|
ב-ג-ד-י-ם- ! ! !
|
View this Thread in Original format
| luckystrike |
כן כן זה מה שיעמום עושה ...
קיצר ט'רד על לבוש ובגדים ! איך אתם מתלבשים מה מעדיפים
חברות מסוימות , מקומות מסוימים לקנות וכו' וכו' ...
אם אתם סטייליסטים,ארסים,פשוטי-עם,בלה בלה בלבלות ...
קיצר אני שונא ג'ינסים !
לא יודע למה אבל אני שונא - זה כמו ללכת בתוך קונדום וזה
גם שזה מתרחב !
מכנסיים אני מת על גולף,פולו-ספורט,פול@באר,דוקרס ועוד
כל מיני אבל גולף מקום ראשון !
חולצות - אני שונא את קאוס וכל החרא הזה שצריכים לעלות
בכת השטן לגיהנום ... פעם עוד אהבתי את זה שהייתי קטנצ'יק אלוהים
יודע למה ...
היום קסטרו-מן נחמדים למרות שלאחרונה בגדים שלהם מעפנות
גולף ופול@באר גם סבבה ואני מת על קאמל !
ארנק של קאמל , פאוצ' קאמל ... וכמה חולצות ...
לטימברלנד יש אחלה סווטשרים וגם לדיזל ...
ליי קופר גם נחמד !
הממממממ
סתם ליום יום הכי כיפי זה חולצות כפתורים כאלה מעפנות
פלנל ישן כזה - יענו בערך מראה קיבוצניקי של מישהוא שחולב פרות
על היום אבל זה הכי נוח סה"כ ...
קיצר - מה אתם לובשים,איך כמה ולמה ...
וסתם שאלה לשתי הבנות - איפור - כמה ? וצמידים וכל החרא הזה ?
הממממממממ
זהו ... חמאת בוטנים לכולם וסדאם בם בם ... |
|
|
| Flotser |
חמאת בוטנים וסאדם בם בם גם לך...
אני פשוט עם ודווקא אוהב ג'ינס, יש לי כמה דברים כאלה של קסטרומן וכאלה, אבל בעקרון אני פשוט עם, רק לפעמים בא לי ככה שיהיה לי משהו בסטייל,
אבל אז פשוט אין לי כוח לחפש או לקנות, ואני נשאר פשוט עם |
|
|
| Hell_Copter |
גופיות, גופיות ועוד קצת גופיות... :)
פשוט לא סובל ללכת עם חצי שרוול
ורוב הזמן גם לא קר לי אז יוצא שאני רוב הזמן עם גופיות
עכשיו בקשר למותגים... זה מכל הבא ליד
יש לי קסטרו מן, טי אנ טי, קנבלו, דיזל, נייק, כאוס, היינס וכו....
עכשיו לפעמים אני הולך עם סווטשירטים... זה שאין לי זין להתלבש נורמלי אפילו...
וג'ינסים וכו |
|
|
| DjChook |
אוקיי אני לביהס בא עם הבגדים הכי זבל שאני יכול למצוא
וזה אומר טריינינג וחולצה סתם
אם אני שם סווטשירט בחורף, אז זה לרוב מותג או של הנס או משהו
גם מכנסיים מדי פעם הנס, שבא לי להבליט את הזין שלי (חחח)
ג'ינסים דווקא אני לא מת
אבל אפשר מדי פעם
מכנסיים ליציאה, אני לרוב הולך אלגנט
עם דברים מ MARSEL
בשיינקין :)
ובתכלס, כל מה שאפשר לקחת מאח שלי הסטייליסט חחח |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
גם מכנסיים מדי פעם הנס, שבא לי להבליט את הזין שלי (חחח)
|
תזכיר לי לא להפגש איתך יותר בחורף... :rolleyes: |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחחחח המכנס הזה היה בהומור, ות'אמת נכתב בשביל שחר
בתכלס כבר שנה לא לבשתי את המכנסי הנס
נשבר לי הזין ממכנסים בלי כיסים
זה לא פרקטי |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by DjChook
חחחחחחחחחח המכנס הזה היה בהומור, ות'אמת נכתב בשביל שחר
בתכלס כבר שנה לא לבשתי את המכנסי הנס
נשבר לי הזין ממכנסים בלי כיסים
זה לא פרקטי |
מרוב שהוא היה בולט הוא נשבר?!?!?!?!
אתה מפחיד אותי... :nervous:
אני לא קונה מכנסי היינס :( |
|
|
| DjChook |
חחחחחחחחחחח יא מסטול
זה ביטוי ל
נמאס לי ממכנסים בלי כיסים
כי אני רוצה לשים את הפלאפון בכיס |
|
|
| Gil Shwarts |
בעיקרון למסיבה אני לובש כל דבר שלא יקשה עליי לזוז ולהתנועע :)
רוב הפעמים אני פשוט בא עם מכנס דמוי טרנינג כזה, חולצות פסיכודאליות צמודות (ערס או לא ערס?)
לפעמים אפילו ג'ינסים צבועים כאלו שחוקים אבל זה תלוי במקום, באירוע ועם מי אני הולך :)
חחח
וג'ל... המון המון ג'ל :)
אה ורוב הזמן, גם איפור :)
כן כן רבותיי, איפור!
אבל לא של כוסיות!
כל פעם ציור אחר על העיניים... |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Gil Shwarts
אה ורוב הזמן, גם איפור :)
כן כן רבותיי, איפור!
אבל לא של כוסיות!
כל פעם ציור אחר על העיניים... |
חבר שלי עשה את זה לפני שבועיים שהיינו בפראנויה...
יצא בנזונה יפה!!!
דבר כזה גם מכניס אותך למסיבות טריפל אף בקלות :D |
|
|
| TinkerbeL |
לדבר עם רובכם על בגדים של בנות זה כמו לדבר סינית!!!
אני שונאת שבנים לובשים ג'ינסים צמודים צמודים
יאק!
רואים שחלק מסויים בגוף שלהם עומד להפוצץ שם בפנים והם לא נושמים
אבל מה?
העיקר הם חושבים שהם ניראים סבבה ככה (למרות שהם לא, אה כן ועוד כל החריץ בחוץ
בקיצר
אל תתלבשו ככה!
אגב, הקולקציה של סטרו מן חבל על הזמן
ממליצה לכם לבקר :) |
|
|
| DjChook |
כל הבנות התאהבו בקסטרו מן משום מה בתקופה האחרונה
לא כולנו דודי |
|
|
|
|