| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Narcotic Mind
מזל טוב אחי
בונה נראה לי אני כותב כל כך מעט שהפוסטים שלי נספרים אחורה או משהו כזה
אני זוכר שעברתי את ה670!!!! וזה היה מזמן
איך עכשיו יש לי 665 ?!?!!?
טוב כנראה של1000 אני אף פעם לא יגיע אז כשיהיה לי שנתיים בפורום אני יתלהב :p |
זה בטח מורן הבן זונה מוחק לכולם פוסטים כדי שלא יעקפו אותו!!! |
|
|