|
שלום אני חדש בפורום (10000) קבלו אותי
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
היי חבר'ה מה קורה
קוראים לי יהושע ואני חדש פה!!
אני מקווה שתקבלו אותי לפורום שלכם...
טוב נו נגיע לפואנטה... הגעתי ל 10000 פוסטים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
יאללה עכשיו ללכת לישון ומחר בבוקר בגרות...
נ.ב: לא, זאת לא בדיחת 1 באפריל... אתם יכולים לבדוק בפרופיל שלי
:) |
|
|
| Sm0keMachine |
אוקיי..מה אתה רוצה להגיד בזה?
שאתה חולה נפש? :) |
|
|
| luckystrike |
מזל טוב אח שלו !
חחחחחחחחחחחחח
משוגע ! |
|
|
| MoSH_MaN |
:eyes: :eek:
מזל"ט!
כנ:ל מורן |
|
|
| Scorchio |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אוקיי..מה אתה רוצה להגיד בזה?
שאתה חולה נפש? :) |
את זה הוא כבר הוכיח מזזזממממןןןןן |
|
|
| nesher |
אההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה
;)
תותח-על אתה תאמין לי
:D :D :D :D
וקצת חסר חיים אבל לא משנה
חחחח
סתם
:cool: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sm0keMachine
אוקיי..מה אתה רוצה להגיד בזה?
שאתה חולה נפש? :) |
רק שאני מפוצל אישיות... :crazy: |
|
|
| HyPeRSoNiC |
חחחחחחחחחחח
אחי
אתה משוגע!!!!!!!!!
בכל מקרה, מזל טוב!!!!!
בקרוב 2000 לי!!!!! |
|
|
| AnthemFreak |
וואיייייייי
זה מלא.. איך הגעת לכזה מספר אלוהים יודע
טוב אחי מזל"ט בכל אופן..
יש משהו בטראנס אדיקט שיש לו יותר פוסטים ממך??
:eyespop: :eyespop: :eyespop: |
|
|
| DjChook |
אני חושב שרועי הוא השני או השלישי
בכל מקרה רועי, מזל טוב :) |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by AnthemFreak
יש משהו בטראנס אדיקט שיש לו יותר פוסטים ממך??
:eyespop: :eyespop: :eyespop: |
במילה אחת... כן |
|
|
| Flotser |
:wtf: :wtf: :wtf: :wtf:
משוגה!!!:eyespop:
(בסגנון דודו טופז, אני יודע איך לכתוב נכון...)
:p
סתם אחק שיהיה לך הכי הרבה מזל טוב,
ואתה רואה שנהייתי פעיל, אני הולך לעקוף אותך אז תתחיל לדאוג
:crazy: |
|
|
|
|