return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
שלום אני חדש בפורום (10000) קבלו אותי (pg. 3)
View this Thread in Original format
Narcotic Mind
הוא גם בפורום עכשיו
נראה לי יום ראשון שאני עושה
spamming
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
הוא גם בפורום עכשיו
נראה לי יום ראשון שאני עושה
spamming


היום יום שלישי :crazy: :crazy: :crazy: :crazy:


ת'אמת כל פעם שאני פותח ט'רד על אלף אתם מציפים פה ויום אחרי אותו אלף אני מוצא את עצמי עם עוד איזה 100 פוסטים ככה
Narcotic Mind
שמע
עכשיו אני בטוח שעברתי את ה670 פוסטים
אז אם פעם הבאה שאני מתחבר אני שוב מוצא את עצמי עם 660 אני יתחיל להתעצבן באמת
דיר בלק אתה ומורן!!!!
(למרות שהייתי מהמר על מורן כי אותך נראה לי גם אם אני ממשיך לכתוב בקצב הנוכחי שלי אני לא עובר אותך בגיל 700)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
שמע
עכשיו אני בטוח שעברתי את ה670 פוסטים
אז אם פעם הבאה שאני מתחבר אני שוב מוצא את עצמי עם 660 אני יתחיל להתעצבן באמת
דיר בלק אתה ומורן!!!!
(למרות שהייתי מהמר על מורן כי אותך נראה לי גם אם אני ממשיך לכתוב בקצב הנוכחי שלי אני לא עובר אותך בגיל 700)


חחחחחחחחחחחח
תבין... שאני מוחק זה דברים שראויים למחיקה
מורן שמשעמם לו מוחק דברים מתחתית העמוד שלא ידברו עליהם עוד... ;)
אני מסגיר את הסודות של מורן
Narcotic Mind
אז למה דווקא את מה שאני כותב!!!
אני גם ככה לא כותב הרבה ובדרך כלל אני מביא פוסטים איכותיים
ואני בטח לא מסכן את מספר הפוסטים שלו!
לך מחק מישו אחר!!!
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
אז למה דווקא את מה שאני כותב!!!
אני גם ככה לא כותב הרבה ובדרך כלל אני מביא פוסטים איכותיים
ואני בטח לא מסכן את מספר הפוסטים שלו!
לך מחק מישו אחר!!!


מה אתה בא אליי בטענות...!??!
זה הוא!!!
אני לא מוחק בכלל אלא אם כן זה דברים שראויים למחיקה לפי דעתי

בכל זאת מתישהו אנחנו צריכים לעבור את הולנד לא?!
רק 25500 פוסטים ביננו
לאט לאט מצמצמים
TinkerbeL
מזל טוב!!

וואי לי יש 200
אני עם הכי פחות פה!!!!!

טוב לפחות אני מובילה!
מהסוף.........
:rolleyes:
Narcotic Mind
כן זהו עשיתי בדיקה לפני כמה זמן לראות את המרחק בינונו ולראות אם הוא גדל או קטן
בקיצור לפני כמה חודשים זה היה 30000 זה אומר שעוד איזה 5 שנים נעבור אותם חחחחחח
בכל מקרה אני לא מבין איך זה הגיוני יש פי 4 טראנסאדיקטס מהולנד
וגם שאני נכנס לשם יש יותר פוסטים שרשום עליהם
today...
זה מוזר

אנחנו סתם פורום של ספאמרים :p
Hell_Copter
quote:
Originally posted by TinkerbeL
מזל טוב!!

וואי לי יש 200
אני עם הכי פחות פה!!!!!

טוב לפחות אני מובילה!
מהסוף.........
:rolleyes:


מה פתאום...
יש אלפי אנשים שנרשמו שמו פוסט וחצי והלכו... :)
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Narcotic Mind
כן זהו עשיתי בדיקה לפני כמה זמן לראות את המרחק בינונו ולראות אם הוא גדל או קטן
בקיצור לפני כמה חודשים זה היה 30000 זה אומר שעוד איזה 5 שנים נעבור אותם חחחחחח
בכל מקרה אני לא מבין איך זה הגיוני יש פי 4 טראנסאדיקטס מהולנד
וגם שאני נכנס לשם יש יותר פוסטים שרשום עליהם
today...
זה מוזר

אנחנו סתם פורום של ספאמרים :p


יש מצב...
אבל אל תשכח שהפורום של הולנד מההתחלה של טראנס אדיקט קיים ואנחנו איזה חצי שנה לפחות אחריהם...
קיצר... אנחנו שולטים

luckystrike
quote:
Originally posted by DjChook
ממש ככה

משמורן החליט שהוא פותח טרדים על כל נושא שבעולם נהיה פה מעניין בטירוף



WOWOWOWOWOWOWOWPPPPPAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!

שמורן באזור הבנות במחזור !!!

רגע זה הולך ככה המשפט ?
:rolleyes:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
חחחחחחחחחחחח
תבין... שאני מוחק זה דברים שראויים למחיקה
מורן שמשעמם לו מוחק דברים מתחתית העמוד שלא ידברו עליהם עוד... ;)
אני מסגיר את הסודות של מורן


שקר וכזב !!!
מורן מלאך טוב !
כולי טהור !!!
היו פעמיים לפני מאתיים שנה שמחקתי שתי עמודים מתחתית העמוד
שהיו מלאים בספאם וחוץ מזה שאחר כך דיברנו על זה - זה היה שהיה לנו
את הסטיקי שדיבר על הספאם פה ...
זוכר ? החלטנו הודעות על כל נושא רק שיהיו איכשהוא גם תוכן ...
מה שאני מחקתי זה רק הודעות של
סימן שאלה בלי תוספת שחזר על עצמו וכל מיני שטויות וזה היה לפני מלא זמן
וכל הפוסטים האלה ביחד הם מקסימום 20 והם בטח גם לא שלך !


quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה אתה בא אליי בטענות...!??!
זה הוא!!!
אני לא מוחק בכלל אלא אם כן זה דברים שראויים למחיקה לפי דעתי


תראה את הזונה הקטנה !
:whip:
כל החיים שלי מחקתי בקושי 20 פוסטים נראה לי...
והפעם האחרונה שמחקתי משהוא הייתה לפני אלף שנה ...
אם כבר אנחנו בנושא אתה סוגר\מוחק ט'רדים וכל מה שזז ...
בהבהבהבהבהבהבהבהבההבהבהבהבה
פבבבבלווווו !

quote:
Originally posted by Narcotic Mind

אנחנו סתם פורום של ספאמרים :p


כאילו זה הדבר הכי לא נכון להגיד - להיפך !
תיכנס לפורום של אנגליה תראה מה זה ספאמרים חוץ מזה
שלי מה שהבנתי ממודים אחרים גם הולנד מפוצץ בספאם ובאלה
של ארצות הברית וצרפת בכלל קטסטרופה !

לזה הפורום נועד לדבר על הכל ולהעביר נושאים בעיברית ...
דיברנו על זה גם בפורום של המודים - אין עם זה בעיה
ובדיוק בשביל סאומפר אמר שהוא עשה את הפורומים האלה ...
ואנחנו לא קרובים לספאם של אנגליה ושאר הגדולות ...


ורועי - הוקמנו שנה אחרי הולנד !
זה המון ...
אנחנו מתרבים נראה לי דיי מהר פה
:)
Hell_Copter
אתה זונה קטנה וחוצפנית!!!!!!!!
סתם התחשק לי להגיד את זה...

אבל אני לא אחראי לזה שרון מדרדר...
אולי סוואמפר מעניש אותך על זה שאתה לא נכנס הרבה זמן :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement