return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
ב-ג-ד-י-ם- ! ! ! (pg. 3)
View this Thread in Original format
Shahar
אממ בגדים..
רק סטייל..
(גינסים: דיזל , גריפ, קסטרו (ל-א קסטרו מן
חולצות.. אופנת שנקין :P
למסיבות אני לובש רק מאמז.. אני פשוט חולה על הבגדים שלהם..
שילוב בן זונה עם גופיה צמודה של מאמז וגינס גריפ נמוך זה פשוט בן זונה..
אבל בעקרון כל מה שרצת בשנקין\קינג ג'ורג' וכו נכנס אלי לארון חופשי..

Edit:
quote:
Originally posted by DjChook
חחחחחחחחחח המכנס הזה היה בהומור, ות'אמת נכתב בשביל שחר


בתכלס כבר שנה לא לבשתי את המכנסי הנס

נשבר לי הזין ממכנסים בלי כיסים

זה לא פרקטי

אם אתה מתכוון להנסים שבאתי איתם בקיץ בתחילת השנה.....
יש לי רק דבר אחד להגיד !!!!!!!!!!!!!!!!
קניתי חדשים 3/4 בדיוק כמוהם וכן אני אבוא איתם !!!!!

quote:
Originally posted by TinkerbeL
לדבר עם רובכם על בגדים של בנות זה כמו לדבר סינית!!!

אני שונאת שבנים לובשים ג'ינסים צמודים צמודים
יאק!
רואים שחלק מסויים בגוף שלהם עומד להפוצץ שם בפנים והם לא נושמים
אבל מה?
העיקר הם חושבים שהם ניראים סבבה ככה (למרות שהם לא, אה כן ועוד כל החריץ בחוץ

בקיצר
אל תתלבשו ככה!

אגב, הקולקציה של סטרו מן חבל על הזמן
ממליצה לכם לבקר :)


צמוד זה הכי יפה..
יש לי רק גינס אחד של קסטרו מן... אנלא מת על קסטרו מן.. אני אוהב ללבוש תקסטרו הרגיל.. צמוד ומתרחב ...
וגריפ עוד יותר יפה..
ודיזל איך לא..
DjChook
התכוונתי שכל איבר מנך בולט :)
Shahar
חחחחחח עם ההנסים בתחילת השנה זה היה מוגזם במת... גם האלה שקניתי עכשיו צמודים אבל נראה לי פחות... והם 3/4
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by luckystrike
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח


בדיוק באתי להגיד את זה ...

ירון - מה הרעיון בזה ?
כל המודה שנות ה60 הזאת איזה גועל ...

אבל בקשר להמוניות אני איתך ...
:)
עדיף משהוא שאין לאחרים תמיד זה יותר יפה ..


דיברתי על ג'ינסים מתרחבים רגילים, לא הג'ינסים בגזרה נמוכה שצמודים למעלה וקורעים לך את הביצים וגם לא הג'ינסים המתרחבים הענקיים שנראים כמו שימלה! :)
ג'ינסים שהם טיפה מתרחבים למטה זה הכי סטייל תאמין לי.

ומאמז (שיינקין 39 קוראים לחנות לא?) זאת גם אחלה חנות. אבל לפני חודש בערך שהייתי שם ראיתי חבורה של ילדים בני 10 בערך קונים שם בגדים מטורפים..
לאן הגענו?!:eyes: :eyespop:
Shahar
מאמז לא בשנקין ......
מאמז בקינג גורג 17.. וגינסים רגילים מתרחבים זה פחות סטייל
הכי סטייל לבן זה גינס של בנות צמוד בתחת ומתרחב...
Sm0keMachine
quote:
Originally posted by Shahar
הכי סטייל לבן זה גינס של בנות צמוד בתחת ומתרחב...


אז אתה מהאוחצ'ים האלה?:p
אני לא אוהב ת'סטייל הזה...
Flotser
quote:
Originally posted by Shahar
מאמז לא בשנקין ......
מאמז בקינג גורג 17.. וגינסים רגילים מתרחבים זה פחות סטייל
הכי סטייל לבן זה גינס של בנות צמוד בתחת ומתרחב...


ועם חוטיני ורוד מציץ מלמעלה
:wtf:

סתם תהיה בריא איך שמתאים לך
Shahar
quote:
Originally posted by Sm0keMachine
אז אתה מהאוחצ'ים האלה?:p
אני לא אוהב ת'סטייל הזה...


אני מהמה !?
(מזה המילים האלה...)
תיכול להגיד סטייליסט

quote:
Originally posted by Flotser
ועם חוטיני ורוד מציץ מלמעלה
:wtf:

סתם תהיה בריא איך שמתאים לך


צריך פרופורציות אחי ....
אם לא הייתי אומר לך שזה של בנות לא היית יודע בחיים..
יש גינסים לבנות שיותר יפים על בנים מאשר על בנות..
ואני בדיוק אתמול ראיתי גינס בקסטרו בכתום וממש צמוד וזה מהמם..
(לכו לקסטרו (ל-א קסטרו מן) ותראו על מה אני מדבר)
ותגידו מה אם שמים לב שזה של בנות...
NyKoN
איכס
לקסטרו מן היו בגדים יפים עכשיו ראיתי איזה טי אחד יפה וזהו
בעיקרון אני מתתת על סווטשרים ענקיים כאלה עם כובע כזה ומקום לידיים
וכל האלה של הסיום מסלול וטירונות שאני לוקח לאח שלי.. רק שהוא לקח ולא החזיר המניאק..
:/
בעיקרון אני מאוד אוהב לבוא עם בגדים נוחים אז השנה אני בא רק עם טרנינג ופעם בשבוע ככה עם ג'ינס


נעליים לעומת זאת
רק נעליים בסטייל... לא מוכן נעליים פשוטות
יש לי אדידס לייף סטייל שחורות עם פסים כסופים שמשנים את הצבע שלהם למן כזה כחלחל וזה שיא הסטייל
מן כזאת גומיה שחורה על היד שלי ולאח שלי יש לסולידריות
ולקחתי לו איזה חוט כזה ששמים על הצוואר ויש עליו מן כזה דבר בסינית שאמרו לי שהפירוש של זה זה spirit
אבל זה בטח לך להזדיין או משהו

בגדים קצרים... לא לובש מכנסיים קצרים וחולצות קצרות רק ממש קצרות של ליוויס נעימות כאלה או החולצות 3/4 של הסיומי מסלול למינהן

אין איפור
לא עושה גבות
ולא לובש צמוד או חולצות בטן

סטיק בד"כ של טומי אבל כרגע משתמש בספיד סטיק
בושם רק דוידוף (מומלץ)
Shahar
מה רע בצמוד... זה דבר מיניאלי שבן צריך!

וחולצות בטן זה סטייל... למסיבות זה הכי יפה שיש..
ד"א אם מדברים על סטייל.. חולצות סירה.. פשוט הורס!!
או בחורף, חולצות עם שרוולים רחבים מאד..
יש לי חולצה מ-מאמז פשוט מעלפת
לבנה עם פסה כאילו עליה פס עם מברשת צבע רחבה.. באדום..
והחולצה מבד נעים כזה נופל על הגוף ושרוולים רחבים
ממש סטייל ומאד מאד אהבתי..

NyKoN
quote:
Originally posted by Shahar
מה רע בצמוד... זה דבר מיניאלי שבן צריך!


זה בגדים של פאגים או ערסים לפי דעתי
וזה לא נוח בשקל
מכנסיים שצמודות לך לביצים.. אם מגרד לך איך תגרבץ? אם עומד לך איך תסדר בלי שיראו?
עזוב... גם להיכנס לזה עם בוקסר זה זוועה
Shahar
quote:
Originally posted by NyKoN
זה בגדים של פאגים או ערסים לפי דעתי
וזה לא נוח בשקל
מכנסיים שצמודות לך לביצים.. אם מגרד לך איך תגרבץ? אם עומד לך איך תסדר בלי שיראו?
עזוב... גם להיכנס לזה עם בוקסר זה זוועה


קודם כל תיכול להגיד סטייליסטים
דבר שני.. אנלא מגרבץ גם ככה..
ואני הולך רק עם גינסים צמודים, לא עם בד אחר צמוד ובגלל זה לא ממש שמים לב אם עומד... ועד היום לא שמעתי מילה על זה...
ובקשר לתחתונים
יש גזרות נמוכות לתחתון..
איך חשבת ללכת עם גינס נמוך ..
בכל מקרה.. לאדע מה הסטייל אצלך... פה זה בן זונה
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement