי

מעגלי זרם ישר
טעינה ופריקה של קבל

זרם חילופין

:/
Hell_Copter
quote:
Originally posted by DjChook
כל החרא של השדה חשמלי ומגנטי


שדה מגנטי....
מגנטיות....

מצא את ההבדלים :rolleyes:
Narcotic Mind
טוב נו לפחות אצלי זה לא מגן אז יש מצב למועד ב
אבל הסיכוי שאני מצליח עכשיו שואף למספר הפעמים שצח עושה ביד בשבעה חודשים
(והמבין יבין)

Hell_Copter
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
טוב נו לפחות אצלי זה לא מגן אז יש מצב למועד ב
אבל הסיכוי שאני מצליח עכשיו שואף למספר הפעמים שצח עושה ביד בשבעה חודשים
(והמבין יבין)


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אחד חזק בהחלט!!!!!!!!!!!!!!!!

אני מצטרף אליך בדימוי הזה...
DjChook
שמישהו יסביר לי

וצודק, התבלבלתי

גם נזכרתי עכשיו שקוראים לפרק

חשמל ומגנטיות חחח


כאמ מושרה זה החומר הכי מגעיל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement