|
סדאם חוסיין בן זונה הומו!!
|
View this Thread in Original format
| Vortex_SA |
סתם, הוא לא הומו... אחד באפריל :)
איזה דפוק אני כן כן... |
|
|
| HyPeRSoNiC |
אבל הוא בן זונה
אז זה נכון חלקית.......... :D |
|
|
| luckystrike |
טוב חבר'ה המקום מזדהם ...
תרגיעו :) |
|
|
| Hell_Copter |
מצטער אבל לא חידשת לי כלום בט'רד הזה...
מוזר הנוער של היום |
|
|
| NaOren |
חחחחחחחח
איזה אהבלים... |
|
|
| KrazyDJs |
שיווווווווווו
איזה סקופ...
:stongue:
סדאם חוסיין מתתתתתתתתתתתתתתתתתתתת
2 בפאריל...
יאללה...טחנו כבר את 1 באפריל... |
|
|
| Sniper |
אין אין אתם דפוקים בקיצר!!!
לדעתי זה אחד הימים היותר מפגרים שיכלו להיות |
|
|
| Rising |
| שגיא ציפיתי ליותר...:) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
2 בפאריל...
יאללה...טחנו כבר את 1 באפריל... |
אתה רק אומר את זה כי עבדו עליך היום...
אני מבטיח לך שמחר אני יעשה לך גם משהו |
|
|
| KrazyDJs |
:crazy:
תנסה אותי
אפילו שעכשיו ידידה שלי עושה לי באיסיקיו:
"אתה והילה נפרדתם ?"
אז אני עושה לה.."לא לפי מה שאני יודע...היא עשתה לי 1 באפריל"
אז ידידה שלי כזה עושה לי:
"בטוח ? היא נשמעה לי רצינית כשהיא אמרה לי שהיא אוהבת את עודד..."
אז אני כזה מתעצבן ואומר לה שהיא מניאקית שהיא תכננה את זה
ואז היא אומרת לי שגם חברה שלי תכננה את זה איתה
ואז עשינו עכשיו סולחה בטלפון
והכל פסדר..:nervous: שיגעו אותי היום |
|
|
| Rising |
| מוזר... הנוער של היום :whip: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by KrazyDJs
:crazy:
תנסה אותי
אפילו שעכשיו ידידה שלי עושה לי באיסיקיו:
"אתה והילה נפרדתם ?"
אז אני עושה לה.."לא לפי מה שאני יודע...היא עשתה לי 1 באפריל"
אז ידידה שלי כזה עושה לי:
"בטוח ? היא נשמעה לי רצינית כשהיא אמרה לי שהיא אוהבת את עודד..."
אז אני כזה מתעצבן ואומר לה שהיא מניאקית שהיא תכננה את זה
ואז היא אומרת לי שגם חברה שלי תכננה את זה איתה
ואז עשינו עכשיו סולחה בטלפון
והכל פסדר..:nervous: שיגעו אותי היום |
מוזר... הנוער של היום...
אהההה של מחר... |
|
|
|
|